Rozmowa z Maćkiem Mikołajczukiem z ATV Sweden Polska o planach quadowych na 2009 rok. Quadzik: Jaka jest Wasza propozycja dla klientów na 2009 rok? ATVSWEDEN: Jak można było zobaczyć na naszym stoisku, zaprezentowaliśmy nowy model Quadrifta doposażonego w kufry i spojlery. Dodatkowe owiewki i szyba czyni ten pojazd nadającym się do podróżowania. Dodatkowo prezentujemy dwa prototypy: KingCobra, który w chodzi na rynek już w maju 2009 roku – quad sportowo-przeprawowy 4x4, oraz Quadrifta Turbo o podniesionej mocy do około 70 KM.
Quadzik: Czy wszystkie Wasze quady będą posiadać homologację drogową? ATVSWEDEN: Tak, wszystkie nasze pojazdy posiadają i będą posiadać homologację drogową. Na prawo jazdy kat. „B”.
Quadzik: Czym chcecie zachęcić klientów do zakupu Cecteka? ATVSWEDEN: Przede wszystkim szybko tworzymy sieć dilerską. Z każdym z dilerów podpisujemy umowę serwisową, aby zapewnić dobrą jakość usług. Dodatkowo, mimo, że EUR ciągle rośnie względem Złotówki nie zmieniamy naszych cen. Ale jeżeli nadal EUR będzie się tak umacniać, będziemy musieli niestety podjąć jakieś kroki.
Quadzik: Ile kosztuje dodatkowe doposażenie Quadrifta w kufry owiewki, spojler i szybę? ATVSWEDEN: Jest to koszt w granicach 6 tysięcy PLN w pełnej opcji doposażenia.
Quadzik: Jaka jest różnica pomiędzy KinCobrą a Gladiatorem? ATVSWEDEN: KingCobrę będziemy umiejscawiać pomiędzy Gladiatorem a Quadriftem, to znaczy, że na dzień dzisiejszy kosztowałaby w granicach 28 tysięcy PLN.
Quadzik: Jak jesteście przygotowani w tej chwili na kryzys, o którym się tak dużo mówi? ATVSWEDEN: Marka nowa, faza wzrostu, nas jak gdyby kryzys w tej chwili nie dotyczy, ponieważ cały czas odczuwamy większą sprzedaż z miesiąca na miesiąc, większe zainteresowanie marką i modelami. Jeżeli nadejdą ciężkie czasu będziemy radzić co dalej robić. Na ten moment nie czujemy się jednak zagrożeni.
Quadzik: Czy dla swoich klientów oferujecie jakieś programy motywacyjne? ATVSWEDEN: Po stworzeniu sieci dilerskiej będziemy się starać stworzyć takie regionalne eventy, aby promować driftowanie, żeby stało się to popularne, trendy. Żeby użytkownicy mogli się sprawdzić pod okiem, kogoś, kto wie jak to robić, żeby to było bezpieczne i dostarczało emocji. Będziemy to robić w oparciu o naszych partnerów handlowych we wszystkich regionach kraju.
Quadzik: Ale ATV SWDEN to nie tylko Cectek, to także CF Moto... ATVSWEDEN: Tak, oczywiście. W dalszym ciągu zostajemy tutaj przy wersji All Road 500 krótkiej i długiej, który dobrze jest znany na polskim rynku. Cena również jest utrzymana, taka jaka była w 2008 roku. Już dysponujemy rocznikiem 2009. Z nowości wprowadzamy pojazd „side by side” CF Moto w cenie około 28 tysięcy PLN seryjnie wyposażonym w wyciągarkę. Jest on w pełni oparty na znanych już CF Moto 500, co nas cieszy, ponieważ serwis będzie znany jak i odpowiednia będzie dostępność części od samego początku wprowadzenia produktu, co jest tak naprawdę najważniejsze dla końcowego odbiorcy. Pojazd sprawdzony, dodatkowo dysponuje ładownością 600 kg, także doskonały na wyprawy terenowe oraz do prac przydomowych.
Quadzik: Oczywiście jest homologacja? ATVSWEDEN: Tak, pojazd homologowany na dwie osoby.
Quadzik: Coś jeszcze? ATVSWEDEN: Hmm. Na koniec kwietnia będzie dostępna jeszcze jedna nowość, CF Moto X5, który będzie miał pełen lifting karoserii i oświetlenia, dodatkowo poprawione amortyzatory, to będzie nasza kwietniowa nowość.
Quadzik: Zauważyliśmy, że Wasze pojazdy zaczynają się pojawiać już na imprezach. ATVSWEDEN: Tak, nasi klienci już próbują swoich sił w startach w imprezach, my też zakładamy taki zespół, który będzie startował w zawodach, będziemy przygotowywać sprzęt bardziej profesjonalnie. Sami dilerzy nas jak gdyby do tego motywują, ponieważ ich klienci też chcą się sprawdzać w terenie. Chcemy pomagać naszym klientom i dilerom oraz oczywiście nabywać nowego doświadczenia w przygotowywaniu pojazdów do imprez przeprawowych.
Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:•
Cectek Quadrift Turbo, KingCobra - na ten moment...Prześlij do znajomego:•
link do artykułu Cectek Quadrift Turbo, KingCobra: na ten moment nie czujemy się zagrożeni