ehhhhhh...
tego typu licytacje doprowadzają mnie do rozpaczy
![:beczy:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/beczy.gif)
, nikt nie zdaje sobie sprawy iż sposób udzielania gwarancji na wyroby między innymi markowane nazwą Lucky Star polega na tak zwanym "współudziale dealera" czyli w rzeczywistości importer (bądź producent) dostarcza części a dealer lokalny (przedstawiciel) pokrywa koszty robocizny i w uzasadnionych przypadkach - transportu, wiem że przynudzam ale już wyjaśniam:
w zamian dealer otrzymuje WYSOKI rabat który powinien pokryć koszty ewentualnych napraw gwarancyjnych, niestety, firmy obniżające cenę do wydawałoby się granicy opłacalności zarabiają w rzeczywistości niemałe kwoty mimo zaniżania ceny nawet o 10-20 % poniżej cen oficjalnych...
po kilku miesiącach znikają rozmyślnie bądź wykończeni finansowo własną bezmyślnością
![:bezradny:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/bezradny.gif)
pozostawiając po sobie
shit który sprzątają solidni ale "
drodzy" przedstawiciele... kupując nowy sprzęt w taki sposób narażacie się tak samo na partycypacje w kosztach jak kupujący w Kanadzie bądź USA wyroby markowe NOWE-TANIO ale bez europejskiej (bądź polskiej) gwarancji - nawiasem mówiąc w tym drugim przypadku macie duże szanse na odzyskanie kasy powołując się na markę (!)
temat - RZEKA... można se palce połamać lub zetrzeć, ale ja to rozumiem: też mnie cieszy jak se kupie DVD
NO NAME za 50 ziko i ma możliwości większe niż
FILIPS (bez reklamy) za 200... różnica pojawia się po pierwszej próbie naprawy a nie daj boże po skończeniu gwarancji....
wniosek: zapalniczki jednorazowe kosztują po 50 gr/szt
..................................... oryginalny ZIPPO kosztuje 10000 gr/szt ale posiada gwarancję
.....................................................................................................................WIECZYSTĄ:!:
pierwsza moja ZIPKA doczekała swojego 5cio lecia... zdążyłem rzucić palenie - NIE ZEPSUŁA SIĘ
![Exclamation :!:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_exclaim.gif)