No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cichy78
Posty: 22
Rejestracja: czw 16 paź, 2008
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: cichy78 » czw 16 paź, 2008

Cześć

Ksywka Cichy, lat 30, zamieszkały w Lubinie (dolnyslask). Żona, dwójka dzieci (jak na razie :lol: ).

Quadami zainteresowalem sie n awiosne i po którtkiej przygodzie z chinolem zakupiłem Blasterka z czego jestem zadowolony, starszy syn posiada chinska 150 ktora od czasu do czasu sie psuje (jak to chinol)

Pozdrawiam :D

gringo99
Posty: 17
Rejestracja: pt 10 paź, 2008
Lokalizacja: Częstochowa okolice
Kontakt:

Powitać szanowne grono

Post autor: gringo99 » pt 17 paź, 2008

Witam wszystkich.
Nazywam się Michał, mam 24 lata, jeżdżę quadem od pół roku.
Mieszkam w okolicach Kłobucka (woj śląskie).
Jeżdżę na grizzli 700.Pozdrawiam.
Szukam partnerów do jazdy quadem okolice Kłobucka, Kamyka, Częstochowy (grizzli)

Awatar użytkownika
LordQuader
Posty: 2
Rejestracja: pn 13 paź, 2008
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: LordQuader » pt 17 paź, 2008

Witam!

Mam na imię Piotrek, mam 16 lat. Quady lubię już od dłuższego czasu, jednak dopiero od niedawna zacząłem o nich więcej czytać. Kiedyś miałem okazję pojeździć quadem i mi się to podobało, jednak na własnego mnie nie stać. Marzę o jakimś sportowym quadzie, ale przez najbliższe 2 lata raczej nie uda mi się zarobić. Innymi moimi zainteresowaniami jest numizmatyka, informatyka. Chciałbym w przyszłości spróbować też paintballa.

Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Irina
Posty: 121
Rejestracja: pn 20 paź, 2008
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Hello:)

Post autor: Irina » pn 20 paź, 2008

Witam wszystkich quadowców i mołośników tego sportu Osobiście jeszcze nie jeżdżę na quadzie, ale myślę że moje dni są policzone:)

Awatar użytkownika
Irina
Posty: 121
Rejestracja: pn 20 paź, 2008
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Irina » pn 20 paź, 2008

No dobra...