Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Test quada: HONDA TRX420FA AT – Wdzięczna i pracowita
Test quada: HONDA TRX420FA AT – Wdzięczna i pracowita
Grzegorz Głowienka
 
Dane techniczne Honda TRX420FA AT
Typ silnika: chłodzony cieczą, jednocylindrowy, umieszczony wzdłużnie, z półsuchą miską olejową, 4-suwowy, OHV
Pojemność skokowa: 420 cm3
Średnica x skok tłoka: 86,5 x 71,5 mm
Stopień sprężania: 9,8:1
Maks. moc: 24,9 KM przy 6000 obr./min.
Maks. moment obrotowy: 30,3 Nm przy 5500 obr./min.
Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 34 mm
Rozrusznik: elektryczny i rezerwowy – ręczny
Skrzynia biegów: DCT (Dual Clutch Transmision) - przekładnia z trybami jazdy: Automatyczny / Sekwencja (Electric Shift Program), 5-stopniowa z biegiem wstecznym,
Sprzęgło: automatyczne
Napędy: wał napędowy, bezpośredni na przednie oraz tylne koła
Promień skrętu: 3,2 m
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2055 x 1171 x 1146 mm
Rozstaw osi: 1255 mm
Prześwit: 231 mm
Wysokość siedzenia: 823 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem): 282,6 kg
Zawieszenie przód: Niezależne podwójne wahacze, skok 16 cm
Zawieszenie tył: Niezależne podwójne wahacze, skok 16 cm
Hamulce przód: 185 mm, podwójne tarczowe, jednotłoczkowe
Hamulce tył: 160 mm, pojedynczy tarczowy, jednotłoczkowy
Opona przód: AT 24 x 8-12 (Maxxis M977)
Opona tył: AT 24 x 10-11 (Maxxis M978)
Zbiornik paliwa: 13,6 litra (zawiera 3,8 litra rezerwy)
 
 
NA PLUS
- Dwa tryby pracy skrzyni.
- Lekki w prowadzeniu.
- Silne dolne przełożenia.
- Czytelny licznik.
- Wygodna pozycja na quadzie.
 
NA MINUS
- Uciążliwe załączanie wstecznego.
- Brak homologacji.
- Zbyt miękkie przednie zawieszenie.
- Krótkie biegi.
 
Tekst: Marcin Stachura
Konsultacje: Roman Piotrowski
Zdjęcia: Jarek Kobierski
 
Podziękowania dla Honda Poland za udostępnienie quada do testów.
 
Obszerny artykuł wraz z testem Can-Am Outlander 800 XT-P MAX znajdziesz w dwumiesięczniku QUADZIK - polski magazyn o quadach nr 4-2009 (5).
 
 
 
 
 

Galerie powiązane z artykułem:
Honda TRX 420 FA - test quada

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
Test quada: HONDA TRX420FA AT – Wdzięczna i pracowita

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Test quada: HONDA TRX420FA AT – Wdzięczna i pracowita

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.