SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » śr 23 lis, 2016

W przypadku Luckiego rama jest b. solidna - tu jestem w stanie się zgodzić. Quady sportowe są przeznaczone na tor = maksymalna redukcja masy = zmniejszenie masy ramy i jej osłabienie. Wsadzając duuużo cięższy silnik moim zdaniem siadamy na bombie zegarowej. Powinno się to dokładnie sprawdzić - tensory naprężeń i pomiar przed i po swapie. Jak rama puści nie chciałbym siedzieć na takiej maszynie.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » śr 23 lis, 2016

Oglądałem dość dokładnie ramę LTR-a i muszę powiedzieć, że sprawiała wrażenie solidniejszej niż LS-a. Po pierwsze rurki większej średnicy. Nie wiem jakiej grubości, ale było widać, że quada nikt nie oszczędzał i nie jedne zawody przejechał. Zaprojektowanie mocowania tylnego wahacza też bardzo solidne. Ogólnie cały quad bardzo solidny

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » śr 23 lis, 2016

Ikar pisze:Mam cichą nadzieję, że ktoś Ci kiedyś uświadomi różnicę między ER6 a serią w quadzie sportowym.

A tak w ramach pojawiającego się wcześniej tematu bezpieczeństwa. Powiedz Marcin w jaki sposób udało Ci się upchnąć w malutkiej ramie od Raptora czy LTRa tak duży silnik ? Wszedł bez problemu ? Bo z tego co widziałem to nawet w Lucku potrzeba było przeciąć ramę. Takie cięcie ramy nie ma wpływu na bezpieczeństwo ??
Artur są różnice i ja doskonale o tym wiem ale ty stawiasz na szali sportowego quada z zawodowcem na torze Vs quada po swapie który jest juz jak to powiedziałeś ucywilizowany z przeznaczeniem wszechstronnym ale na poziomie amatora . A co do danych tech masz tu czarno na białym co ma lepsze kopyto i lepszy dół :) więc jak sie nie znasz to nie wypowiadaj się w tym temacie

ER-6 Moc maksymalna 72 KM Moment obrotowy 65 Nm przy 7000 obr/min

ltr 450 : Moc maksymalna 42 KM Moment obrotowy: 40,2 Nm przy 7000 obr/min

Coś więcej ci trzeba jeszcze ? żeby udowodnić kto ma racje każdy może to wygrzebać w necie :)

tu masz film widać czarno na białym jak jest upchnięty
i wykonany cały swap a to właśnie jest istotą sprawy a nie to czy jest lepszy czy gorszy w danym środowisku i dla kogo lepszy czy gorszy.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_qWXlGJyPPg[/youtube]
a co do ltr jak zrobię to wrzucę filmik .

Co do bezpieczeństwa stawiam na to największy nacisk sam tym jeżdżę i testuje najpierw na sobie ;)
choć fabryczne sprzęty też maja wady konstrukcyjne i wszyscy o tym wiemy nie mówię tu tylko o LS zamawiam własnie kilka elementów ramy do DS 450xmx znajomego bo wszystko po pękało i nie ma sensu juz tego drutować .
Ostatnio zmieniony pt 02 gru, 2016 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » śr 23 lis, 2016

Ltr straci swoje wszystkie zalety po swapie.

Awatar użytkownika
Trzeci
Posty: 21
Rejestracja: pn 30 lis, 2015
Quad:: LS 500
Imię: Damian
Lokalizacja: Łęczyca

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Trzeci » śr 23 lis, 2016

Nie rozumiem po co ta cała dyskusja... czy tego chcecie czy nie LTR er6 powstanie ;) Każdy buduje swoją maszynę pod siebie, tak aby sprawiała mu jak największą przyjemność, to że straci swoje zalety najbardziej powinno interesować gościa który będzie nim latać, to jemu ma ta maszyna pasować, nie wam ;)

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » śr 23 lis, 2016

Ale quad torowy ma niewygodna pozycję i z silnikiem er6 to quad na asfaltu szuter itd a nie na tor. Więc zrobić 300 km w niewygodnej pozycji to nie lada wyczyn

Awatar użytkownika
Trzeci
Posty: 21
Rejestracja: pn 30 lis, 2015
Quad:: LS 500
Imię: Damian
Lokalizacja: Łęczyca

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Trzeci » śr 23 lis, 2016

Miło z Twojej strony że martwisz się czy plecy go nie będą bolały ;) Gdyby nie pasowała mu pozycja na quadzie czy jaki kolwiek inny czynnik to nie brałby tego modelu pod uwagę i nie wkładał w niego masy pieniędzy.

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » śr 23 lis, 2016

Pozycja może nie taka zła zanim cie plecy zaczną boleć potem masakra. Nie wyobrażam sobie zmieniać co chwilę pozycji spowodu bolu który wystąpił od niewygodnej pozycji

Awatar użytkownika
Trzeci
Posty: 21
Rejestracja: pn 30 lis, 2015
Quad:: LS 500
Imię: Damian
Lokalizacja: Łęczyca

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Trzeci » śr 23 lis, 2016

Idąc twoim tokiem myślenia, większość motocyklistów musiała by sie przesiąść ze swoich szlifierek na turystyki ;)

StaLION4242
Posty: 8
Rejestracja: pn 24 paź, 2016
Quad:: LS CB 500
Imię: Mateusz

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: StaLION4242 » czw 24 lis, 2016

Ludzie lubią się ośmieszać na siłę, poczynając od zazdrosny ludzi obecnych tutaj na forum nie mających pojęcia o solidności ram i konstrukcji quadów, przez kombinatorów którzy kopiują projekty Marcina i UWAGA sami ich nie pochwalają po administrację, która uszczypliwymi uwagami próbuje sam nie wiem do końca co wymusić. Biorę popcorn i siadam w fotelu :)

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”