Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
a podobnie z ceną jak moja .
Wyjście z airboxa jest kanciaste jak u ciebie wiec czekam na twoje efekty ja mam plan dać na zewnątrz miekką gume osłona amorka od fiata jak ktoś tu opisywał graty już zakupiłem tylko jeszcze tego nie robie bo czekam na tą rure kanciastą . Jak tak patrze pod ten licznik to się zastanawiam jak te rury tam upchać ?
Wyjście z airboxa jest kanciaste jak u ciebie wiec czekam na twoje efekty ja mam plan dać na zewnątrz miekką gume osłona amorka od fiata jak ktoś tu opisywał graty już zakupiłem tylko jeszcze tego nie robie bo czekam na tą rure kanciastą . Jak tak patrze pod ten licznik to się zastanawiam jak te rury tam upchać ?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Tez miałem plan na osłonę amorka ale u jankesow podpatrzylem ze rozgrzewają ta rurę i formatu ja na okrągły przekrój 2 cale wiec skoro oni dają radę to ja też
Natomiast mam te same obawy co do zmieszczenia wszystkiego. Wylotu z cvt nie będę dawał pod licznik ale trochę niżej to nawet lepiej bo nie będzie wylot blisko wlotu. Jak będzie problem będę myślał nad dziurawieniem osłony ale to ostateczność
Natomiast mam te same obawy co do zmieszczenia wszystkiego. Wylotu z cvt nie będę dawał pod licznik ale trochę niżej to nawet lepiej bo nie będzie wylot blisko wlotu. Jak będzie problem będę myślał nad dziurawieniem osłony ale to ostateczność
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Ja chyba będę dziurawił osłonę i wypuszczę sobie kawałek rurki do góry . podziel się tymi zdjęciami czy filmem o tym rozgrzewaniu
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Ok, słowo się rzekło więc zamieszczam początek relacji ze snorklowania.
Na wstępie napiszę że bez zdejmowania podnóżka a co za tym idzie części dolnej nadkola trudno wyciągnąć snorkiel od wlotu CVT, a wyciągnąć go trzeba żeby przeprowadzić prace na wlocie do airboxa. Dopiero odcięcie (i tak ją trzeba odciąć bo inaczej brak miejsca na kolanko które będzie wychodziło z wlotu do airboxa)górnej części maskownicy wlotu do airboxa z trudem ale umożliwia usunięcie wlotu cvt dołem przez nadkole.
Potwierdziły sie relacje z US, materiał z którego zrobiona jest rura wchodząca do airboxa, bardzo uplastycznia sie pod wpływem temperatury, nawet za bardzo bo zaczęła się zachowywać jak plastelina więc polecam podgrzewać powoli z większej odległości.
Zmianę kształtu z czworokątnego przeprowadziłem za pomocą redukcji 50/32, najpierw lekko ją rozepchnęła mniejsza srednica a potem stożkowe przejcie miedzy jedną a drugą średnicą ładnie nadało kształt rurze aż do osiągnięcia pożądanego kształtu. Z racji lepszego dojścia bardziej wyprofilowała się część zewnętrzna do airboxa ale nie powinno być z tym problemów, na wszelki wypadek wzmocnie ją jeszcze cienką warstwa poxipolu.
Jak widać na zdjęciach wyszedłem z airboxa kolankami a górę robię z rury silikonowej ponieważ można ja nieco ścisnąć i uzyskać owalny kształt, dzięki temu będzie ją łatwiej zmieścić pod licznikiem.
Wlot do cvt planuję puścić równolegle poniżej snorkla airboxa.
Na wstępie napiszę że bez zdejmowania podnóżka a co za tym idzie części dolnej nadkola trudno wyciągnąć snorkiel od wlotu CVT, a wyciągnąć go trzeba żeby przeprowadzić prace na wlocie do airboxa. Dopiero odcięcie (i tak ją trzeba odciąć bo inaczej brak miejsca na kolanko które będzie wychodziło z wlotu do airboxa)górnej części maskownicy wlotu do airboxa z trudem ale umożliwia usunięcie wlotu cvt dołem przez nadkole.
Potwierdziły sie relacje z US, materiał z którego zrobiona jest rura wchodząca do airboxa, bardzo uplastycznia sie pod wpływem temperatury, nawet za bardzo bo zaczęła się zachowywać jak plastelina więc polecam podgrzewać powoli z większej odległości.
Zmianę kształtu z czworokątnego przeprowadziłem za pomocą redukcji 50/32, najpierw lekko ją rozepchnęła mniejsza srednica a potem stożkowe przejcie miedzy jedną a drugą średnicą ładnie nadało kształt rurze aż do osiągnięcia pożądanego kształtu. Z racji lepszego dojścia bardziej wyprofilowała się część zewnętrzna do airboxa ale nie powinno być z tym problemów, na wszelki wypadek wzmocnie ją jeszcze cienką warstwa poxipolu.
Jak widać na zdjęciach wyszedłem z airboxa kolankami a górę robię z rury silikonowej ponieważ można ja nieco ścisnąć i uzyskać owalny kształt, dzięki temu będzie ją łatwiej zmieścić pod licznikiem.
Wlot do cvt planuję puścić równolegle poniżej snorkla airboxa.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
dałeś jeszcze tą rurke na sylikon ? opaską będziesz skręcał czy to już wystarczy ?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Kibelrurkę wchodzącą do rury airboxa dałem na silinkon a na rurkę airboxa jeszcze cybant, rurki dałem na wcisk + mała ilość kleju dwuskładnikowego na rant aby je skleić i na rurkę silikonowa cybant. W drodze eksperymentów okazało się że jedyne sensowne ułożenie rury nie zmieniające jej przekroju to takie jak na załączonym zdjeciu. Rura od CVt pójdzie albo na drugą stronę airboxa dookoła przewodów albo pod boczną część obudowy. NIestety nie doszła do mnie na czas ponieważ firma gdzie ja zamówiłem nie raczyła mnie powiadomić że będą mieli tydzień opóźnienia.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
W piątek dotarła do mnie jeszcze osłona tylnej części ramy z zestawu Zygo. Fabryczne osłony XXC nie obejmują osłony ramy od skrzyni biegów aż do końca (dla czego?) jako że na rami widać w tym miejscu że obciera chociażby o gałęzie i traci lakier postanowiłem ten element uzupełnić, zwłaszcza że to nie droga inwestycja a osłonka waży może 2kg z czego i tak część odejdzie ponieważDKfan pisze:Kibelrurkę wchodzącą do rury airboxa dałem na silinkon a na rurkę airboxa jeszcze cybant, rurki dałem na wcisk + mała ilość kleju dwuskładnikowego na rant aby je skleić i na rurkę silikonowa cybant. W drodze eksperymentów okazało się że jedyne sensowne ułożenie rury nie zmieniające jej przekroju to takie jak na załączonym zdjeciu. Rura od CVt pójdzie albo na drugą stronę airboxa dookoła przewodów albo pod boczną część obudowy. NIestety nie doszła do mnie na czas ponieważ firma gdzie ja zamówiłem nie raczyła mnie powiadomić że będą mieli tydzień opóźnienia.
aby dostosować ją do oryginalnych osłon należy skrócić ją o jakieś 30% oraz nawiercić kilka otworów które umożliwią spływanie wody i błota
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
No Jacek, widzę, że maszyna przybiera na jakości , choć i fabrycznie chyba wiele jej nie brakuje..
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
W zasadzie poprawiam te rzeczy przy ktorych projektowaniu BRP nie wzieło pod uwagę rzeczywistych warunków jazdy.marioIII pisze:No Jacek, widzę, że maszyna przybiera na jakości , choć i fabrycznie chyba wiele jej nie brakuje..
- wlot powietrza airboxa ustawiony do przodu to kiepski pomysl bo lapie wszystkie brudy i po 150km filtr nadaje sie do prania + niebezpieczeństwo przypadkowego wejscia wody przy zbyt dynamicznym pokonaniu przeprawy
- wlot powietrza cvt zbiera również cały brud z otoczenia 50km i nadaje sie do zdjecia i czyszczenia, będzie wiec skierowany do tyłu
- termometr pokazujący temperaturę silnika przy V2 bardzo sie przydaje
- brak osłony końca ramy to dla mnie dziwny pomysł przy jednoczesnym fabrycznym zestawie sięgającym za skrzynię biegów.
Apropos osłony ramy z Zygo, jest już przygotwana do skrócenia, ajk widac na zdjeciu trzeba sporo odciąć.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
TY zakładasz osłony? a co z wagą ?
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl