No to zaczynamy...
Witam wszystkich
Na imię mam Jacek,mam23 lata mieszkam w Grodzisku Mazowieckim jakies 35km od Warszawy.Quadami interesuje od jakis pięciu miesięcy,wiec jestem dopiero początkującym quadowcem.
W niedalekiej przyszłości mam zamier kupić jakąś Honde lub Suzuki ale to wszystko zalezy od kasy :myśl:
Pozdrawiam
Na imię mam Jacek,mam23 lata mieszkam w Grodzisku Mazowieckim jakies 35km od Warszawy.Quadami interesuje od jakis pięciu miesięcy,wiec jestem dopiero początkującym quadowcem.
W niedalekiej przyszłości mam zamier kupić jakąś Honde lub Suzuki ale to wszystko zalezy od kasy :myśl:
Pozdrawiam
Witajcie! Nazywam się Mateusz mam niespełna 16 lat. Quadami zacząłem interesowac się jakieś 4 lata temu, nie posiadam quada moze sobie tylko pomarzyć, ponieważ przerasta to finansowo mnie i moją rodzine . Ale gdy ukończe 16 lat wezme się ostro do roboty i moze do 20 nazbieram na jakas przeprawówke, bo las, błoto i woda kreci mnie najbardzie . A narazie będę bacznie opserwował wasze poczynania. pozdrawiam Mateusz
Nadszedł czas i na mnie...w quadach zakochałem się przyjeżdzając w Bieszczady i oglądając zmagania niektórych z Was na "DZiczy Bieszczadzkiej" to było dla mnie coś niesamowitego...zaraz po imprezie spróbowałem i wiedziałem że to jest TO!!!...od tamtej pory zajeżdzałem się w pracy ( pracach ) na trzy etaty i zdobyłem kase na maszyne dla mnie od jakiegoś już czasu zastanawiam się pomiędzy Rinconem, Grizzly lub Kingquadem ( niezły rozrzut ) , także czy z salonu czy ze Stanów, czy może jednak używka ...pogadam troche z Wami i zamawiam bo szkoda mi już czasu na czekanie na gada....
MIeszkam w Zachodniopomorskim, mam 30 wiosen dwie super córeczki i fajną żonkę no i szał na przeprawowe wypady quadem
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DO ZOBACZENIA W TERENIE
MIeszkam w Zachodniopomorskim, mam 30 wiosen dwie super córeczki i fajną żonkę no i szał na przeprawowe wypady quadem
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DO ZOBACZENIA W TERENIE
Witam wszystkich - Forca ATV!!!
Hej !