Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Mariusz właśnie kupiłem pasek wzmocniony od Mavericka po przebiegu ok.500km. za 200zł. Wygląda super.Na zapas jak znalazł. Jak chcesz, to wiem, gdzie maniacy wymieniają w tym Mavericku te paski tak często.
Moja ostatnia przerwa w quadowaniu spowodowana była właśnie informacją na wyświetlaczu - HI TEMP.
Okazało się, że na siateczce na wlocie do CVT osadziło się tyle brudu, że nie wlatywało powietrze. Podejrzewam, że do tego dołożył jeszcze swoje nieosłonięty wydech. Dlatego też teraz naklejam taśmę alu na obudowę CVT.
DKfan to pewnie czyta - to jego patent. A może jeszcze owinąć w tym miejscu rurę wydechową taśmą grafitową tub czymś takim od motocykli?
Moja ostatnia przerwa w quadowaniu spowodowana była właśnie informacją na wyświetlaczu - HI TEMP.
Okazało się, że na siateczce na wlocie do CVT osadziło się tyle brudu, że nie wlatywało powietrze. Podejrzewam, że do tego dołożył jeszcze swoje nieosłonięty wydech. Dlatego też teraz naklejam taśmę alu na obudowę CVT.
DKfan to pewnie czyta - to jego patent. A może jeszcze owinąć w tym miejscu rurę wydechową taśmą grafitową tub czymś takim od motocykli?
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Dziś wymieniłem w serwisie to co na 1 przeg gwarancyjny zaleca brp. Ja póki co siateczki nie dalem zadnej ale cos pomyślę. Ostrzegali mnie przed dystansami bo mocno przeguby dostaną w sumie coraz lepiej wyczuwam maszynę i kto wie może obejdę się bez nich. Quad dostal dzis osłone na kier. Jutro razem z Fernando robię Bukowno i okoliczne lasy. Mechanicy w salonie ostrzegli mnie żebym mu jeszcze nie dawal na maxa bo ciągle się dociera. Chyba muszę trochę zacząć się chamować w operowaniu manetką.
Z paskoem zobacze tez cos kombinuje ale ponoć nowy mi dlugo wytrzyna.
Z paskoem zobacze tez cos kombinuje ale ponoć nowy mi dlugo wytrzyna.
Ostatnio zmieniony pt 31 lip, 2015 przez marioIII, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Pełny zakres obrotów, bez oczywiście długiego max,
więc jak czasem podpiłujesz to nic sie nie stanie.
więc jak czasem podpiłujesz to nic sie nie stanie.
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
No maxa ma dość często szczegolnie na drapkach Bukowna. Robert wpadaj..
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Z tymi paskami od Mavericka to trochę jakaś histeria, ja mam nakręcone 3500 dość ostrej jazdy i pasek się trzyma mimo że przypalony i od dołu popękany, w zapasie mam oryginał BRP.Cj_cezar pisze:Mariusz właśnie kupiłem pasek wzmocniony od Mavericka po przebiegu ok.500km. za 200zł. Wygląda super.Na zapas jak znalazł. Jak chcesz, to wiem, gdzie maniacy wymieniają w tym Mavericku te paski tak często.
Ale wiesz że Hi-Temp to nie od CVT tylko silnik?Cj_cezar pisze: Moja ostatnia przerwa w quadowaniu spowodowana była właśnie informacją na wyświetlaczu - HI TEMP.
Okazało się, że na siateczce na wlocie do CVT osadziło się tyle brudu, że nie wlatywało powietrze. Podejrzewam, że do tego dołożył jeszcze swoje nieosłonięty wydech. Dlatego też teraz naklejam taśmę alu na obudowę CVT.
DKfan to pewnie czyta - to jego patent. A może jeszcze owinąć w tym miejscu rurę wydechową taśmą grafitową tub czymś takim od motocykli?
Sprawdź czy jest chłodnica czysta i czy lamelki nie są uszkodzone. Ja miałem raz taki komunikat ale wtedy 6h non stop ciągnąłem drugiego quada na holu przez błoto. Jeżeli będziesz miał problemy z temperaturą to zdejmij chłodnicę i ją odmocz w misce z wodą. Jeżeli chcesz jeszcze poprawić chłodzenie kup wydajniejszą pompę wody.
http://allegro.pl/can-am-renegade-outla ... 71329.html
Jeżeli chodzi o siateczkę na wlocie do cvt to możesz ją spokojnie zdjąć ja zdjąłem tą skarpetę zaraz po zakupie quada, szybko się zapycha a bez niej cvt jest równie czyste. Często zdejmuję obudowę i oprócz pyłu z paska nie ma czego czyścić. Jeżeli będziesz oklejał obudowę cvt , pamiętaj żeby jak najwięcej oklejać ją od tyłu od strony silnika i oczywiście od góry. Oczywiście możesz owinąć bandażem kolektor, może to zmniejszy emisję ciepła a na pewno poprawi opróżnianie wydechu.
A u mnie takie modyfikacje
To ja cię ostrzegam przed tymi którzy cię tak ostrzegają..dystanse nie mają żadnego wpływu na przeguby. Jedne większe siły które się pojawiają za ich sprawą działają na łożyska. Przegub możesz uszkodzić mając ciężkie koła i nieumiejętnie jeżdżąc ale to inny temat.marioIII pisze:Ostrzegali mnie przed dystansami bo mocno przeguby dostaną w sumie coraz lepiej wyczuwam maszynę i kto wie może obejdę się bez nich.
Też tak uważam, jeżeli go nie spalisz wielokrotnie to nie widzę podstaw do wcześniejszego zużycia.marioIII pisze: Z paskoem zobacze tez cos kombinuje ale ponoć nowy mi dlugo wytrzyna.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Z tym paskiem to jest tak ze jak sie go przypali to trzeba sie zatrzymać i pozwolić mu ostygnąć
jak zjadasz pasek i chwile po tym dasz gazu na maxa nie wytrzyma więcej niż 10 km

Ozo Drapers Squad
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Jacek - masz rację z Hi TEMP. Zebrało się razem. Zapchana chłodnica od łąki oraz wlot do CVT. Aczkolwiek wpływ na temp. silnika na pewno miała wolna jazda i grzanie od strony rury wydechowej.
Przeczytałem opis tej pompy i może być, że u mnie powoli zaczyna się psuć, bo często włancza się wentylator. Czy to normalne?, czy można jakoś sprawdzić wydajność takiej pompy?
Wczoraj skręcałem gada przez 12h. Pozakładałem zarówno grafit na rurę, jak i taśmę na obudowę, tył i wylot CVT. Okolic wydechu na razie nie robię.
Nie znam tych gości od tego Mavericka, tyle wiem co mi mechanik z serwisu mówił. Dla mnie to też histeria, ale pasek na zapas jak znalazł.
Na pewno nowy pasek wytrzyma długo, ale skoro za 200 mam zapas, to żal nie wziąć.
Mariusz - Nie bój się dystansów. Łożyska są tanie, a przegub najczęściej pada w następstwie uszkodzonej osłony (woda + brud)
Przeczytałem opis tej pompy i może być, że u mnie powoli zaczyna się psuć, bo często włancza się wentylator. Czy to normalne?, czy można jakoś sprawdzić wydajność takiej pompy?
Wczoraj skręcałem gada przez 12h. Pozakładałem zarówno grafit na rurę, jak i taśmę na obudowę, tył i wylot CVT. Okolic wydechu na razie nie robię.
Nie znam tych gości od tego Mavericka, tyle wiem co mi mechanik z serwisu mówił. Dla mnie to też histeria, ale pasek na zapas jak znalazł.
Na pewno nowy pasek wytrzyma długo, ale skoro za 200 mam zapas, to żal nie wziąć.
Mariusz - Nie bój się dystansów. Łożyska są tanie, a przegub najczęściej pada w następstwie uszkodzonej osłony (woda + brud)
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Wstrzymam się az BH wskoczą wowczas zdecyduję czy dystans cze fele z offsetem kupie bo i tak chce miec 2 kpl kół. Póki co bardzo mi się podoba maly apetyt na paliwo siwka.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Nie wiem jak w G2 ale w G1 opony 9' na oryginalnych felgach z przodu się nie mieszczą, trą o końcówki drążków.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
sprawdzę, a jak nie to najwyżej dla BH kupię fele a tutaj zostaną ori opony bo te felgi nawet mi się podobają a idzięki ich budowie ładnie można tarcze domyć z zewnątrz koła.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG