Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Ciśnienie mam 0,4. Opony pracują niemalże całą szerokością. Wjeżdżałem dziś na myjnię to mokre ślady były aż do mniej więcej 1/3 szerokości skrajnych klocków.
Wydaje mi się, że to tylko tak wygląda.
Wydaje mi się, że to tylko tak wygląda.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Ja też latałem na 0,4
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Na Arbuzie nie będziesz miał problemu z podwijaniem opony. Nawet na niższym ciśnieniu. Zilla podobnie jak np BH2 w przeciwieństwie do Arbuza do opony radialne - stąd wyraźnie bardziej miękkie boki. O ile dobre to może jest w terenie (miękki bok) to na trawersach i zakrętach zwłaszcza gdzie jest dobra przyczepność IMO Arbuz nie robi takich niepożądanych niespodzianek jak w/w radialki. Po szutrach, na czarnym mi się lepiej jeździło na Arbuzie niż w/w pozostałych dwóch. Na trawersach to sprawa osobna i trzeba konkretną oponkę rozważać osobno wg mnie bo czasami gorsze jest słabe boczne trzymanie bieżnika niż to że się gnie i podwija....kwestia indywidualnego wyboru wtedy.
V2.....sound of madness ![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob 01 kwie, 2017
- Quad:: g700,Can Am 1000xt
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Panie kolego muszę cie wyprowadzić z błędu Zilla nie jest oponą radialną
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dobrze, że ktoś czuwa tu. Fakt. A bym sobie dał odciąć to i owo bo gnie się mocno. Zmyliła mnie...bladź jedna. Oddaje racje Panie kolego ![:tak:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/tak.gif)
![:tak:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/tak.gif)
V2.....sound of madness ![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob 01 kwie, 2017
- Quad:: g700,Can Am 1000xt
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Każda opona radialna ma literkę R w rozmiarze tak na marginesie
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Musiałeś Grzegorza zbulwersować do tego stopnia, że aż nasmarował pierwszego posta ![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dzikus pisze mało ale treściwie, nie tak jak....
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3D6HyPRiNxQ[/youtube]
![Embarassed :oops:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_redface.gif)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3D6HyPRiNxQ[/youtube]
V2.....sound of madness ![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Pora na małe podsumowanie ponieważ minął rok jeżdżenia i zrobione ponad 2000 km.
Co najważniejsze to brak jakichkolwiek awarii a sprzęt lekko nie miał.
W tym czasie zrobione 3 przeglądy gwarancyjne przy stanie licznika:
- 300 km: 759 zł (dodatkowe czynności jak np. podłączenie wyciągarki)
- 1000 km: 978 zł (dodatkowe czynności jak np. wymiana opon i inne)
- 2000 km - 604 zł
Ceny brutto.
Jest drogo ale ze względu na 2 letnią gwarancję bez limitu kilometrów chyba warto. Czas pokaże.
Przez ten przebieg zjeździłem dwa komplety tylnych klocków hamulcowych. Oryginały wytrzymały około 1800 km. Zamienniki za 30 zł wytrzymały jeden wyjazd
. Teraz zbliża się wymiana i przednich.
Pora również na wymianę dwóch końcówek prawego drążka kierowniczego.
Dodatkowo wymieniona jedna żarówka. Od podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Z zauważonych mankamentów:
- plastiki wytrzymałe na odkształcenia ale z mizerną odpornością na zarysowanie (sprzęt dosyć mocno porysowany i miejscami matowy)
- odkleiła się mata termiczna na tylnym nadkolu przy wydechu (pewnie zasługa myjki ciśnieniowej)
Podsumowanie. Wytrzymały traktor, bez komfortu i z kierownicą bardzo mocno obciążającą ręce i nadgarstki. Bardzo stabilny na trawersach. Na drapkach też jest nieźle chociaż ma tendencję do odrywania tyłu na zjazdach.
Ze względu na geometrię ramy, zawieszenie i ukł. kierowniczy średnio nadaje się do turystyki. Nawet wygodny dla dwóch osób.
Co najważniejsze to brak jakichkolwiek awarii a sprzęt lekko nie miał.
W tym czasie zrobione 3 przeglądy gwarancyjne przy stanie licznika:
- 300 km: 759 zł (dodatkowe czynności jak np. podłączenie wyciągarki)
- 1000 km: 978 zł (dodatkowe czynności jak np. wymiana opon i inne)
- 2000 km - 604 zł
Ceny brutto.
Jest drogo ale ze względu na 2 letnią gwarancję bez limitu kilometrów chyba warto. Czas pokaże.
Przez ten przebieg zjeździłem dwa komplety tylnych klocków hamulcowych. Oryginały wytrzymały około 1800 km. Zamienniki za 30 zł wytrzymały jeden wyjazd
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Pora również na wymianę dwóch końcówek prawego drążka kierowniczego.
Dodatkowo wymieniona jedna żarówka. Od podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Z zauważonych mankamentów:
- plastiki wytrzymałe na odkształcenia ale z mizerną odpornością na zarysowanie (sprzęt dosyć mocno porysowany i miejscami matowy)
- odkleiła się mata termiczna na tylnym nadkolu przy wydechu (pewnie zasługa myjki ciśnieniowej)
Podsumowanie. Wytrzymały traktor, bez komfortu i z kierownicą bardzo mocno obciążającą ręce i nadgarstki. Bardzo stabilny na trawersach. Na drapkach też jest nieźle chociaż ma tendencję do odrywania tyłu na zjazdach.
Ze względu na geometrię ramy, zawieszenie i ukł. kierowniczy średnio nadaje się do turystyki. Nawet wygodny dla dwóch osób.
- Visitor1230
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz 23 lip, 2017
- Quad:: Linhai 500 4x4
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Czyli, nie taki CF zly jak go maluja
. Bezawaryjnosci i przyczapnosci.
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)