No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
Jacek WGM
Posty: 21
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Jacek WGM » wt 10 cze, 2008

Witam wszystkich :D

Na imię mam Jacek,mam23 lata mieszkam w Grodzisku Mazowieckim jakies 35km od Warszawy.Quadami interesuje od jakis pięciu miesięcy,wiec jestem dopiero początkującym quadowcem.

W niedalekiej przyszłości mam zamier kupić jakąś Honde lub Suzuki ale to wszystko zalezy od kasy :myśl:

Pozdrawiam :hejka:

Mateusz14
Posty: 28
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Mateusz14 » wt 10 cze, 2008

Witajcie! :oczko: Nazywam się Mateusz mam niespełna 16 lat. Quadami zacząłem interesowac się jakieś 4 lata temu, nie posiadam quada moze sobie tylko pomarzyć, ponieważ przerasta to finansowo mnie i moją rodzine :| . Ale gdy ukończe 16 lat wezme się ostro do roboty i moze do 20 nazbieram na jakas przeprawówke, bo las, błoto i woda kreci mnie najbardzie :mrgreen: . A narazie będę bacznie opserwował wasze poczynania. pozdrawiam Mateusz

fistach
Posty: 5
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Żychlin/Łódzkie
Kontakt:

Post autor: fistach » wt 10 cze, 2008

Siemka wszystkim!
Mam na imię Mateusz mam 13 lat i jestem z Żychlina z woj. Łódzkiego. Od tygodnia mam "quada" chińczyka 110ccm jak narazie starczy do jazdy po łąkach. Oto fotka:
Obrazek
Pozdrawiam.
-_-_-_-FISTACH-_-_-_-

Awatar użytkownika
dajnonn
Posty: 22
Rejestracja: pn 14 kwie, 2008
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: dajnonn » śr 11 cze, 2008