Wojtekski pisze:Muszę przyznać że projekty masz fajne i szacun za robotę i włożoną pracę , rozumiem że wszystkie projekty to manualna skrzynia potem?
Puki co manuale
Nie wymyślam tez dziwactw wszelkiego rodzaju ponieważ celuje w popularne quady i sprawdzone silniki które nadają sie do jazdy w terenie . Raptor podobnie jak Access to topowy quad w Polsce reasumując jesli komuś przyjdzie robić konkretny remont silnika w takim Raptorze to bedzie miał świetną alternatywę w postaci Swapu na ER6 który nie dosć ze wyniesie nie wiele więcej to przeżyje kazdy inny silnik fabryczny raptora w dodatku ma 24km i 12Nm więcej z doświadczenia powiem ze quad z takim silnikiem moze zastapic juz z powodzeniem Motocykl przy czym w terenie nikt nie powie ze przydało by się wiecej mocy
Silniki er6 są produkowane do dziś i pewnie jeszcze długo będą wiec mozna nabyć tzw. świeżynkę po jakimś ślizgu z malutkim przebiegiem i cieszyć się długo letnia jazda bez uciążliwych wymian oleju co 15 Mth
Bede realizował tez inne projekty ale to bedą juz quady z przeznaczeniem na ulicę z silnikami wysoko obrotowymi po 120km i więcej .