SP 850 Xp pierwsze loty w PL

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » wt 16 cze, 2009

e tam, Motyf, u nas jest demokracja w teamie (cokolwiek to znaczy :mrgreen: ) przodownik to ma L4, a ja raczej jestem "zagarniaczem" :wyśmiewacz:
niemniej NA PEWNO z Shogunem będziemy baaaaaaaardzo wymagającymi i obiektywnymi użytkownikami XPeków, a o wynikach na pewno na forum zapodamy
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » wt 16 cze, 2009

prędkość na wspomnianych XL powyżej 80-90 jest co najmniej nieprzewidywalna w skutkach.
Dlatego mam Big Horny, większy offset oraz zawieszenie ELKA, dla mnie prędkość 100 km/h jest komfortowa i przewidywalna w 100% - popatrz na tracka z 700 km przejazdu na Mazury, jak klikniesz prawym przyciskiem właściwości zobaczysz prędkości na poszczególnych odcinkach.

Wspomaganie jest progresywne i przy tej prędkości działa bardzo słabo, dlatego pracujemy nad zbudowaniem regulatora siły wspomagania działającego we 100% przy każdej predkości
pisałem o tym na forum 3fun.
3fun - bo quady są naszą pasją

shogun
Posty: 1242
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: C 330

Post autor: shogun » wt 16 cze, 2009

jaki masz offset z kapciami BH u siebie Krzysztof ? 5+3
...dzień dobry...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 17 cze, 2009

Tył 14x8 offset -9 mm, przód 14x7 offset + 4 mm wielkość otworu 131,1 rozstaw 4-156



Part nr 2875905 tył i 2875904 przód



Obrazek



Obrazek



Takie rozwiązanie stosuję zawsze w XP Rally Edition.



Tam gdzie nie potrzeba takiego offsetu daję poszerzenie + 2 cale :



Obrazek



Obrazek



I też działa :)
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
domin11
Lucky ATV Team
Posty: 642
Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
Quad:: 800 HO
Imię: Dominik
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: domin11 » czw 18 cze, 2009

Również ogladalem dziś 850Xp i... niesamowita maszyna gang pracujacego silnika EXTRA !!!! wygląd zewnęczny EXTRA !!!! Ale :shock: Moim zdaniem jako uzytkownika 500 HO zatracil swoją "polarisowoś". Siedzi się wyżej niż na 500 czy 800 (minus) no i wentylacja paska :dobani: (minus) tera niczym już się nie różni od japońskiej konkurencji. Jak bym zmieniał quada to bym kupił starą 800-setke typowo "polarisowską"
Ostatnio zmieniony czw 18 cze, 2009 przez domin11, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 cze, 2009

kolego, jest polarisowy na maxa a japońce mogą z niego brać przykład :idea:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » czw 18 cze, 2009

taaaaa, szczególnie wspomaganie - kolega domin11 chyba nim nie kręcił,co? coś opina jest czysto wizualna :haha:
a ci inżynierowie "z metra cięci" mogli by w końcu wstawić to cholerne prawdziwe wspomaganie :lol: bo więcej Honda's Funs jak ja "zdradzi" markę i już nie będzie komu :I love HONDA:
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

świątek
Lucky ATV Team
Posty: 223
Rejestracja: sob 03 lis, 2007
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: świątek » czw 18 cze, 2009

zatracil swoją "polarisowoś"
on dopiero stracił traktorowatość :figielek:
Miałem okazje kawałek się przejechać i na pewno lepiej się prowadzi niż 500HO,silnik pracuje pięknie.
Ogólnie mówiąc to jest pierwszy polarek który zrobił na mnie wrażenie. :oklaski: :ok:

Awatar użytkownika
domin11
Lucky ATV Team
Posty: 642
Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
Quad:: 800 HO
Imię: Dominik
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: domin11 » czw 18 cze, 2009

Taaaaaaaaaaaaaaaaaa no bo jest wygodniejszy od suzi :figielek: A wspomaganie to juz nie taka nowośc. Nowością to to było jak wszyscy upalaliśmy na LS-ach. A z tego co polson kiedyś napisał wspomaganie pochodzi i tak się kiedyś zepsuje :lol:

Jeszcze jeden plus, został juz tylko polarisowski rewelacyjny napęd 4x4 :oklaski:
Ale nie ma przedniego bagażnika (minus)

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 cze, 2009

ma :figielek:
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”