Post
autor: Pingwin Legnica » śr 27 lut, 2013
zbliżając się do mt zrobiłem listę serwisową :
snoorkle wylotu cvt a'la xmr jednak nie na bok quada a pod spód, stosując dodatkowe kolanko
podniesienie zasysu powietrza do airboxa - mini snorkel
przeniesienie odmy silnika, wyżej do pokrywy airboxa, tak aby przy zalaniu airboxa nie zalać silnika
wyprowadzenie wszystkich odm (skrzynia, zbiornik, wentylator) pod licznik
izolacja termiczna układu wydechowego bandażem z włókna - co by się cvt nie przypalało i obniżyć temp. spalin
montaż korka spustowego w cvt
montaż czujnka temperatury w cvt
montaż chłodniczek dodatkowych plus czujnik układu chłodzenia
montaż instalacji do roadbooka na wtykach seal
nowy aluminiowy - stelaż/płyta do roadbooka i metromierza
montaż uchwytu do roadbooka na mocowaniach ram mounts
regulacja zaworów
zastanawiam się nad pełnymi osłonami spodu - czy na MT do klasy cc montować
bo nawet nie mam w nim wyciągarki i zależy mi na jego odciążeniu
lista pytań :
w który przewód wpiąć roadbooka - różowy ?
jaka jest temperatura krytyczna dla cvt ? taka, która informuje o problemie ?
przy jakiej temperaturze włącza się wiatrak chłodnicy ?
i ostatnie -
korzystał ktoś z Was z metromierza tylko na GPS-ie ? patrząc na mojego garmina csx60 - nigdy sygnału w terenie nie zgubił ?! będę miał na testy, na krótko taki metromierz ale nie wiem czy warto sobie gitarę zawracać
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...