MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Zwykły zakład wulkanizatorski. Pewnie właśnie te 2 atm są. Do 0,35 spuszczę na
początek. Opony wyprodukowane w Chinach, z homologacją M=130 km/h
oolsztyniak pytałeś o prześwit i akurat mam fotkę na ustawieniu max miękki
początek. Opony wyprodukowane w Chinach, z homologacją M=130 km/h
oolsztyniak pytałeś o prześwit i akurat mam fotkę na ustawieniu max miękki
- Załączniki
-
- quadzik.13.jpg (82.64 KiB) Przejrzano 3576 razy
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Jestem ciekawy wrażeń po weekendowym testowaniu. Warunki są świetne, my w niedzielę jedziemy testować błota nad Wisłą u nas minimalny rozmiar błotnych gum to 27' więc bedzie dobra zabawa
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Wygląda bojowo ale jak z dynamiką ?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Ktoś używał w ogóle tych opon wcześniej?
Jak z ich trwałością?
Jak z ich trwałością?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Nie no miejsca jeszcze jest , mam podobnie miejsca w rinconie , tylko jak już bym założył 27'' to było by blisko do nadkola , 28'' już by nie zdało egzaminu , co do dynamiki to jak dla mnie liczy sie trakcja w grząskim terenie , a na dynamiczną jazdę to all trak i po sprawieRa-V pisze:Zdjęcie trochę przekłamuje. Miejsca jeszcze sporo zostało. Wysokość napompowanej opony 67,5 cm, więc trzyma idealnie wymiar 26" (ile ciśnienia nabił wulkanizator jeszcze nie sprawdzałem)
Fotka z innego kąta.
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Może wyścig?mesel pisze:Wygląda bojowo ale jak z dynamiką ?
Sprint do 90 km/h
Ancla & Zilla
Na forum jeszcze nikt nie chwalił się tym modelem.
Mnie przekonała reklama w internecie
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Nie wiem czy mam aż tyle wolnego czasuRa-V pisze:Sprint do 90 km/h
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Bez obrazy ,ale chyba bym wolał tamte balony
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Wyścig w celach naukowych.mesel pisze:Nie wiem czy mam aż tyle wolnego czasuRa-V pisze:Sprint do 90 km/h
Spoko.
Poczekam na Ciebie
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Albo wystartujesz minutę później