MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Ja bym all tracka do przeprawówki nie kupował. Maverica X3 dreadpl-a nikt nie dogoni a z błota jednak będzie trzeba się jakoś wykopać
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Zależy do czego przeprawowki używasz.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Łukasz przy twoich wycieczkach chyba bym raczej celował w abuza 26'' no chyba ,że 25'' bo i tak jest większy od all traka, waga podobna czyli zryw będzie i do tego ma więcej mięsa na klockach , jedyny minus abuza 25'' że jest wąski z przodu w porównaniu do all traka , dobrze by było jak byś gdzieś mógł sobie podmienić od kogoś i zrobić na nich 20 km wtedy byś zobaczył czy ci pasuje all trak do 1000cmm a bo bym zapomniał abuz mniej się ściera- all trak z tyłu przy pałowaniu szybko znika i zostaje ci 1.1-1.2 cmm więc rewelacji nie ma przód się trzyma dłużej
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Czyli ma być szeroko i nisko. Szykujesz się na podjazdy i trawersy?mesel pisze:Porównamy w innych warunkach. Przesiadam się jednak z Zilli na AT.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Prosty bilans. Zdecydowanie więcej jeżdżę po twardym niż w błocie. Nie jestem też do końca zadowolony z Zilli bo MXu to jest w moim odczuciu zbyt słaby sprzęt do tak przyczepnych i dużych opon.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Zilla ma mniejsze pole styku z podłożem niż all trak , ale jest większa i stawia większy opór w miękkim , all trak jest mniejszy, lżejszy i lepiej się czepia suchego ale w błocie się zakleja moim zdaniem do mxu będzie to super wybór , miałem go w kawce gdzie prześwit z tyłu był 19 cm i dawał radę a jak już było ciężko to winda i po sprawie , teraz kupiłem mayhem 26 ale i tak wrócę do all traka bo dużo w błocie nie siedzę a jak już stanę to zawsze się znajdzie jakieś wyjście
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Na razie to myślę jak to zrobić bo przez to, że gość nie wiedział (chyba) co i jak, z tyłu napompowane było 1,8 atm a z przodu 0,6 w BH 2.0jarecki13 pisze:Łukasz przy twoich wycieczkach chyba bym raczej celował w abuza 26'' no chyba ,że 25'' bo i tak jest większy od all traka
Efekt jest taki, że z tyłu zostało może z 30% bieżnika a z przodu 80.
Nie wiem czy na razie nie zrobić tak, że kupię dwie na tył nowe i jak się zjadą poszukam czegoś innego. Tylko wtedy będzie to pewnie za jakieś 6 tyś km
No i te fabryczne mi dał prawie nowe.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Sprzedaj fabryczne i kup sobie na tył bh a resztę odłóż i potem dorzuć do innych , z all trakiem z tyłu będzie podobnie co z bh i to nawet nie będziesz musiał dawać mu takiego ciśnienia - zniknie w oczach za duży moment będzie miał- jak by all trak był 26'' i jego klocek miał 2cmm to wtedy chyba wszyscy by latali na all traku a tak dobrą tanią alternatywą jest abuz 25'' dla słabszych maszyn (poniżej 700) ewentualnie 26'' dla mocniejszych ale jego waga jest już dość duża w porównaniu do all traka a jak wiadomo tego typu opony służą do zapier**** - waga i rozmiar ma tu duże znaczenie , ja wiem ,ze jak założę all traka do rincona to w końcu maszyna dostanie skrzydełek
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Mi waga opon nie imponuje i nie przeszkadza, nie mam na tym punkcie bzika.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Ja też nie mam problemu z wagą bo sam latam na mayhem 26'' które ważą 49kg a wcześniej na all traku , chodzi tylko o to ,że do szybkiej jazdy typu cc dobrze jest mieć gumę lekką typu all trak, abuz 25'', w słabszych quadach ma to duże znaczenie , chodzi o moment w średnich prędkościach quad ma być zrywny i reagować na każde dodanie gazu a nie zamulać na winklach