Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
ODPOWIEDZ
Wojtek_Szczecin
Posty: 103
Rejestracja: śr 05 cze, 2013
Quad:: był chinol a teraz szukam....
Imię: Wojtek

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtek_Szczecin » pt 19 wrz, 2014

Szkoda gadać. Ja ze swojej stony ucinam temat. Chodziło mi ,tylko o to , żeby nie osądzać chłopaka bo niekoniecznie to musiała być jego wina. (wracam do kwestii zatarcia silnika) u mnie na szczęście koszty zamknęły się w ok, 1000 zł a u niego może być znacznie gorzej i wcale to nie musi być jego winą.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: oolsztyniak » pt 19 wrz, 2014

Nikt nie powiedział przecież, że to jego wina.
Ogólnie Twój temat to dobra dyskusja bo o to między innymi chodziło Sławkowi zakładając ten temat. Wychodzi na to, że Twój serwis nie stanął na wysokości zadania i zamiast pomóc zaszkodził.
Ale oczywiście na serwisy gwarancyjne powiedzą żebyś nadal przyjeżdżał i wywalał na to kupę kasy. Dojdzie w końcu do tego, że właśnie przez to jakie mamy serwisy ludzie przestaną kupować CF Moto bo co z tego, że quad będzie dobry skoro nie będzie komu oddać go na serwis gwarancyjny ....
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Zmora1966 » sob 20 wrz, 2014

Wojtek_Szczecin pisze:Ja NIC NIE RUSZAŁEM. Od A do Z sprawa jest załatwiana w ASO. wg instrukcji importera
No widzicie Panowie i ja Wojtka w tej części rozumiem, ale do rzeczy:

Jak wspominałem mój Quad po raz pierwszy pojechał na serwis inny niż ten w którym kupiłem Quada (specjalnie nie pisze jeszcze o tym serwisie ale to się stanie - poproszono mnie tylko żebym się wstrzymał - jednak jak już będę miał zielone światło to użyje wszelkich możliwych działań żeby ŻADEN INNY QUADOWIEC TAM NIE ZAWITAŁ! - muszę podkreślić że chodzi mi o serwis a nie dilera który faktycznie potrafi dać dobrą cenę itp na poziomie zakupu)

Dzień 19/09 - czas serwisu ograniczony ze względu na moje możliwości czyli przejazd 300km w jedną i drugą stronę - prace serwisowe od 11-18:30)

Serwis: PINGWIN Legnica

Przegląd przy przebiegu 2600 - przyśpieszony ze względu na wyjazdy - planowo wypadał na 2800.

Quad CFka 800 - moje uwagi - do tej pory serwisowany u serwisanta co do którego straciłem zaufanie, gdyż pewne fakty mi się nie zgadzały. Poza tym chciałem żeby do Quada zaglądnął ktoś kto ma odpowiednią renomę w naszym środowisku a przy okazji jest ASO CF.
techniczne i cel: słabe hamulce, prośba o sprawdzenie świeczek, nieraz gaśnie bez przyczyny, ostatnio jak była zaklejona chłodnica zapaliła się kontrolka oleju (problem z chłodzeniem czy może znowu zaworek), prośba o porządny przegląd, bo jakby nie było za pół roku kończy się gwarancja i chcę wiedzieć na czym stoję!

Co zostało zrobione:
1. przegląd i wymiana wszystkich filtrów, oczyszczenie filtra powietrza oraz wymiana olejów na MOTULa
2. oczyszczenie tłoczków w układzie hamulcowym, wymiana wszystkich klocków hamulcowych
3. sprawdzenie i sczytanie błędów z komputera - błędów brak
4. sprawdzenie zawieszenia i smarowanie
5. ustawienie/regulacja zaworów
6. oczyszczenie airboxa oraz sprawdzenie czystości przepustnicy
7. sprawdzenie paska oraz czystości komory paska - oczyszczenie jej i nasmarowanie wszystkich łożysk
8. wymiana świec zapłonowych
9.... i wiele innych czynności które nie spamiętałem :)

uwagi i spostrzeżenia Daniela PINGWIN
POZYTYWY:
1. "dla negatywnie nastawionych do CFek" :) Silnik brzytwa i ładnie pracuje !
2. Pasek w dobrym stanie nie należy go wymieniać - po konsultacjach piszczenie przy ruszaniu może być przyczyną jakiegoś nieznacznego przypalenia tegoż paska - nie wymusza jednak wymiany
3. Świece wymienione ale nie było jakoś znacznie okopcone więc świadczy to o tym że lambda dobiera ładnie mieszankę
4. Przednie zawieszenie bez uwag
5. W olejach nie stwierdzono żadnych niepożądanych śladów uszkodzeń

NEGATYWY:
1. Niestety o układ hamulcowy trzeba dbać drodzy użytkownicy bo inaczej narażamy się na uszkodzenia - po każdej jeździe błotnej nal;eży bardzo dokładnie wyczyścić karcherem tłoczki a co jaoś czas je rozebrać i nasmarować, bo w przeciwnym razie niszczymy sobie QUada - TO uwaga do mnie (i do was):)
2. Niestety moja pompa będzie musiała zostać wymieniona na gwarancji - gwarancja przyznana! - ma słabe ciśnienie więc trzeba ją wymienić.
3. tylne zawieszenie do roboty jak najszybciej - wymiana tulei - niestety minus mojego jednodniowego pobytu

NAJWAŻNIEJSZE UWAGI:
4. poprzedni serwis uwielbiał posługiwać się silikonem - podkreślam nie ruszałem nigdy silnika - tu ukłon do Wojtka - i to że ktoś jest paprokiem to nie oznacza że winny jest użytkownik. Więc za każdym razem jak jesteście w serwisie żądajcie dokumentacji co zostało zrobione a jak stwierdzicie np. silikon który nie powinien się pojawiać na silniku bo posiada on uszczelki to niech wam napiszą...bo jak nie daj Boże zatrze się silnik przez ten silikon - bo się gdzieś dostanie - to będą zganiać winę na was. Poza tym jak to powiedział Daniel - jakby zobaczył taki silnik to by nie kupił bo jest myśl że jest po przejściach.
5. zawory były ustawiane tylko z jednej strony (tak zrozumiałem Daniel) :shock: - ręce mi opadły...to po to daje coś do ASO serwisu żeby ona nie zrobił tego co mu serwisówka nakazuje?

PODSUMOWANIE:

W ŻADNYM MOMENCIE NIE ŻAŁOWAŁEM ŻE POJECHAŁEM 300 KM DO DANIELA! pojadę jeszcze raz bo będzie wymiana gwarancyjna pompy.
DANIEL to fachowiec z najwyższej półki - obserwowałem przez chwilę jego pracę - przepraszam że stałem nad Tobą :) ale to była przyjemność.
Daniel wie co robi i wie o czym mówi! Tacy jak on powinni być przez Importera specjalnie nagradzani gdyż TACY jak ON ratują tą markę! swoim doświadczeniem, wiedzą i radą oraz podejściem do klienta!
Informacje które uzyskałem od Daniela są nie dość że cenne to w sposób prawidłowy wykorzystane pozwolą użytkować nasze sprzęty długo.
Daniel ma i miał do czynienia z różnymi QUadami i w rozmowie mamy taką samą opinię jeśli chodzi o wady CFki jednak te wady nie dyskwalifikują tych Quadów tylko umiejscawiają je w innym segmencie jazdy - gdzie indziej są dedykowane o czym wszyscy wiemy - to nie ejst Quad do jazd ekstremalnych ale jest to Quad do jazdy wyprawowo-przeprawowej - jednak trzeba o niego dbać a nie liczyć tylko na Serwis..który niestety większości jest marny!

w skali 10pkt PINGWIN 10++++ :I love PingwinSquad:
Polecam każdemu Quadowcowi - teraz dokładnie rozumiem to co powiedział kiedyś Pingiwn na forum - jak chcesz mieć dobrze zrobionego Quada to najpierw jedź do gościa i spytaj czy ma quada, zobacz jego quada i wówczas możesz na podstawie tej oceny oddac swoją maszynę w przeciwnym razie niestety bieda :(

DROGI IMPORTERZE CFKI! Doceniaj takich gości i weź się za szkolenie paproków bo społeczeństwo dojrzewa i stać nas na więcej, CFka to fajna alternatywa dla tzw. markowych sprzętów ale przez postępowanie większości serwisów oraz rozpatrywanie przez Was gwarancji plus brak inicjatyw marketingowych większość z nas szybko zmieni sprzęty na inne a jak widze to najbardziej aktywna częśc obu forów to CFkowicze... jak zaczniemy zmieniać gadziny na inne marki to Wy zostaniecie na lodzie

DANIEL DZIĘKI I DO ZOBACZENIA PONOWNIE NA NASTĘPNYCH DWÓCH ROBOTACH które nam zostały :)

POLECAM!!!! DANIELA
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

szymoneski
Posty: 79
Rejestracja: ndz 01 cze, 2014

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: szymoneski » pt 06 mar, 2015

Czy możecie polecić, lub odradzić któryś ze Szczecińskich serwisów?

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Supriseme » pt 06 mar, 2015

MotoArs, ale i tak musisz sie przygladac co robia:)

szymoneski
Posty: 79
Rejestracja: ndz 01 cze, 2014

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: szymoneski » sob 07 mar, 2015

Dzięki za odpowiedz.
Miałeś z nimi jakieś negatywne doświadczenia?

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Supriseme » sob 07 mar, 2015

Zapytaj Kolege Wojtek_Szczecin on ci opowie, zreszta w tym dziale opisal swoje doswiadczenia:)

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Robsson » ndz 08 mar, 2015

Cześć.
Gdzie najbliżej Torunia są Waszym zdaniem jakieś uczciwe ręce coby powierzyć serwisowanie gadziny?
V2.....sound of madness :twisted:

Wojtek_Szczecin
Posty: 103
Rejestracja: śr 05 cze, 2013
Quad:: był chinol a teraz szukam....
Imię: Wojtek

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Wojtek_Szczecin » pt 04 wrz, 2015

Witajcie Panowie po długiej przerwie.


Napisałem w tym wątku wiele złego n.t importera i oczywiście nie wycofuję się z opisu i moich odczuć z tamtej sytucaji. Mimo tego, że Andrzej prosił ,abym nic tu nie pisał, byłbym nie w porządku sam wobec siebie, gdybym nie opisał kolejnej sprawy związanej z moim quadem, tak więc do rzeczy:

1) poprosiłem kolegę ,aby profilaktycznie sprawdził i wyregulował zawory w gadzinie i tak też zrobił. W trakcie regulacji stwierdził , że dwa ślizgi od napinacza łańcucha rozrządu są wypalone i wymagają w miarę szybkiej wymiany.

2) Załamany , że muszę kontaktować się osobiście z importerem (ponieważ firma w której kupiłem gada nie jest już A.S.O CF moto) wykonałem telefon do Andrzeja.


3) I tu moje wielkie zdziwienie :

Zaraz po tym ,kiedy dojechały ślizgi do importera (nie miał kto ich wymienić) pojawił się kurier pod moim domem , grzecznie spakował gada. Po tygodniu o 8 rano gad stał pod domem z wymienionymi ślizgami, naprawionym hamulcem tylnym (w końcu jest brzytwa) i po (odpłatnym przeglądzie -wymienione wszystkie oleje oraz klocki i zmieniony płyn w chłodnicy) aaaaa i biegi teraz wrzucam jednym palcem :)


Żeby nie było , że cukrzę . Po prostu wychodzę z założenia , że trzeba ganić jak coś jest źle ale trzeba też chwalić jak jest dobrze, i dlatego właśnie to robię.


BRAWO Andrzej, po takim załatwieniu sprawy, wiara w tą markę wraca .

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Warsztaty, serwisów i dilerzy CFek - dyskusja.

Post autor: Zmora1966 » pt 04 wrz, 2015

:oklaski: super że ten post żyje mimo że ja nie mam CF...ale jak napisał WOjtek...pozytywy też należy umieszczać!
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”