MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Mi mocy chyba jakiś czas nie zabraknie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
No ba , dlatego stawiał bym na trakcję przy takim zapasie mocy- to ma zapier**** a nie stać w miejscu
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Pitbull podobno ma super trakcje.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
no i są rozmiary 25'' 26'' i 27'' ciekaw jestem jak się spisują na długich trasa ?
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Gdybym miał dużo mocy to bym brał.oolsztyniak pisze:Pitbull podobno ma super trakcje.
Dużo stali i gumy
25/8/12 - 10kg
25/10/12 - 14kg
26/9/12 - 14kg
26/11/12 - 16,6 kg
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Kumpel ma i twierdzi że krótki out 1000 stał się "ociężały"
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Natomiast nadmiar trakcji bywa kłopotliwy a nawet niebezpieczny gdy zamiast poślizgu opony łapią nagle przyczepność i kwestia strzelenia rolki to bardziej szczęście niż umiejętności. Podobnie na podjazdach, mając za mało trakcji nie podjedziesz, staniesz, delikatnie się wycofasz albo spuścisz na wyciągarce, przy dużej ilości trakcji postawi quada na tylne koła. Ja od zawsze latam na błotnych lekkich gumach, Zillach lub Mud Lite XL, na dalsze trasy zakładam stare 25' Mud Lite XTR który mi średnio pasuje bo ma kiepskie trzymanie boczne ale mało się zużywa
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Święte słowaDKfan pisze:Natomiast nadmiar trakcji bywa kłopotliwy a nawet niebezpieczny gdy zamiast poślizgu opony łapią nagle przyczepność i kwestia strzelenia rolki to bardziej szczęście niż umiejętności. Podobnie na podjazdach, mając za mało trakcji nie podjedziesz, staniesz, delikatnie się wycofasz albo spuścisz na wyciągarce, przy dużej ilości trakcji postawi quada na tylne koła
Na Ancach mam teraz nadmiar trakcji i już zaczynają się kłopoty. (potrafi wyrwać kierownice lub ją skręcić przy hamowaniu, zjazdach) Dobrze trzyma się na ziemi i piasku na podjazdach. Dziury kopie szybko i głębokie Opona dobrze robi w głębokim błocie, głośno klepie na twardym (70-80 km/h). Zwiększył się prześwit, niewiele ubyło z dynamiki i zwiększyło się zużycie paliwa. Zawieszenie Kymco nie radzi sobie z masą opon podczas szybkich przejazdów po dziurawych szutrówkach. ANCLA jest dobrą oponą jeśli się chce modyfikować quada w stronę przeprawową. Jestem zadowolony z wyboru.
Ostatnio zmieniony wt 02 maja, 2017 przez Ra-V, łącznie zmieniany 1 raz.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
Miałem dzisiaj możliwość przetestowania. Opona zdecydowanie warta zainteresowania. Tylko zejdź z ciśnieniem
Re: MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
Witam.
Zszełdem z ciśnieniem i nawinąłem kilka setek. Opona okazała się trwała i pasuje mi do stylu jazdy. Jeśli jednak oddamy naszego quada na chwileczkę amatorowi to przyczepność ma dla niego od razu niespodziankę ...hehehe
Zszełdem z ciśnieniem i nawinąłem kilka setek. Opona okazała się trwała i pasuje mi do stylu jazdy. Jeśli jednak oddamy naszego quada na chwileczkę amatorowi to przyczepność ma dla niego od razu niespodziankę ...hehehe