POLSON !!!!

Serwisy, mechanicy oraz akcesoria godne polecenia... Czyli wasze złe lub dobre doświadczenia...
ODPOWIEDZ
chris
Posty: 47
Rejestracja: wt 19 cze, 2007
Lokalizacja: BEMOWO Wawa

Post autor: chris » śr 20 cze, 2007

Panowie - czy wy sie z h..... na głowy pozamienialiście??????????????
Czy tylko Polsony sprzedają używany sprzęt??????????
o co wam chodzi?????????przecież nie ukrywali,że sprzęt jest używany a ten kto kupuje chyba liczy się z tym, że taki jest i chyba wie za co płaci 60% a nie 100 w przypadku nowego!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 20 cze, 2007

tak zgadza sie kupiłes u nas w lutym chińską wyciągarkę za 560zł.
byliśmy niestety przez chwilę przedstawicielem importera tej marki :cry:
czego bardzo załujemy :|
staraliśmy sie w miare możliwości pomóc i zmusić importera do naprawy czy wymiany :? bezskutecznie.To dziwne bo to duza "poważna "firma.

szkoda że mamy do siebie tak daleko,wtedy nie miałbyś watpliwości z kim masz doczynienia.jestesmy w tym miejscu od 31 lat i niezle prosperujemy :wink:
i z powodu jednej chińskiej wyciągarki czy komisowego uzywanego quada nie bedziemy rezygnować z działalności.
.:GALEON:.

alfa
Posty: 9
Rejestracja: wt 19 cze, 2007

Post autor: alfa » śr 20 cze, 2007

Nikt nie namawia do zamknięcia działalności, moje roszczenia wynikają ze złej obsługi jaką od Was otrzymałem i nie chodziu tu o kwotę, czy kraj pochodzenia produktu tylko o wymianę wadliwego towaru lub zwrotu gotówki.
Zostałem z niesprawną maszyną i bez kontaktu z osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie przewodu reklamacyjnego. Teraz nie możecie umyć rąk i powiedzieć "...ale już nie jesteśmy przedstawicielami...".
Ciężko rozmawia się z kimś, kto unika kontaktu, a tej sprawy tak nie zostawię.
Pozdrawiam

chris
Posty: 47
Rejestracja: wt 19 cze, 2007
Lokalizacja: BEMOWO Wawa

Post autor: chris » śr 20 cze, 2007

Michał,
ja już bym sie ..........bał.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 20 cze, 2007

nigdy osobiście ze mną nie rozmawiałes :wink: uzywałes wyciagarki cztary miesiace.
co proponujesz :?:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » śr 20 cze, 2007

Panowie, temat jest drażliwy, więc za wczasu przypominam o kulturze wypowiedzi... Myślę, że tamat jest do załatwienia kulturalną rozmową...
Póki co quadowa emeryturka :)

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 20 cze, 2007

:D pełna kultura Grzesiu :wink:
.:GALEON:.

chris
Posty: 47
Rejestracja: wt 19 cze, 2007
Lokalizacja: BEMOWO Wawa

Post autor: chris » śr 20 cze, 2007

Michał, czy to jest ten model co siedzi w Magnumce???

alfa
Posty: 9
Rejestracja: wt 19 cze, 2007

Post autor: alfa » śr 20 cze, 2007

prezziguzzi:
nigdy osobiście ze mną nie rozmawiałes :wink: uzywałes wyciagarki cztary miesiace.
co proponujesz :?:
Nic z tych rzeczy :shock:
Te cztery miesiące to jest właśnie moja cierpliwość.

Wyciągarka została uruchomiona 2 x (słowinie: dwa razy) zgodnie z instrukcją obsługi celem poprawnego nawinięcia liny i o wykrytych nieprawidłowościach natychmiast informowałem (pęknięta obudowa, ślady przypaleń na sterowniku, wióry w okolicach bębna, załamana lina na haku w wyniku nieprawidłowej obsługi, kable z porwaną izolacją i wyraźne ślady używania całej maszyny...).
Dostaliśmy przesyłkę nieubezpieczoną i bez napisu ostrożnie. Przewoźnik potraktował ją jak worek ziemniaków w wyniku czego zniszczona została obudowa i łożyska. DHL po krótkiej wymianie zdań powiedział, że i tak winny jest nadawca. który nie ubezpieczył przesyłki (raptem 37. 80 PLN) a więc w tym przypadku Polson. Zrobiłem dokumentację foto i przesłałem Wam natychmiast.
W odpowiedzi (nie pamiętam persony) ktroś kazał przesłać wyciągarkę na wskazany adres co uczyniliśmy. Pan kazał przesłać na dany adres, ale nikt przesyłki nie przyjął, wróciła się do nas i musieliśmy zapłacić za nieodebraną przesyłkę. Dalej po naszej interwencji przyjechała po miesiącu (też byliśmy cierpliwi) jednak wymieniona została obudowa i kable, reszta bez zmian a nawet więcej bo brakowało już uchwytu. Po wielu monitach nie dostaliśmy nawet tego uchwytu oraz obiecanej przez szefa firmy Polson zwrotu kosztów przesyłki. Jak na firmę istniejącą od 31 lat kardynalne błędy postępowania za które nie mam ochoty płacić z czystego poczucia krzywdy i szeregu nieprawidłowości. Od tej pory nie używamy niesprawnego sprzętu i nadal oczekujemy rozwiązania tej kłopotliwej sytuacji już przez forum.

PS
Oczywiście jest do wglądu (za zgodą) korespondencja z datami i zdjęcia.
Ostatnio zmieniony czw 21 cze, 2007 przez alfa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 20 cze, 2007

:D nie twoja troche lepsza :lol: ale z tej samej firmy :cry:
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Godne lub niegodne polecenia”