Przerobiłem mocowanie tylnej piasty według pomysłu Maq !!
Jak wcześniej mówiłem, poprzednie prototypowe zestawy starczyły na 2000 km i wygladały po wyciągnięciu tak:
Wyrażnie widać przerwę pomiędzy tulejką a sworzniem, a sam sworzeń ma wytarcia.
Więc zabrałem się do pracy nad kolejnym prototypem....
i po krótkim czasie miałem już gotowe tulejki z oringiem w środku.
no to pakujemy do piasty......
zwykła śruba posłużyła za urządzenie do wepchnięcia tulejek .....
i gotowe....
Sworznie (rurki) musiałem z jednej strony zaszlifować/ zrobić sporą fazkę, tak by podczas wkładania nie wypchnęły oringu z tulejki. Sworznie weszły bardzo ciasno. Liczę na to, że niedługo się to wszystko ułozy i powstanie odpowidni luz. Sworzeń wystaje poza tulejki po 0,20 mm więc, wszystko zrobiłem bardzo pasownie. Tależyki z uszczelniaczami poszły z powrotem na swoje miejsce, myślę, że na pewno nie zaszkodzą.
No to testy czas zacząć. W momencie modyfikacji na zegarku mam 5056 km. Zobaczymy czy w G700 tworzywo zda egzamin..... ? Zastosowałem Poliacetyl.
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, ciekawe plany na 2016......