No to zaczynamy...
Witam !!!!
W związku na minimalne szanse na posiadanie własnej maszyny zamierzam realizować moje marzenia poprzez mojego synka . No chyba że uda mi się coś szybko sprzedać np żonę . Auta nie mogę bo potrzebuję do pracy a gotować potrafię a Synkowi się to jako wytłumaczy . Zresztą będzie mieć quadzika także spoko .
Liczę na Waszą pomoc bo jestem zielony jak ta lala i zarazem gratuluje wiedzy.
Pozdro ze Sląska
W związku na minimalne szanse na posiadanie własnej maszyny zamierzam realizować moje marzenia poprzez mojego synka . No chyba że uda mi się coś szybko sprzedać np żonę . Auta nie mogę bo potrzebuję do pracy a gotować potrafię a Synkowi się to jako wytłumaczy . Zresztą będzie mieć quadzika także spoko .
Liczę na Waszą pomoc bo jestem zielony jak ta lala i zarazem gratuluje wiedzy.
Pozdro ze Sląska
witam serdecznie
Witam serdecznie wszystkich Quadzikowców. nazywam się marcin, nasz córeczka jula a żona madzia. mieszkamy w szczecinie, a jeździmy w okolicah jeziora miedwie. ujeźdzamy kinawke 110, luckystara 300cc oraz kinquada 700. marzymy o uczestnicwie w wyprawach quadowych.
Powitania dla wszystkich.
Nie będę się rozwodził co i jak, stałem się szczęśliwym posiadaczem Kawy BF750i.
Jestem z Wawy, jeżdżę po okolicach Wilanowa, na razie unikając dróg publicznych, bo Brutal nie ma "mrygałek".
Ale nie po to ją kupiłem. Może z czasem przyjdą.
W soboty i niedziele jestem częstym gościem na terenach za Wałem Zawadowskim od Siekierek (czarna Kawa 2008). Na hasło quadzik.pl, papierosek i pogawędka gratis
Pozdrowienia dla wszystkich i do zobaczenia "na szlaku"
Maarty
Nie będę się rozwodził co i jak, stałem się szczęśliwym posiadaczem Kawy BF750i.
Jestem z Wawy, jeżdżę po okolicach Wilanowa, na razie unikając dróg publicznych, bo Brutal nie ma "mrygałek".
Ale nie po to ją kupiłem. Może z czasem przyjdą.