No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
Wojtekk30
Posty: 5
Rejestracja: sob 21 cze, 2008
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Wojtekk30 » wt 24 cze, 2008

Witam !!!!

W związku na minimalne szanse na posiadanie własnej maszyny zamierzam realizować moje marzenia poprzez mojego synka . No chyba że uda mi się coś szybko sprzedać np żonę . :cwaniak: Auta nie mogę bo potrzebuję do pracy a gotować potrafię a Synkowi się to jako wytłumaczy . Zresztą będzie mieć quadzika także spoko .
Liczę na Waszą pomoc bo jestem zielony jak ta lala i zarazem gratuluje wiedzy. :oklaski:

Pozdro ze Sląska :pa buziak:

neodriver
Posty: 1
Rejestracja: śr 25 cze, 2008
Lokalizacja: Sulkowice koło warszawy
Kontakt:

Post autor: neodriver » śr 25 cze, 2008

Witam
Mam na imie piotrek
od niedawna jestem posiadaczem quadzika marki LONCIN (rzekomo na licencji Yamahy) pojemność 200 ccm
Fajna zabaweczka na nauke podstaw jazdy :D

Latam w okolicy Miejscowości CHYNÓW zainteresowanych wspolnymi wypadami prosze o PW


Pozdrawiam Piotr

system95
Posty: 4
Rejestracja: czw 26 cze, 2008
Lokalizacja: Odolanów
Kontakt:

Post autor: system95 » czw 26 cze, 2008

Witam
Mam na imię Mateusz i w te wakacje kupuje quada.od 2 lat planowałem zakup quada.
pozdrawiam.

Multi
Posty: 2
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Multi » ndz 29 cze, 2008

Witam wszystkich LS-owców

Mam na imie Kamil i jestem z Warszaway - Zachodniej. Od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem L.S. 250.

JaVoL
Posty: 13
Rejestracja: pn 30 cze, 2008
Lokalizacja: L-wo
Kontakt:

Post autor: JaVoL » pn 30 cze, 2008

Witam wszystkich - posiadam KQ 750 i jestem bardzo zadowolony.
Jestem z Legionowa i chetnie posmigam z kolegami z forum.

Aron
Posty: 4
Rejestracja: pn 30 cze, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Aron » pn 30 cze, 2008

Cześć!