Karoseria quada składa się z gładkich błyszczących plastików w jednym z dwóch dostępnych kolorów (czerwony lub zielony) zakończonych na krawędziach czarnymi błotnikami wykonanymi z chropowatego plastiku, które to w głównej mierze narażone są na ewentualne otarcia w terenie. Takie rozwiązanie pozwoli zapewne dłużej cieszyć się „błyszczącym” quadem.
Po zajęciu miejsca za kierownicą, mamy dostęp do umieszczonych przy lewej manetce przełączników sterujących całym homologacyjnym osprzętem: kierunkowskazami, światłami awaryjnymi, sygnałem dźwiękowym, czy światłami drogowymi, mijania i pozycyjnymi oraz do klamki hydraulicznego hamulca. Dodatkowo dwa lusterka w wystarczającym stopniu pokazują, co dzieje się za quadem. Dlaczego o tym wspominam? Tylko dlatego, żeby uświadomić potencjalnym nabywcom, że Benyco ATV 300 jest fabrycznie homologowany, a więc po jego zakupie nie powinniśmy mieć większych problemów z zarejestrowaniem go w Wydziale Komunikacji.
Prawa manetka wyposażona została standardowo w cyngiel gazu, klamkę ręcznego parkingowego hamulca sterowanego linką i żółty przełącznik do wyboru napędu na dwa lub na cztery koła. Zatem sterowanie tym quadem nie odbiega od większości dostępnych na rynku czterokołowców.
Dobrą informacją dla użytkowników jest również fakt, że Benyco ATV 300 został standardowo wyposażony w osłony dłoni, które niewątpliwie przydadzą się podczas jazdy w chłodniejsze dni a także uchronią ręce przed uderzeniami np. gałęzi.
Galerie powiązane z artykułem:•
Benyco ATV 300 4x4Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:•
Benyco ATV 300 – Najtańsza czteronapędówka?Prześlij do znajomego:•
link do artykułu Benyco ATV 300 – Najtańsza czteronapędówka?