XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Tłumnik - myśle na Yoshimura
jezeli to będzie wszystko dobrze wystrojone jakich przyrostów moge sie spodziewać i czy różnica będzie znaczna i czy ja poczuje ?
jezeli to będzie wszystko dobrze wystrojone jakich przyrostów moge sie spodziewać i czy różnica będzie znaczna i czy ja poczuje ?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Ale nie z tłumika tylko z całego układu.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
kupiłeś i założyłeś cvt od mavericka ?
i jaką większą obudowę założyłeś?
powercommander z modułem autotune sam się dostosuje do nowego wydechu
tylko warto kupić cały system a nie slipon
podwójny wydech z pcv i at to koszt jakieś 5-6k
i jaką większą obudowę założyłeś?
powercommander z modułem autotune sam się dostosuje do nowego wydechu
tylko warto kupić cały system a nie slipon
podwójny wydech z pcv i at to koszt jakieś 5-6k
mods in progress :-)
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Tak wszystkie zabiegi robiłem w Szamocinie chłopaki dobrze ogarniają i polecili mi własnie to sprzęgło plus pasek i obudowa. obudowa jest większa bo do standardowej te sprzegło nie wchodzi
Paulus71 wiesz moze czy Yoshimura ma pełny układ ( u nich na stronie nie widze tylko jest slipon ) i czy jeździłeś quadem który ma załozony PC+ autotune jest spora róznica, odczuwalana ?
I jak to jest ze Maverick Turbo ma 131 km a silnik jest taki sam jak w XTP 1000 czy turbo daje az około 40 km ? Czy jest tez inna mapa , podwójny wydech ?
Paulus71 wiesz moze czy Yoshimura ma pełny układ ( u nich na stronie nie widze tylko jest slipon ) i czy jeździłeś quadem który ma załozony PC+ autotune jest spora róznica, odczuwalana ?
I jak to jest ze Maverick Turbo ma 131 km a silnik jest taki sam jak w XTP 1000 czy turbo daje az około 40 km ? Czy jest tez inna mapa , podwójny wydech ?
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Kolego matek55 ,czy spadła Ci V max? Chcę założyć epi do renegade, tylko po takim zabiegu w kfx700 Vmax spadła mi o 15 km.a tego w reni bym nie chciał.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Ciekawe co ci założyli, CVTecha? czy VForce Johna?matek55 pisze:Tak wszystkie zabiegi robiłem w Szamocinie chłopaki dobrze ogarniają i polecili mi własnie to sprzęgło plus pasek i obudowa. obudowa jest większa bo do standardowej te sprzegło nie wchodzi
Tak, z turbo wyciskasz te 40KM, inna mapa i wydech są po to by to obsłużyć bo na zwykłym wydechu byś nie przepchnął takiej ilości spalinmatek55 pisze: I jak to jest ze Maverick Turbo ma 131 km a silnik jest taki sam jak w XTP 1000 czy turbo daje az około 40 km ? Czy jest tez inna mapa , podwójny wydech ?
On nie ma takiego sprzęgła o jakim ty myślisz. EPI takich sprzęgieł nie produkuje. Ty myślisz o sprężynach ewentualnie o ciężarkach podczas gdy on ma całkowicie zmieniony cały wariator.ma-wi pisze:Kolego matek55 ,czy spadła Ci V max? Chcę założyć epi do renegade, tylko po takim zabiegu w kfx700 Vmax spadła mi o 15 km.a tego w reni bym nie chciał.
Odpowiadając na twoje pytanie. Tak spadnie ci Vmax, nie podałeś niestety co chcesz zmieniać więc trudno powiedzieć jak bardzo.
Generalnie najmniejszy spadek Vmax to:
1 danie na tył mocniejszej sprężyny a pod przednią małego dystansu o grubości powiedzmy 2mm. Poprawia się odejście, niewiele maleje Vmax
2 dwie spreżyny na tyl i na przód poprawia się reakcja maleje vmax.
3 kombinacje z cięzarkami tutaj też jest wiele możliwości
Jakie masz renegade, generacja, silnik, model?
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
jeśli system to albo muzzy albo rjwc i najlepiej podwójny
pcv i najlepiej dwa moduły at po jednym na gar
sprzęgło jeśli chcesz rozsądne to cvtech lub qst są to odciążone sprzegła o zmienionej geometrii talerzy (o sprezynach i ciężarkach nie wspominając)
miałem kawę z pcv i wydechem muzzy i różnica była duża ( szła 80mph i stawała na koło przy 20mph)
pcv i najlepiej dwa moduły at po jednym na gar
sprzęgło jeśli chcesz rozsądne to cvtech lub qst są to odciążone sprzegła o zmienionej geometrii talerzy (o sprezynach i ciężarkach nie wspominając)
miałem kawę z pcv i wydechem muzzy i różnica była duża ( szła 80mph i stawała na koło przy 20mph)
mods in progress :-)
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Renia 800xxc,rocznik 2015. Kończą się seryjne opony,chcę założyć teraz zilla 26 i tu właśnie myślę o zmianie sprzęgła,żeby nie pogorszyć dotychczasowych osiągów renii. No chyba,że jest jakieś prostsze rozwiązanie?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: XTP 1000 . Wymiana sprzęgła na sportowe!?
Szkoda roboty Zilla jest o 0,5 cala od oryginału a cały komplet jest cięższy o 7kg. Nie będzie dużej różnicy. Gdybyś koniecznie chciał coś zmieniać to ciezarkow nie ruszaj, trudno znaleźć lepiej dobrane niż w xxc, możesz kombinować że sprężyną z tyłu ale trochę vmax stracisz. Pojeździj na Zillach, zobaczysz że jest całkiem dobrze. Ja mam na xxc 27 i nie ma tragedii za to prześwit wiele wynagradza.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad