![Wink :wink:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
mógłbym przytaczać opinie ludzi z kawsaki którzy twierdzą że nie mają serwisu że części są drogie.....i że czują się osamotnieni w kłopotach
![Rolling Eyes :roll:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
a ludzie na grizlich którzy pojeździli z nami wachają sie nad kupnem polarisa
![Razz :P](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_razz.gif)
coś w tym musi być
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niee no , panowie troszkę obiektywizmu i skończcie ludziom ciemnotę wciskać !!! Akurat do Raptora jest dostępna każda śrubka - jak nie w 3dni , to w tydzień-dwa , niech będzie w skrajnych przypadkach miesiąc , ale nie ma , że "nie ma" . No chyba , że sie szuka na giełdzie staroci , czy innym pchlim targu ...Blink!:
i wciąż nie wiem dlaczego do Yamahy Raptor ... odpowiedź brzmi przykro mi nie mam nie załatwię ...
Czy mógłbyś podać przykład jednej fabrycznej części do Raptora , która nie jest dostępna w Yamasze ? Również tej , która tak często się psuje i o którą tak ludzie pytają ?Blink! napisał: Naprawdę często do mnie dzwonią - w tym miesiącu już ze trzy razy , może wynika to z tego że dużo tych maszyn jest albo tego że jest niedużo i się często psują
To akurat prawda, jest poprawa i terminowa i cenowa.prezziguzzi:
z częściami wszyscy mają większe albo mniejsze problemy... ważne jest to czy ktoś idzie do przodu a nie stoi w miejscu.....
my zdecydowanie z polarisem biegniemy do przodu i może gonimy jeszcze części, serwis ......ale idziemy ogniem i mamy argumenty więc ......drżyj konkurencjo