
jezeli to będzie wszystko dobrze wystrojone jakich przyrostów moge sie spodziewać i czy różnica będzie znaczna i czy ja poczuje ?
Ciekawe co ci założyli, CVTecha? czy VForce Johna?matek55 pisze:Tak wszystkie zabiegi robiłem w Szamocinie chłopaki dobrze ogarniają i polecili mi własnie to sprzęgło plus pasek i obudowa. obudowa jest większa bo do standardowej te sprzegło nie wchodzi
Tak, z turbo wyciskasz te 40KM, inna mapa i wydech są po to by to obsłużyć bo na zwykłym wydechu byś nie przepchnął takiej ilości spalinmatek55 pisze: I jak to jest ze Maverick Turbo ma 131 km a silnik jest taki sam jak w XTP 1000 czy turbo daje az około 40 km ? Czy jest tez inna mapa , podwójny wydech ?
On nie ma takiego sprzęgła o jakim ty myślisz. EPI takich sprzęgieł nie produkuje. Ty myślisz o sprężynach ewentualnie o ciężarkach podczas gdy on ma całkowicie zmieniony cały wariator.ma-wi pisze:Kolego matek55 ,czy spadła Ci V max? Chcę założyć epi do renegade, tylko po takim zabiegu w kfx700 Vmax spadła mi o 15 km.a tego w reni bym nie chciał.