Wyjście z airboxa jest kanciaste jak u ciebie

W piątek dotarła do mnie jeszcze osłona tylnej części ramy z zestawu Zygo. Fabryczne osłony XXC nie obejmują osłony ramy od skrzyni biegów aż do końca (dla czego?) jako że na rami widać w tym miejscu że obciera chociażby o gałęzie i traci lakier postanowiłem ten element uzupełnić, zwłaszcza że to nie droga inwestycja a osłonka waży może 2kg z czego i tak część odejdzie ponieważDKfan pisze:Kibelrurkę wchodzącą do rury airboxa dałem na silinkon a na rurkę airboxa jeszcze cybant, rurki dałem na wcisk + mała ilość kleju dwuskładnikowego na rant aby je skleić i na rurkę silikonowa cybant. W drodze eksperymentów okazało się że jedyne sensowne ułożenie rury nie zmieniające jej przekroju to takie jak na załączonym zdjeciu. Rura od CVt pójdzie albo na drugą stronę airboxa dookoła przewodów albo pod boczną część obudowy. NIestety nie doszła do mnie na czas ponieważ firma gdzie ja zamówiłem nie raczyła mnie powiadomić że będą mieli tydzień opóźnienia.
W zasadzie poprawiam te rzeczy przy ktorych projektowaniu BRP nie wzieło pod uwagę rzeczywistych warunków jazdy.marioIII pisze:No Jacek, widzę, że maszyna przybiera na jakości, choć i fabrycznie chyba wiele jej nie brakuje..