Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kymco
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » czw 31 sie, 2017

Ciśnienie mam 0,4. Opony pracują niemalże całą szerokością. Wjeżdżałem dziś na myjnię to mokre ślady były aż do mniej więcej 1/3 szerokości skrajnych klocków.
Wydaje mi się, że to tylko tak wygląda.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: oolsztyniak » pt 01 wrz, 2017

Ja też latałem na 0,4
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Robsson » pt 01 wrz, 2017

Na Arbuzie nie będziesz miał problemu z podwijaniem opony. Nawet na niższym ciśnieniu. Zilla podobnie jak np BH2 w przeciwieństwie do Arbuza do opony radialne - stąd wyraźnie bardziej miękkie boki. O ile dobre to może jest w terenie (miękki bok) to na trawersach i zakrętach zwłaszcza gdzie jest dobra przyczepność IMO Arbuz nie robi takich niepożądanych niespodzianek jak w/w radialki. Po szutrach, na czarnym mi się lepiej jeździło na Arbuzie niż w/w pozostałych dwóch. Na trawersach to sprawa osobna i trzeba konkretną oponkę rozważać osobno wg mnie bo czasami gorsze jest słabe boczne trzymanie bieżnika niż to że się gnie i podwija....kwestia indywidualnego wyboru wtedy.
V2.....sound of madness :twisted:

Grzegorz 19
Posty: 9
Rejestracja: sob 01 kwie, 2017
Quad:: g700,Can Am 1000xt

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Grzegorz 19 » pt 01 wrz, 2017

Panie kolego muszę cie wyprowadzić z błędu Zilla nie jest oponą radialną

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Robsson » pt 01 wrz, 2017

Dobrze, że ktoś czuwa tu. Fakt. A bym sobie dał odciąć to i owo bo gnie się mocno. Zmyliła mnie...bladź jedna. Oddaje racje Panie kolego :tak:
V2.....sound of madness :twisted:

Grzegorz 19
Posty: 9
Rejestracja: sob 01 kwie, 2017
Quad:: g700,Can Am 1000xt

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Grzegorz 19 » sob 02 wrz, 2017

Każda opona radialna ma literkę R w rozmiarze tak na marginesie

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: oolsztyniak » pn 04 wrz, 2017

Musiałeś Grzegorza zbulwersować do tego stopnia, że aż nasmarował pierwszego posta :D
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Robsson » pn 04 wrz, 2017

Dzikus pisze mało ale treściwie, nie tak jak.... :oops:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3D6HyPRiNxQ[/youtube]
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: mesel » pn 11 wrz, 2017

Pora na małe podsumowanie ponieważ minął rok jeżdżenia i zrobione ponad 2000 km.

Co najważniejsze to brak jakichkolwiek awarii a sprzęt lekko nie miał.
W tym czasie zrobione 3 przeglądy gwarancyjne przy stanie licznika:

- 300 km: 759 zł (dodatkowe czynności jak np. podłączenie wyciągarki)
- 1000 km: 978 zł (dodatkowe czynności jak np. wymiana opon i inne)
- 2000 km - 604 zł

Ceny brutto.

Jest drogo ale ze względu na 2 letnią gwarancję bez limitu kilometrów chyba warto. Czas pokaże.

Przez ten przebieg zjeździłem dwa komplety tylnych klocków hamulcowych. Oryginały wytrzymały około 1800 km. Zamienniki za 30 zł wytrzymały jeden wyjazd :). Teraz zbliża się wymiana i przednich.

Pora również na wymianę dwóch końcówek prawego drążka kierowniczego.

Dodatkowo wymieniona jedna żarówka. Od podświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Z zauważonych mankamentów:
- plastiki wytrzymałe na odkształcenia ale z mizerną odpornością na zarysowanie (sprzęt dosyć mocno porysowany i miejscami matowy)
- odkleiła się mata termiczna na tylnym nadkolu przy wydechu (pewnie zasługa myjki ciśnieniowej)

Podsumowanie. Wytrzymały traktor, bez komfortu i z kierownicą bardzo mocno obciążającą ręce i nadgarstki. Bardzo stabilny na trawersach. Na drapkach też jest nieźle chociaż ma tendencję do odrywania tyłu na zjazdach.

Ze względu na geometrię ramy, zawieszenie i ukł. kierowniczy średnio nadaje się do turystyki. Nawet wygodny dla dwóch osób.

Awatar użytkownika
Visitor1230
Posty: 63
Rejestracja: ndz 23 lip, 2017
Quad:: Linhai 500 4x4

Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog

Post autor: Visitor1230 » pn 11 wrz, 2017

Czyli, nie taki CF zly jak go maluja :D . Bezawaryjnosci i przyczapnosci.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kymco”