No to zaczynamy...
Cześć
Ksywka Cichy, lat 30, zamieszkały w Lubinie (dolnyslask). Żona, dwójka dzieci (jak na razie ).
Quadami zainteresowalem sie n awiosne i po którtkiej przygodzie z chinolem zakupiłem Blasterka z czego jestem zadowolony, starszy syn posiada chinska 150 ktora od czasu do czasu sie psuje (jak to chinol)
Pozdrawiam
Ksywka Cichy, lat 30, zamieszkały w Lubinie (dolnyslask). Żona, dwójka dzieci (jak na razie ).
Quadami zainteresowalem sie n awiosne i po którtkiej przygodzie z chinolem zakupiłem Blasterka z czego jestem zadowolony, starszy syn posiada chinska 150 ktora od czasu do czasu sie psuje (jak to chinol)
Pozdrawiam
Powitać szanowne grono
Witam wszystkich.
Nazywam się Michał, mam 24 lata, jeżdżę quadem od pół roku.
Mieszkam w okolicach Kłobucka (woj śląskie).
Jeżdżę na grizzli 700.Pozdrawiam.
Nazywam się Michał, mam 24 lata, jeżdżę quadem od pół roku.
Mieszkam w okolicach Kłobucka (woj śląskie).
Jeżdżę na grizzli 700.Pozdrawiam.
Szukam partnerów do jazdy quadem okolice Kłobucka, Kamyka, Częstochowy (grizzli)
- LordQuader
Witam!
Mam na imię Piotrek, mam 16 lat. Quady lubię już od dłuższego czasu, jednak dopiero od niedawna zacząłem o nich więcej czytać. Kiedyś miałem okazję pojeździć quadem i mi się to podobało, jednak na własnego mnie nie stać. Marzę o jakimś sportowym quadzie, ale przez najbliższe 2 lata raczej nie uda mi się zarobić. Innymi moimi zainteresowaniami jest numizmatyka, informatyka. Chciałbym w przyszłości spróbować też paintballa.
Pozdrawiam
Mam na imię Piotrek, mam 16 lat. Quady lubię już od dłuższego czasu, jednak dopiero od niedawna zacząłem o nich więcej czytać. Kiedyś miałem okazję pojeździć quadem i mi się to podobało, jednak na własnego mnie nie stać. Marzę o jakimś sportowym quadzie, ale przez najbliższe 2 lata raczej nie uda mi się zarobić. Innymi moimi zainteresowaniami jest numizmatyka, informatyka. Chciałbym w przyszłości spróbować też paintballa.
Pozdrawiam
Hello:)