SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 13 sie, 2016

Paka pisze:obawiam się że mój gsxr 1000 nie dał by razy dotrzymać wam tempa może w przyszłym roku wrócę na quady to się kiedyś coś wypije.

No chyba ze ktoś chce się zamienić quada na Gsxr 1000 2004r
sprzedaj konia i kupuj quada lepsza zajawka ;)

silnik już w ramie ;)

Obrazek
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Wojtekski » ndz 14 sie, 2016

Muszę przyznać że projekty masz fajne i szacun za robotę i włożoną pracę , rozumiem że wszystkie projekty to manualna skrzynia potem?

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 14 sie, 2016

Wojtekski pisze:Muszę przyznać że projekty masz fajne i szacun za robotę i włożoną pracę , rozumiem że wszystkie projekty to manualna skrzynia potem?
Puki co manuale ;) Nie wymyślam tez dziwactw wszelkiego rodzaju ponieważ celuje w popularne quady i sprawdzone silniki które nadają sie do jazdy w terenie . Raptor podobnie jak Access to topowy quad w Polsce reasumując jesli komuś przyjdzie robić konkretny remont silnika w takim Raptorze to bedzie miał świetną alternatywę w postaci Swapu na ER6 który nie dosć ze wyniesie nie wiele więcej to przeżyje kazdy inny silnik fabryczny raptora w dodatku ma 24km i 12Nm więcej z doświadczenia powiem ze quad z takim silnikiem moze zastapic juz z powodzeniem Motocykl przy czym w terenie nikt nie powie ze przydało by się wiecej mocy ;) Silniki er6 są produkowane do dziś i pewnie jeszcze długo będą wiec mozna nabyć tzw. świeżynkę po jakimś ślizgu z malutkim przebiegiem i cieszyć się długo letnia jazda bez uciążliwych wymian oleju co 15 Mth ;) Bede realizował tez inne projekty ale to bedą juz quady z przeznaczeniem na ulicę z silnikami wysoko obrotowymi po 120km i więcej .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Wojtekski » ndz 14 sie, 2016

A zapytam o szczegół techniczny rama idzie do przeróbki ? czy oryginał wytrzymuje i nic nie pęka ? jednak waga motoru i moc się zmienia zasadniczo.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » ndz 14 sie, 2016

A ja powiem tak bo jeździłem wczoraj jednym z wyprodukowanych Er6... Na ulice do turystyki i wyprawy jak najbardziej okej - jeden z lepszych sprzetow, do zapier**** tradycyjna Ośka będzie duuuzo lepsza.
Ozo Drapers Squad

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 14 sie, 2016

Wojtekski pisze:A zapytam o szczegół techniczny rama idzie do przeróbki ? czy oryginał wytrzymuje i nic nie pęka ? jednak waga motoru i moc się zmienia zasadniczo.
W accessach jest kilka słabych punktów ale mozna to poprawić i nic więcej sie nie dzieje W raptorze wyjdzie w praniu ale obstawiam że jednak Yamaha troche solidniej wykonana wiec moze nie bedzie trzeba nic wzmacniać , choć u siebie załozyłem nową wzmacniana i szerszą ośna wszelki wypadek . Co do samej wagi to jest ona nie wiele wieksza od originału moze ok 10-12kg ale przecież jeden driver waży 70kg a drugi 100kg i nie ma to wiekszego wpływu na jazdę więc wage zostawił bym w spokoju przeciez to nie do skakania ;) Naturalnie że przy każdym nowym projekcie trzeba na początku obserwować ja to wszystko funkcjonuje czy wszystko wytrzymuje itd.. dla tego nie przerabiam Bashanów bo wiadomo ze nie ma sensu :)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 14 sie, 2016

Ikar pisze:A ja powiem tak bo jeździłem wczoraj jednym z wyprodukowanych Er6... Na ulice do turystyki i wyprawy jak najbardziej okej - jeden z lepszych sprzetow, do zapier**** tradycyjna Ośka będzie duuuzo lepsza.
Zapewne testowałeś tego czerwonego bo on z twoich okolic jest chyba .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

gibon_81
Posty: 17
Rejestracja: ndz 29 maja, 2011
Quad:: Suzuki LTR 450
Imię: Piotr

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gibon_81 » ndz 14 sie, 2016

temat wałkowany pewnie nie raz. Jakie opony polecacie?? Jeżdżę 50/50 asfalt piach. Miałem na tył opony marki wina to wyrzymały mi 3 tygodnie :/

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 14 sie, 2016

gibon_81 pisze:temat wałkowany pewnie nie raz. Jakie opony polecacie?? Jeżdżę 50/50 asfalt piach. Miałem na tył opony marki wina to wyrzymały mi 3 tygodnie :/
to jeździsz tak jak ja polecam firme cst ambush w motomaniaku po 219 za sztuke tył płaciłem swietna cena do jakosci i na asfalcie sie dośc długo trzymają mimo ze dopie....r.. ostro

http://www.moto-maniak.eu/szukaj.html/s ... odprod=tak
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

gibon_81
Posty: 17
Rejestracja: ndz 29 maja, 2011
Quad:: Suzuki LTR 450
Imię: Piotr

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gibon_81 » ndz 14 sie, 2016

A jaki rozmiar do ls Cb 500 na tył? Myślałem żeby dać te wyższe bo często na wschodni się wieszam.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”