Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Szkoda gadać. Ja ze swojej stony ucinam temat. Chodziło mi ,tylko o to , żeby nie osądzać chłopaka bo niekoniecznie to musiała być jego wina. (wracam do kwestii zatarcia silnika) u mnie na szczęście koszty zamknęły się w ok, 1000 zł a u niego może być znacznie gorzej i wcale to nie musi być jego winą.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Nikt nie powiedział przecież, że to jego wina.
Ogólnie Twój temat to dobra dyskusja bo o to między innymi chodziło Sławkowi zakładając ten temat. Wychodzi na to, że Twój serwis nie stanął na wysokości zadania i zamiast pomóc zaszkodził.
Ale oczywiście na serwisy gwarancyjne powiedzą żebyś nadal przyjeżdżał i wywalał na to kupę kasy. Dojdzie w końcu do tego, że właśnie przez to jakie mamy serwisy ludzie przestaną kupować CF Moto bo co z tego, że quad będzie dobry skoro nie będzie komu oddać go na serwis gwarancyjny ....
Ogólnie Twój temat to dobra dyskusja bo o to między innymi chodziło Sławkowi zakładając ten temat. Wychodzi na to, że Twój serwis nie stanął na wysokości zadania i zamiast pomóc zaszkodził.
Ale oczywiście na serwisy gwarancyjne powiedzą żebyś nadal przyjeżdżał i wywalał na to kupę kasy. Dojdzie w końcu do tego, że właśnie przez to jakie mamy serwisy ludzie przestaną kupować CF Moto bo co z tego, że quad będzie dobry skoro nie będzie komu oddać go na serwis gwarancyjny ....
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
No widzicie Panowie i ja Wojtka w tej części rozumiem, ale do rzeczy:Wojtek_Szczecin pisze:Ja NIC NIE RUSZAŁEM. Od A do Z sprawa jest załatwiana w ASO. wg instrukcji importera
Jak wspominałem mój Quad po raz pierwszy pojechał na serwis inny niż ten w którym kupiłem Quada (specjalnie nie pisze jeszcze o tym serwisie ale to się stanie - poproszono mnie tylko żebym się wstrzymał - jednak jak już będę miał zielone światło to użyje wszelkich możliwych działań żeby ŻADEN INNY QUADOWIEC TAM NIE ZAWITAŁ! - muszę podkreślić że chodzi mi o serwis a nie dilera który faktycznie potrafi dać dobrą cenę itp na poziomie zakupu)
Dzień 19/09 - czas serwisu ograniczony ze względu na moje możliwości czyli przejazd 300km w jedną i drugą stronę - prace serwisowe od 11-18:30)
Serwis: PINGWIN Legnica
Przegląd przy przebiegu 2600 - przyśpieszony ze względu na wyjazdy - planowo wypadał na 2800.
Quad CFka 800 - moje uwagi - do tej pory serwisowany u serwisanta co do którego straciłem zaufanie, gdyż pewne fakty mi się nie zgadzały. Poza tym chciałem żeby do Quada zaglądnął ktoś kto ma odpowiednią renomę w naszym środowisku a przy okazji jest ASO CF.
techniczne i cel: słabe hamulce, prośba o sprawdzenie świeczek, nieraz gaśnie bez przyczyny, ostatnio jak była zaklejona chłodnica zapaliła się kontrolka oleju (problem z chłodzeniem czy może znowu zaworek), prośba o porządny przegląd, bo jakby nie było za pół roku kończy się gwarancja i chcę wiedzieć na czym stoję!
Co zostało zrobione:
1. przegląd i wymiana wszystkich filtrów, oczyszczenie filtra powietrza oraz wymiana olejów na MOTULa
2. oczyszczenie tłoczków w układzie hamulcowym, wymiana wszystkich klocków hamulcowych
3. sprawdzenie i sczytanie błędów z komputera - błędów brak
4. sprawdzenie zawieszenia i smarowanie
5. ustawienie/regulacja zaworów
6. oczyszczenie airboxa oraz sprawdzenie czystości przepustnicy
7. sprawdzenie paska oraz czystości komory paska - oczyszczenie jej i nasmarowanie wszystkich łożysk
8. wymiana świec zapłonowych
9.... i wiele innych czynności które nie spamiętałem
uwagi i spostrzeżenia Daniela PINGWIN
POZYTYWY:
1. "dla negatywnie nastawionych do CFek" Silnik brzytwa i ładnie pracuje !
2. Pasek w dobrym stanie nie należy go wymieniać - po konsultacjach piszczenie przy ruszaniu może być przyczyną jakiegoś nieznacznego przypalenia tegoż paska - nie wymusza jednak wymiany
3. Świece wymienione ale nie było jakoś znacznie okopcone więc świadczy to o tym że lambda dobiera ładnie mieszankę
4. Przednie zawieszenie bez uwag
5. W olejach nie stwierdzono żadnych niepożądanych śladów uszkodzeń
NEGATYWY:
1. Niestety o układ hamulcowy trzeba dbać drodzy użytkownicy bo inaczej narażamy się na uszkodzenia - po każdej jeździe błotnej nal;eży bardzo dokładnie wyczyścić karcherem tłoczki a co jaoś czas je rozebrać i nasmarować, bo w przeciwnym razie niszczymy sobie QUada - TO uwaga do mnie (i do was):)
2. Niestety moja pompa będzie musiała zostać wymieniona na gwarancji - gwarancja przyznana! - ma słabe ciśnienie więc trzeba ją wymienić.
3. tylne zawieszenie do roboty jak najszybciej - wymiana tulei - niestety minus mojego jednodniowego pobytu
NAJWAŻNIEJSZE UWAGI:
4. poprzedni serwis uwielbiał posługiwać się silikonem - podkreślam nie ruszałem nigdy silnika - tu ukłon do Wojtka - i to że ktoś jest paprokiem to nie oznacza że winny jest użytkownik. Więc za każdym razem jak jesteście w serwisie żądajcie dokumentacji co zostało zrobione a jak stwierdzicie np. silikon który nie powinien się pojawiać na silniku bo posiada on uszczelki to niech wam napiszą...bo jak nie daj Boże zatrze się silnik przez ten silikon - bo się gdzieś dostanie - to będą zganiać winę na was. Poza tym jak to powiedział Daniel - jakby zobaczył taki silnik to by nie kupił bo jest myśl że jest po przejściach.
5. zawory były ustawiane tylko z jednej strony (tak zrozumiałem Daniel) - ręce mi opadły...to po to daje coś do ASO serwisu żeby ona nie zrobił tego co mu serwisówka nakazuje?
PODSUMOWANIE:
W ŻADNYM MOMENCIE NIE ŻAŁOWAŁEM ŻE POJECHAŁEM 300 KM DO DANIELA! pojadę jeszcze raz bo będzie wymiana gwarancyjna pompy.
DANIEL to fachowiec z najwyższej półki - obserwowałem przez chwilę jego pracę - przepraszam że stałem nad Tobą ale to była przyjemność.
Daniel wie co robi i wie o czym mówi! Tacy jak on powinni być przez Importera specjalnie nagradzani gdyż TACY jak ON ratują tą markę! swoim doświadczeniem, wiedzą i radą oraz podejściem do klienta!
Informacje które uzyskałem od Daniela są nie dość że cenne to w sposób prawidłowy wykorzystane pozwolą użytkować nasze sprzęty długo.
Daniel ma i miał do czynienia z różnymi QUadami i w rozmowie mamy taką samą opinię jeśli chodzi o wady CFki jednak te wady nie dyskwalifikują tych Quadów tylko umiejscawiają je w innym segmencie jazdy - gdzie indziej są dedykowane o czym wszyscy wiemy - to nie ejst Quad do jazd ekstremalnych ale jest to Quad do jazdy wyprawowo-przeprawowej - jednak trzeba o niego dbać a nie liczyć tylko na Serwis..który niestety większości jest marny!
w skali 10pkt PINGWIN 10++++
Polecam każdemu Quadowcowi - teraz dokładnie rozumiem to co powiedział kiedyś Pingiwn na forum - jak chcesz mieć dobrze zrobionego Quada to najpierw jedź do gościa i spytaj czy ma quada, zobacz jego quada i wówczas możesz na podstawie tej oceny oddac swoją maszynę w przeciwnym razie niestety bieda
DROGI IMPORTERZE CFKI! Doceniaj takich gości i weź się za szkolenie paproków bo społeczeństwo dojrzewa i stać nas na więcej, CFka to fajna alternatywa dla tzw. markowych sprzętów ale przez postępowanie większości serwisów oraz rozpatrywanie przez Was gwarancji plus brak inicjatyw marketingowych większość z nas szybko zmieni sprzęty na inne a jak widze to najbardziej aktywna częśc obu forów to CFkowicze... jak zaczniemy zmieniać gadziny na inne marki to Wy zostaniecie na lodzie
DANIEL DZIĘKI I DO ZOBACZENIA PONOWNIE NA NASTĘPNYCH DWÓCH ROBOTACH które nam zostały
POLECAM!!!! DANIELA
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
-
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz 01 cze, 2014
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Czy możecie polecić, lub odradzić któryś ze Szczecińskich serwisów?
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
MotoArs, ale i tak musisz sie przygladac co robia:)
-
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz 01 cze, 2014
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Dzięki za odpowiedz.
Miałeś z nimi jakieś negatywne doświadczenia?
Miałeś z nimi jakieś negatywne doświadczenia?
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Zapytaj Kolege Wojtek_Szczecin on ci opowie, zreszta w tym dziale opisal swoje doswiadczenia:)
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Cześć.
Gdzie najbliżej Torunia są Waszym zdaniem jakieś uczciwe ręce coby powierzyć serwisowanie gadziny?
Gdzie najbliżej Torunia są Waszym zdaniem jakieś uczciwe ręce coby powierzyć serwisowanie gadziny?
V2.....sound of madness
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
Witajcie Panowie po długiej przerwie.
Napisałem w tym wątku wiele złego n.t importera i oczywiście nie wycofuję się z opisu i moich odczuć z tamtej sytucaji. Mimo tego, że Andrzej prosił ,abym nic tu nie pisał, byłbym nie w porządku sam wobec siebie, gdybym nie opisał kolejnej sprawy związanej z moim quadem, tak więc do rzeczy:
1) poprosiłem kolegę ,aby profilaktycznie sprawdził i wyregulował zawory w gadzinie i tak też zrobił. W trakcie regulacji stwierdził , że dwa ślizgi od napinacza łańcucha rozrządu są wypalone i wymagają w miarę szybkiej wymiany.
2) Załamany , że muszę kontaktować się osobiście z importerem (ponieważ firma w której kupiłem gada nie jest już A.S.O CF moto) wykonałem telefon do Andrzeja.
3) I tu moje wielkie zdziwienie :
Zaraz po tym ,kiedy dojechały ślizgi do importera (nie miał kto ich wymienić) pojawił się kurier pod moim domem , grzecznie spakował gada. Po tygodniu o 8 rano gad stał pod domem z wymienionymi ślizgami, naprawionym hamulcem tylnym (w końcu jest brzytwa) i po (odpłatnym przeglądzie -wymienione wszystkie oleje oraz klocki i zmieniony płyn w chłodnicy) aaaaa i biegi teraz wrzucam jednym palcem
Żeby nie było , że cukrzę . Po prostu wychodzę z założenia , że trzeba ganić jak coś jest źle ale trzeba też chwalić jak jest dobrze, i dlatego właśnie to robię.
BRAWO Andrzej, po takim załatwieniu sprawy, wiara w tą markę wraca .
Napisałem w tym wątku wiele złego n.t importera i oczywiście nie wycofuję się z opisu i moich odczuć z tamtej sytucaji. Mimo tego, że Andrzej prosił ,abym nic tu nie pisał, byłbym nie w porządku sam wobec siebie, gdybym nie opisał kolejnej sprawy związanej z moim quadem, tak więc do rzeczy:
1) poprosiłem kolegę ,aby profilaktycznie sprawdził i wyregulował zawory w gadzinie i tak też zrobił. W trakcie regulacji stwierdził , że dwa ślizgi od napinacza łańcucha rozrządu są wypalone i wymagają w miarę szybkiej wymiany.
2) Załamany , że muszę kontaktować się osobiście z importerem (ponieważ firma w której kupiłem gada nie jest już A.S.O CF moto) wykonałem telefon do Andrzeja.
3) I tu moje wielkie zdziwienie :
Zaraz po tym ,kiedy dojechały ślizgi do importera (nie miał kto ich wymienić) pojawił się kurier pod moim domem , grzecznie spakował gada. Po tygodniu o 8 rano gad stał pod domem z wymienionymi ślizgami, naprawionym hamulcem tylnym (w końcu jest brzytwa) i po (odpłatnym przeglądzie -wymienione wszystkie oleje oraz klocki i zmieniony płyn w chłodnicy) aaaaa i biegi teraz wrzucam jednym palcem
Żeby nie było , że cukrzę . Po prostu wychodzę z założenia , że trzeba ganić jak coś jest źle ale trzeba też chwalić jak jest dobrze, i dlatego właśnie to robię.
BRAWO Andrzej, po takim załatwieniu sprawy, wiara w tą markę wraca .
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.
super że ten post żyje mimo że ja nie mam CF...ale jak napisał WOjtek...pozytywy też należy umieszczać!
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl