MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"
Witam.
Od trzech tygodni szukam opon do mojego Kymco.
Z wielu jakie internetowo oglądałem te opony najbardziej mi się podobają.
Rozmiar 26"
Cena:
http://quadshop.pl/komplet_opon_cst_anc ... 1112-9769i
Zastanawia mnie ta fotka
https://www.google.pl/search?q=cst+ancl ... s3BYhrM%3A
Czy one są tak nad wymiarowe?
Może ktoś widział lub używał?
Będzie obcierało przy skrętach?
Dziękuje za opinię.
Od trzech tygodni szukam opon do mojego Kymco.
Z wielu jakie internetowo oglądałem te opony najbardziej mi się podobają.
Rozmiar 26"
Cena:
http://quadshop.pl/komplet_opon_cst_anc ... 1112-9769i
Zastanawia mnie ta fotka
https://www.google.pl/search?q=cst+ancl ... s3BYhrM%3A
Czy one są tak nad wymiarowe?
Może ktoś widział lub używał?
Będzie obcierało przy skrętach?
Dziękuje za opinię.
Ostatnio zmieniony wt 21 mar, 2017 przez Ra-V, łącznie zmieniany 1 raz.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Wczoraj rozmawialiśmy z chłopakami z teamu o tej oponie .
Może być z tego ciekawe uniwersalne rozwiązanie. Producent chwali się, że opona właśnie uniwersalna ze wskazaniem na twarde, ubite piaszczyste podłoże. Są filmiki na YT, które pokazują, że i w błocie sobie dobrze radzi.
Możesz spokojnie zakładać. Nic nie będzie obcierało.
Może być z tego ciekawe uniwersalne rozwiązanie. Producent chwali się, że opona właśnie uniwersalna ze wskazaniem na twarde, ubite piaszczyste podłoże. Są filmiki na YT, które pokazują, że i w błocie sobie dobrze radzi.
Możesz spokojnie zakładać. Nic nie będzie obcierało.
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
A więc temat akurat na czasie
Chce właśnie przetestować 27”
Zastanawiam się czy nie założyć wszystkich opon o jednakowej szerokości 9”
Było by pewnie 3kg gumy mniej i pełna wymienność stron podczas zużycia.
Jak by to wpłynęło na prowadzenie przy mocy 36 KM?
Chce właśnie przetestować 27”
Zastanawiam się czy nie założyć wszystkich opon o jednakowej szerokości 9”
Było by pewnie 3kg gumy mniej i pełna wymienność stron podczas zużycia.
Jak by to wpłynęło na prowadzenie przy mocy 36 KM?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
26" do normalnej jazdy tym sprzętem całkowicie wystarczy. Ten rozmiar już i tak zabierą trochę dynamiki.
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Do wyboru na tył mam 26x11 lub 26x12.
Szersze zmieszczą się?
Na oryginalnej feldze będą dobrze siedzieć?
Szersze zmieszczą się?
Na oryginalnej feldze będą dobrze siedzieć?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Weź 11. 12 zwiększa opory toczenia a przy tak słabym silniku ma to znaczenie. Ja w Can-amie zakłądam z tyłu 10-11, a 12 raczej unikam
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Ja u siebie też z tyłu mam 10 i jak będę kupował nowe to nie wiem czy zdecyduje się na 12, czy ma to sens. e
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Przysek
- Posty: 37
- Rejestracja: wt 04 paź, 2016
- Quad:: Yamaha Grizzly 660
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Otwock Wielki
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Założyłem ostatnio opony o cal wyższe i o cal szersze (CST Clincher 26'). Gumy +13 kg. Przy 41 hp nie robi to wielkiej różnicy w osiągach, tylko przy hamowaniu czuć większą bezwładność. Komfort i właściwości w terenie zdecydowanie lepsze na wyższych i szerszych oponach.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Bywa kłopotliwe, szczególnie w waskich miejscach bo przy 12 tył masz szerszy niż przód o 7,5cm. W mocnym quadzie innych minusów raczej brak. Jakkolwiek jak masz dystanse na tyle to już zaczyna się robić na prawdę szeroko no i wybór opon o szerokości 12 jest mały, większość produkowanych ma 11 od rozmiaru 26 w góręoolsztyniak pisze:Ja u siebie też z tyłu mam 10 i jak będę kupował nowe to nie wiem czy zdecyduje się na 12, czy ma to sens. e
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: MXU 500 opony CST ANCLA
Zobacz różnicę między 10 na serii a 12 + 45 mm dystans
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.