No to zaczynamy...
Re: No to zaczynamy...
Witaj dudek, znam cię z drugiego forum, też mam G660 super sprzęcik, bardzo wytrzymały, obecnie na liczniku 22000km i śmiga dalej, witam na forum.
-
- Quad:: Renata
- Imię: Ola/Sandra
Cześć. Mam na imię Ola, ale mówią mi też Sandra od Aleksandra:) Pochodzę z Torunia. Dlaczego Bestyjka?? A no, bo mój quad przy mnie to bestia więc jego pani to bestyjka:) Mam 21 wiosenek i swojego pierwszego quada nabyłam pod koniec 2008 roku:) BF750 Moja przygoda z quadami zaczęła się już w 2005 roku kiedy to namiętnie zaczęłam się nimi interesować i po cichu marzyłam o swoim własnym. No i tak też się stało. Mam też konto na atvpolska i tam zarządzam toruńskim squadem A.T.T Tak się składa, że zapoczątkowałam wspólne rozmowy na forum i wspólne ustawki na jazdy w teren:). Obecnie studiuję socjologię:) - proszę nie wdawajcie się ze mną w socjologiczne gadki:) hehe No to tyle - teraz moje foty:)
- nie mój miś
- nie mój miś
Witam. Jestem Kamil, mieszkam w Małopolsce. I lubię quady
na liczniku 22000km i śmiga dalej czy na pewno przez przypadek nie pykneło się Tobie jedno zero ? . Jeżeli nie to witaj fanie poczciwego g 660 .
Widzę tu bardzo dużo znajomych " twarzy " myślę , że dobrze trafiłem .
Widzę tu bardzo dużo znajomych " twarzy " myślę , że dobrze trafiłem .
Post ten wyraża moją opinię w danej chwili . Treść jego nie może służyć przeciwko mojej osobie w dniu następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. Pozdrawiam Robert .
Cześć Ola znam kilka Twoich tematów na poprzednim forum i jakie było moje zdziwienie gdy doszedłem , że jesteś kobietą . Nie powinno to dziwić a jednak . Brawo
Post ten wyraża moją opinię w danej chwili . Treść jego nie może służyć przeciwko mojej osobie w dniu następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. Pozdrawiam Robert .