JACHAŚ pisze:
Jeśli naprawde chcesz startować w zawodach to ltr 450 albo yfz 450.
Pozdrawiam
Dasz radę też na 400
![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
, ale o wynik będzie dużo trudniej.
![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Jak ja jeździłem na zawody CC na mojej TRX 400 to było tak:
-najlepsi zawodnicy byli poza zasięgiem
-kiedy szedłem np. "bar w bar" z LTRką po równym, albo whoopsach, lub terenem trudnym technicznie to byłem szybszy, natomiast na podjazdach lub piasku gdzie potrzebna jest moc to inne quady zostawiały mnie daleko w tyle.
Co do zawieszenia to nie jest jakoś źle, dasz radę też na czterysetce i wcale nie musisz przerabiać quada żeby startować ( no chyba że ktoś uważa zamontowanie zrywki za przeróbkę
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
)
Teraz porównanie LTZ vs TRX wd mnie
LTZ- lepsze zawieszenie, dłuższe biegi, wygodna wyższa pozycja niż w TRX
TRX- gorsze zawieszenie, krótsze biegi, najbardziej bezawaryjny i tani w eksploatacji, troszkę mniejszy od LTZ(Suzuki będzie lepsze dla wyższych)
Raptor- nie miałem z nim do czynienia więc nie będę pisał, ale znajomy sobie go bardzo chwalił.