Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Polaris Sportsman 500 X2 - terenowy quad dla dwojga
Polaris Sportsman 500 X2 - terenowy quad dla dwojga
Grzegorz Głowienka


 
Polaris Sportsman 500 X2 to pojazd dla wszystkich tych, którzy cenią sobie jazdę w teren we dwoje. Dzięki zasto­sowanym rozwiązaniom można poruszać się nim praktycznie wszędzie. A możliwość zapakowania znacznej ilości bagażu pozwoli na dłuższe wyprawy turystyczne.
Sportsman 500 X2 zapewnia dużo swobody i komfortu w czasie jazdy. Jest to dobra ofer­ta dla quadowych podróżników.
 
 
NA PLUS
  • Komfort podróżowania dwóch osób.
  • System Turf.
  • System AWD + ADC.
  • Homologacja.
  • Duży nacisk na bezpieczeństwo pasażera.
  • Zawieszenie dostosowane do pojazdu – stabilność i komfort.
  • Dostępność bogatej gamy firmowych akcesoriów dodatkowych.
 
NA MINUS
  • Utrata szczelności reflektorów przednich i przedniego bagażnika w wersji homologowanej.
  • Niskie standardowe koła.
  • Odłączany AWD na biegu wstecznym (żeby mieć napęd AWD na biegu wstecznym, trzeba dodatkowo nacisnąć przycisk przy lewej manetce, mimo załączonego AWD).
  • Nieprecyzyjna dźwignia zmiany biegów (trzeba posiłkować się wyświetlaczem, żeby włączyć odpowiedni bieg).


Dane techniczne Polaris Sportsman 500 X2
Silnik:
4-suwowy
Poj. skokowa:
498cm³
Zasilanie:
elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Chłodzenie:
ciecz
Rozrusznik:
elektryczny + ręczny
Zawieszenie przednie:
Kolumny MacPhersona
Skok zawieszenia przedniego:
20,8 cm
Zawieszenie tylne:
w pełni niezależne, progresywne sprężyny
Skok zawieszenia tylnego:
22,2 cm
Opona przednia:
25x8R12
Opona tylna:
25x11R12
Hamulec nożny:
tarczowe hydrauliczne na 4 koła
Hamulec ręczny:
tarczowe hydrauliczne na koła tylne
Rozstaw osi:
144,8 cm
Promień skrętu:
208,3 cali
Masa sucha:
362,0 kg
Wymiary (dł./szer./wys.):
236,2 / 121,9 / 121,9 cm
Wysokość siedzenia:
86,4 cm
Prześwit:
27,9 cm
Pojemność zbiornika:
22,7 l
Ładowność bagażnika przedniego:
40,8 kg
Ładowność bagażnika tylnego:
181,4 kg
Masa holowanej przyczepy:
555,7 kg

Tekst: Marcin Stachura
Zdjęcia: Jarek Kobierski
Film: Grzegorz Głowienka, Michał Bączyński
 
Podziękowania dla:
- Polonia Cup – www.polarisatv.pl – za udostępnienie quada do testów,
- Izy Klimek i Krzyśka Stachury za wytrzymałość na jazdach testowych.
 
 




Galerie powiązane z artykułem:
Polaris Sportsman 500 X2

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
Polaris Sportsman 500 X2 - czyli terenowy quad dla dwojga...

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Polaris Sportsman 500 X2 - terenowy quad dla dwojga

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.