No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
boorsuk2008
Posty: 11
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: No to zaczynamy...

Post autor: boorsuk2008 » pn 06 wrz, 2010

Witam wszystkim maniaków quada.... nazywam się Łukasz , mam 25 lat... z zawodu jestem żołnierzem zawodowym i obecnie jestem jeszcze w Afganistanie na VII zmianie...moim hobby są quady i ASG...pierwszego quada zakupiłem rok temu i była to yamaha big bear 350 4x4 .... mam syna zapalonego quadowca ...ma dopiero 6 lat a śmiga jak wariat.... do nauki kupiłem mu chińczyka 110... po powrocie z misji przerzucam się na mocniejszą maszynkę ze stajni yamahy.... miśka 660.. a synowi kupuje yamahę breeze 125..
Załączniki
mały quadowiec
mały quadowiec
IMG_1153.JPG (58.7 KiB) Przejrzano 3569 razy

waski1979
Posty: 6
Rejestracja: ndz 05 wrz, 2010
Quad:: Keeway gtx300
Imię: Aras

Re: No to zaczynamy...

Post autor: waski1979 » wt 07 wrz, 2010

Witam mam na imię Arek lat 30 jestem z Poznania :) Posiadam gada Keeway GTX300. Quada kupiłem niedawno i jestem zadowolony na maxa po 1 wypadzie w ciezki teren. :I love QUADZIK:

freeco
Posty: 18
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010
Imię: Przemek

Re: No to zaczynamy...

Post autor: freeco » wt 07 wrz, 2010

Witam !

Mam na imię Przemek mieszkam koło Warszawy.
Mój sprzęcik to Kawasaki KVF 360 Prairie. Posiadam go od kilku dni i jest to mój pierwszy quad.
Pozdrawiam
=> Przemek <=

Awatar użytkownika
robertw77
Posty: 151
Rejestracja: sob 21 sie, 2010
Quad:: CF MOTO X8 Terralander
Imię: Robert
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: No to zaczynamy...

Post autor: robertw77 » sob 11 wrz, 2010