|
• Suzuki QuadSport Z 400 – quad sportowy
Grzegorz Głowienka - informacja prasowa
Nowe cechy modelu 2005
- Nowoczesny wizerunek pojazd zawdzięcza nowemu wzornictwu jak w serii RM.
- Dzięki starannie przeprojektowanym profilom krzywek silnik ma większą moc.
- Nowy gaźnik BSR37 z TPS zapewnia szybszą reakcje na gaz i poprawia charakterystykę mocy zwłaszcza w zakresie wysokich obrotów.
- W następstwie większej mocy zwiększono liczbę tarcz napędzających sprzęgła z 8 do 9. Ta zmiana poprawia wyczucie sprzęgła.
- Nowy pedał zmiany biegów wykonany ze stopów aluminium w celu obniżenia ciężaru oraz lżejsza dźwignia zmiany biegów.
- Pokrywa głowicy, pokrywa sprzęgła i magneto wykonano z magnezu w celu zmniejszenia ciężaru i zwiększenia atrakcyjności produktu.
- Przedni zderzak i tylny uchwyt wykonano ze stopu aluminium w celu zmniejszenia ciężaru i zwiększenia atrakcyjności produktu.
- Przednie amortyzatory ze zbiorniczkami wyrównawczymi lepiej tłumią wstrząsy i mają dokładniejszą regulację co polepsza przyczepność kół do podłoża.
- Uaktualniony numer identyfikacyjny pojazdu.
Kluczowe cechy modelu 2005
- Silnik jednocylindrowy, czterozaworowy, chłodzony cieczą, z rozrządem DOHC o pojemności 398cm3, zbudowany ze stopu aluminium dostarcza dużej mocy i momentu obrotowego w całym zakresie prędkości obrotowej.
- Wysoki stopień sprężania równy 11,3, zawory dolotowe i wylotowe o dużej średnicy, lekki mechanizm rozrządu, duży współczynnik napełnienia, sprawdzony ma torze wyścigowym cylinder pokryty elektrolitycznie materiałem kompozytowym firmy Suzuki SCEM, i wytrzymały tłok kuty ze stopu aluminium.
- Skrzynia biegów o pięciu przełożeniach z biegiem wstecznym i wielopłytkowe mokre sprzęgło sterowane manualnie.
- Wałek równoważący zmniejsza drgania silnika dla większego komfortu kierowcy; automatyczny napinacz łańcucha rozrządu i elektroniczny układ zapłonowy CDI upraszczają obsługę silnika.
- Rama i odłączalna szyna siedzenia wykonane ze stali stopowej o dużej wytrzymałości są lekkie i sztywne.
- Lekka konstrukcja ciężar suchego pojazdu 169 kg (373 funty).
- Niezależne zawieszenie przednie oparte na podwójnych wahaczach rozwidlonych zapewnia 215mm (8.5 cala) skoku.
- Zawieszony wahliwe zespół tylny z jednym amortyzatorem ze zbiorniczkiem wyrównawczym z pełną regulacją zapewnia skok 230mm (9.1 cala).
- Agresywny, nowoczesny, sportowy, wizerunek; wysoko zamontowane, rozszerzane błotniki i dwa wloty powietrza.
- Siedzenie w kształcie litery T firmy Suzuki pozwala kierowcy wygodnie przenosić swój ciężar.
- Zbiornik paliwa o pojemności 10 litrów (2.6 gal) łatwo się zdejmuje dla okresowej obsługi.
- Łączenie siedzenia ze zbiornikiem paliwa i resztą nadwozia jest gładkie i ułatwia zmiany pozycji jazdy.
- Przedni zderzak wykonany z rur stalowych. Funkcjonalna i wytrzymała osłona spodu ramy. Ząbkowane podnóżki mają otwory pomagające ograniczyć ilość gromadzącego się błota.
- Opony radialne 22 calowe przednie i 20 calowe tylne założone na lekkie felgi ze stopu aluminium.
- Dwa hamulce tarczowe z przodu i jeden z tyłu. Wygodna funkcja hamulca postojowego.
- Dwa reflektory halogenowe zamontowane jeden nad drugim nadają przedniej części charakterystycznego wyglądu. Wielo reflektorowe światło tylne i światło stopu.
Prześlij do znajomego:• link do artykułu Suzuki QuadSport Z 400 – quad sportowy
|
|