Yamaha&Suzuki&Honda ?

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
klugos
Posty: 17
Rejestracja: pt 16 sty, 2009
Lokalizacja: Gronowo/Toruń

Yamaha&Suzuki&Honda ?

Post autor: klugos » pt 22 lip, 2011

Witam ;)
Mam zamiar kupić typowo sportowego quada którym będę mógł pojeździć po lesie, poskakać po torze i spróbować sił w zawodach amatorskich.
Mam 17 lat i 187 wzrostu i głównie interesuje się yamahą Raptor 350, suzuki LTZ 400 bądź Hondą TRX.
Mam do wydania około 8 tys. i chciałbym żeby quad nie był starszy niż 2005 rok i nie był mały.
Proszę o rady jaki jest najlepszy z tych quadów i najtańszy w eksploatacji oraz który najlepiej by się nadawał na zawody.


Pozdrawaim :I love QUADZIK:

Awatar użytkownika
JACHAŚ
Posty: 133
Rejestracja: śr 04 maja, 2011
Quad:: yamaha big bear 350

Re: Yamaha&Suzuki&Honda ?

Post autor: JACHAŚ » pt 22 lip, 2011

Z takim budżetem o zawodach raczej nie masz co myśleć. Strój, zrywka, podłogi, przygotowanie silnika to wszystko kosztuje. Raptora to będzie raczej ciężko wyrwać w tych pieniążkach chociaż ten wygląda nieźle http://otomoto.pl/yamaha-raptor-raptor- ... 34445.html , szybciej jakiegoś trx ale też może być ciężko.
Co do eksploatacji to ltz jest chyba najtańszy z nich wszystkich.

Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.

klugos
Posty: 17
Rejestracja: pt 16 sty, 2009
Lokalizacja: Gronowo/Toruń

Re: Yamaha&Suzuki&Honda ?

Post autor: klugos » pt 22 lip, 2011

Strój kompletny mam a co do zrywki to od 40 zł można kupic.

Awatar użytkownika
JACHAŚ
Posty: 133
Rejestracja: śr 04 maja, 2011
Quad:: yamaha big bear 350

Re: Yamaha&Suzuki&Honda ?

Post autor: JACHAŚ » pt 22 lip, 2011

Ale z te quady za którymi się rozglądasz nie są fabrycznie przystosowane na tor. Żeby przystosować je do zawodów potrzebne były by pewne modyfikacje np. zawieszenia, a za tym idą spore koszty dlatego myślę że raczej powinieneś sobie odpuści zawody chyba że masz jeszcze wolne parę tyś. żeby przerobić quada do zawodów bo na fabrycznym ltz myślę że było by ci ciężko.

Jeśli naprawde chcesz startować w zawodach to ltr 450 albo yfz 450.

Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.

Awatar użytkownika
palig1
Posty: 167
Rejestracja: pn 14 lut, 2011
Quad:: KTM 525 i Honda
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Yamaha&Suzuki&Honda ?

Post autor: palig1 » pt 22 lip, 2011

JACHAŚ pisze:
Jeśli naprawde chcesz startować w zawodach to ltr 450 albo yfz 450.

Pozdrawiam

Dasz radę też na 400 ;) , ale o wynik będzie dużo trudniej. ;) Jak ja jeździłem na zawody CC na mojej TRX 400 to było tak:
-najlepsi zawodnicy byli poza zasięgiem
-kiedy szedłem np. "bar w bar" z LTRką po równym, albo whoopsach, lub terenem trudnym technicznie to byłem szybszy, natomiast na podjazdach lub piasku gdzie potrzebna jest moc to inne quady zostawiały mnie daleko w tyle. :mrgreen:

Co do zawieszenia to nie jest jakoś źle, dasz radę też na czterysetce i wcale nie musisz przerabiać quada żeby startować ( no chyba że ktoś uważa zamontowanie zrywki za przeróbkę :lol: )

Teraz porównanie LTZ vs TRX wd mnie

LTZ- lepsze zawieszenie, dłuższe biegi, wygodna wyższa pozycja niż w TRX

TRX- gorsze zawieszenie, krótsze biegi, najbardziej bezawaryjny i tani w eksploatacji, troszkę mniejszy od LTZ(Suzuki będzie lepsze dla wyższych)

Raptor- nie miałem z nim do czynienia więc nie będę pisał, ale znajomy sobie go bardzo chwalił.
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jakiego quada wybrać...”