POLSON !!!!

Serwisy, mechanicy oraz akcesoria godne polecenia... Czyli wasze złe lub dobre doświadczenia...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pt 04 sty, 2008

dziękuje :D rodzinnie :wink:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
wishya
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wishya » czw 07 sie, 2008

oj, chyba bede musial odswiezyc temat. Z natury jestem raczej cierpliwy, ale moze mi ktos powie, ile mozna czekac na zamowione czesci, ktore sa dostepne od reki?
Mam nadzieje, ze moj quad zostanie naprawiony, zgodnie z deklaracja osoby reprezentujacej Polson, do konca tego tygodnia - oczywiscie o ile przyjda czesci zamowione juz w ubieglym tygodniu...no chyba ze ich nikt po prostu nie zamowil, a ja z niewiadomych przyczyn jestem wodzony za nos.

Tak czy owak, nie omieszkam napisac kilku dodatkowych slow jak juz odbiore quada, w zaleznosci od tego czy zostanie naprawiony, czy odbiore w stanie jakim go wstawilem.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 12 sie, 2008

8) może coś więcej,co to za pojazd :?:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
wishya
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wishya » wt 12 sie, 2008

prezziguzzi:
8) może coś więcej,co to za pojazd :?:
bardzo prosze - czarny LS z pomaranczowa morda.
Ostatnio zmieniony wt 12 sie, 2008 przez wishya, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 13 sie, 2008

8) a to ten serwisowany w ...... nie w warsztacie :?: to co było ustalone zrobione czyż nie :?:

a co do gażnika , to sprężynki od długopisów :mrgreen: i pomylone przewody mogą zakłucić sprawność pojazdu :idea:

części do gażnika mają być dziś i powinien być prawdopodobnie w czwartek.


pozdrawiam
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
wishya
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wishya » śr 13 sie, 2008

prezziguzzi:
8) a to ten serwisowany w ...... nie w warsztacie :?: to co było ustalone zrobione czyż nie :?:
nie wiem, gdzie byl serwisowany. Kupilem uzywke, co zaznaczylem odstawiajac quada.
natomiast z tych "ustalonych" rzeczy - nie masz racji. Quad dalej gasnie i warjuja mu obroty. A to byl glowny powod mojej wizyty u Was.
lekko zmieniajac temat i skoro juz sobie tak publicznie rozmawiamy - przy przebiegu ok 2,6k poradziliscie zmienic lancuch - ok, tylko chcialem zapytac, czy nie powinien zostac wymieniony caly uklad napedowy?
prezziguzzi:
a co do gażnika , to sprężynki od długopisów :mrgreen: i pomylone przewody mogą zakłucić sprawność pojazdu :idea:
z tego co powiedzial czlowiek z serwisu, to pekniety byl króciec.
prezziguzzi:
części do gażnika mają być dziś i powinien być prawdopodobnie w czwartek.
miod mi na serce lejesz ;) Ciekawe tylko, czy faktycznie tak sie stanie...
prezziguzzi:
pozdrawiam
i ja rowniez

adminGrzegorz: Poprawiłem cytowanie
Ostatnio zmieniony śr 13 sie, 2008 przez wishya, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 13 sie, 2008

Prezzi to Ty serwisujesz jeszcze te "pojazdy" , my podziękowaliśmy za współpracę ...
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Blink!
Posty: 140
Rejestracja: wt 09 paź, 2007
Lokalizacja: Józefów

Post autor: Blink! » czw 14 sie, 2008

Serwisowanie to chyba w tym przypadku dość dużo powiedziane ... powiedzmy naprawianie ;]
Blink lubi Quady!

Awatar użytkownika
wishya
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wishya » pn 18 sie, 2008

w koncu udalo mi sie odebrac gada i przez weekend go przejezdzic zatem napisze kilka obiecanych wczesniej slow. Oczywiscie subiektywnie, jesli sie w ktoryms punkcie myle, a mam nadzieje, ze wlasnie tak jest, mam nadzieje, ze mnie Prezzi poprawisz:

Zeby plusy nie przeslonily nam minusow, zaczne od minusow:

- za czas od wstawienia do odebrania quada, choc jestem w stanie to zrozumiec...reorganizacja i masa roboty. Mam nadzieje, ze to przejsciowe i zycze szybkiego uwiniecia sie z tematem
- bo pod domem zorientowalem sie, ze miedzy kablami wisi nigdzie niepodpiety wezyk. Moze sam sie wypial, a moze nie. Ciezko stwierdzic.
- i to niestety duzy, bo nastepnego dnia podczas jazdy o malo znow klockow nie pogubilem. Sruba na osi byla niedokrecona i sila rzeczy zaczela sie odkrecac powodujac przesuniecie ww. Musialem sie w nocy ratowac punktem wulkanizacyjnym 24h, bo zabranie takiego klucza do glowy mi nie przyszlo. Swoja droga, skoro wiecie, ze to "lubi" sie odkrecac, to sytuacje ratowaloby musnicie gwintu loctitem. Noty wizerunku rowniez poszlyby w gore, a tak...ok jestem w stanie zrozumiec, reorganizacja ;)
W kazdym razie dokrecilem bez loctita i po 200km ani drgnie.
- i juz chyba ostatni za jakis taki brak zainteresowania klientem...czy dlatego, ze mam quada za 10 a nie za 40 czy 50 tysi? Nie wiem, ale wine w tym przypadku rowniez moge zwalic na reorganizacje i daje kredyt zaufania.

Wszystkie minusy zwalam na karb reorganizacji. Czy slusznie, czy nie - pewnie okaze sie po nastepnej wizycie. Mam tylko nadzieje, ze Polson nie strzeli przyslowiowego focha za kilka slow konstruktywnej (i subiektywnej) krytyki, bo nie to jest moim zamiarem.

Ale:

+ bo sprzet chodzi "w zasadzie" jak w zegarku. W koncu nie gasnie, trzyma obroty i smiga az milo..choc z niewiadomych przyczyn zaczal brac olej
+ za odblokowanie, choc silikonu na uszczelke tlumika juz chyba zabraklo, a moze ktos po prostu zapomnial
+ i to duzy za taki szczegol jak sprezynka od linki hamulcowej, choc wspomnialem o niej chyba tylko raz ;) Wlasnie naprawa takich zidentyfikowanych "przy okazji" nieprawidlowosci swiadczy w mojej opinii o jakosci i profesjonalizmie serwisu. Zycze sobie i wszystkim uzytkownikom gadow, zeby kazdy serwis trzymal taki poziom

Dzieki serdeczne za doprowadzenie gada do stanu uzywalnosci. Dobra robota.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 25 sie, 2008

8) dziękujemy

jak wiemy POLSONY prawie się nie obrażają :mrgreen: i mimo powszechnej opini , :idea: (serwisy które lubią swoich klientów), starają się wyciągać wnioski..

dodam jeszcze że mimo iż LS ma różne przypadłości ,lubimy je również :lol: bo większośc klientów to fajni uśmiechnięci ludzie
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Godne lub niegodne polecenia”