MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kymco
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Post autor: Ra-V » pn 16 sty, 2017

Witam.
Od trzech tygodni szukam opon do mojego Kymco.
Z wielu jakie internetowo oglądałem te opony najbardziej mi się podobają.
Rozmiar 26"
Cena:
http://quadshop.pl/komplet_opon_cst_anc ... 1112-9769i

Zastanawia mnie ta fotka
https://www.google.pl/search?q=cst+ancl ... s3BYhrM%3A

Czy one są tak nad wymiarowe?
Może ktoś widział lub używał?
Będzie obcierało przy skrętach?
Dziękuje za opinię.
Ostatnio zmieniony wt 21 mar, 2017 przez Ra-V, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: mesel » pn 16 sty, 2017

Wczoraj rozmawialiśmy z chłopakami z teamu o tej oponie :).

Może być z tego ciekawe uniwersalne rozwiązanie. Producent chwali się, że opona właśnie uniwersalna ze wskazaniem na twarde, ubite piaszczyste podłoże. Są filmiki na YT, które pokazują, że i w błocie sobie dobrze radzi.

Możesz spokojnie zakładać. Nic nie będzie obcierało.

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » pn 16 sty, 2017

A więc temat akurat na czasie ;)

Chce właśnie przetestować 27”
Zastanawiam się czy nie założyć wszystkich opon o jednakowej szerokości 9”
Było by pewnie 3kg gumy mniej i pełna wymienność stron podczas zużycia.
Jak by to wpłynęło na prowadzenie przy mocy 36 KM?

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: mesel » pn 16 sty, 2017

26" do normalnej jazdy tym sprzętem całkowicie wystarczy. Ten rozmiar już i tak zabierą trochę dynamiki.

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » czw 09 lut, 2017

Do wyboru na tył mam 26x11 lub 26x12.
Szersze zmieszczą się?
Na oryginalnej feldze będą dobrze siedzieć?

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: DKfan » czw 09 lut, 2017

Weź 11. 12 zwiększa opory toczenia a przy tak słabym silniku ma to znaczenie. Ja w Can-amie zakłądam z tyłu 10-11, a 12 raczej unikam
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 09 lut, 2017

Ja u siebie też z tyłu mam 10 i jak będę kupował nowe to nie wiem czy zdecyduje się na 12, czy ma to sens. e
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Przysek
Posty: 37
Rejestracja: wt 04 paź, 2016
Quad:: Yamaha Grizzly 660
Imię: Marcin
Lokalizacja: Otwock Wielki

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Przysek » czw 09 lut, 2017

Założyłem ostatnio opony o cal wyższe i o cal szersze (CST Clincher 26'). Gumy +13 kg. Przy 41 hp nie robi to wielkiej różnicy w osiągach, tylko przy hamowaniu czuć większą bezwładność. Komfort i właściwości w terenie zdecydowanie lepsze na wyższych i szerszych oponach.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: DKfan » czw 09 lut, 2017

oolsztyniak pisze:Ja u siebie też z tyłu mam 10 i jak będę kupował nowe to nie wiem czy zdecyduje się na 12, czy ma to sens. e
Bywa kłopotliwe, szczególnie w waskich miejscach bo przy 12 tył masz szerszy niż przód o 7,5cm. W mocnym quadzie innych minusów raczej brak. Jakkolwiek jak masz dystanse na tyle to już zaczyna się robić na prawdę szeroko no i wybór opon o szerokości 12 jest mały, większość produkowanych ma 11 od rozmiaru 26 w górę
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 09 lut, 2017

Zobacz różnicę między 10 na serii a 12 + 45 mm dystans
Załączniki
20170131_231704.jpg
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kymco”