Atv Swap Warszawa
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Atv Swap Warszawa
Swap Yamaha YFZ 450 na Kawasaki Gpz 500.
Na prośbe klientów znalezione w internecie.
Na prośbe klientów znalezione w internecie.
- Ori_2
- Posty: 326
- Rejestracja: pn 04 sty, 2016
- Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Atv Swap Warszawa
Dobra robota
-
- Posty: 21
- Rejestracja: pn 01 gru, 2014
- Quad:: Lucky star cb 500
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: woj.Śląskie
Re: Atv Swap Warszawa
Ten filtr stożkowy to nadaje się tylko na asfalt
Re: Atv Swap Warszawa
Z ktorej strony jest stożkowy ? Niemniej jednak z reszta sie zgadzam
Ozo Drapers Squad
Re: Atv Swap Warszawa
A ten kolektor? Spadków nie ma?
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Z tym kolektorem jest tak samo jak z dolnym przynamniej przy tym silniku.Tylko srednica rur musi byc jak w oryginale.
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Odnosnie filtra kilka informacji.
http://allegro.pl/filtr-powietrza-k-n-polaris-sportsman-550-600-i6569042428.html
http://allegro.pl/filtr-powietrza-k-n-polaris-sportsman-550-600-i6569042428.html
Re: Atv Swap Warszawa
A jak z miejscem na silnik w porównaniu do lucky stara?
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Panowie dla narzekających na słaby dół jest taki zawór tzw. EXUP ktory jest montowany na rure wydechową i jest zestrojony z gazem linkami lub w niektórych przypadkach jest sterowany elektronicznie.Działa to jak zawory wydechowe w silnikach dwusówowych by osiągnąć lepszy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów silnika.
- Załączniki
-
- 0ce84a50421fb6cfb17979d2b15f.jpg (31 KiB) Przejrzano 5959 razy
Re: Atv Swap Warszawa
Fajne urządzenie, trzeba by przetestować. Montaż tego w moto, gdzie nie występował na pewno nie będzie łatwym zadanie. Po wygooglowaniu zasady działania tego zaworu, widać, że problemem może być jego umiejscowienie. Na pewno da się poszukać jakiś wzór na necie, który będzie uwzględniał średnicę i skok tłoka, średnicę kolektora, długość runnerów.
Największy problem widzę w jego sterowaniu. Bo jeśli ma być na sztywno połączony z przepustnicą, to będzie działał tylko przy małych i średnich wychyleniach przepustnicy.
Jeśli się odkręci manetkę do końca na niskich obrotach, to się otworzy i nie spełni swojej funkcji.
Trzeba by modulować sygnał względem prędkości obrotowej i wychylenia przepustnicy.
Edit:
Do sterowania aby to miało sens potrzebny silnik elektryczny i moduł sterujący.
Wg mnie za dużo zachodu aby to zamontować
Największy problem widzę w jego sterowaniu. Bo jeśli ma być na sztywno połączony z przepustnicą, to będzie działał tylko przy małych i średnich wychyleniach przepustnicy.
Jeśli się odkręci manetkę do końca na niskich obrotach, to się otworzy i nie spełni swojej funkcji.
Trzeba by modulować sygnał względem prędkości obrotowej i wychylenia przepustnicy.
Edit:
Do sterowania aby to miało sens potrzebny silnik elektryczny i moduł sterujący.
Wg mnie za dużo zachodu aby to zamontować