SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Suzuki Ltr wersja Ucywilizowana do Enduro i na ulice made By A.S.G zrobiona Dla mojego Kolegi tak sobie wymyślił a ja mu to tylko wykonałem Quadzik wstaje na ośke bez zająknięcia z manety na 2 biegu z 3 tez wystarczy lekko szarpnąć kierę i dodać gazu bez problemu przy 100km/h można go poderwać nakręcę filmik to wrzucę go dla tych którzy są pozytywnie zakręceni w tym kierunku ci co nie widza sensu niech nie oglądają bo ja też nie widzę sensu by to oglądali ...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CbZmqmrYQOo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CbZmqmrYQOo[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 7
- Rejestracja: czw 15 gru, 2016
- Quad:: brak
- Imię: Tomasz
Re: SWAP Lucky Star
koniecznie zrob to jak najszbciej mozeszMarcin ATV SWAP Garage pisze: nakręcę filmik to wrzucę go dla tych którzy są pozytywnie zakręceni w tym kierunku
Re: SWAP Lucky Star
Wysoka kierownica to przez wzrost tego kolegi czy aby zniwelować również nie wygodną pozycję? Nie żebym miał problem o bazę: D
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Juraas olej typów .. oni mają lepsze doły jak patrzą jak my jeździmy kilka fotek z dzisiaj
Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2016 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
StaLION4242 pisze:z prowokatorami którzy zostali wysłuchani a teraz płaczą o uwagę łyżka dziekciu w beczce miodu. Jak ten ltr lata? Dzisiaj zastanawiałem się nad tym czy może nie zaszaleć za jakiś czas z takim mocniejszym swapem. Marcin dodaj filmik myślę że nie tylko ja czekam.
Przyjdzie lepsza pogoda bo teraz ślisko to pokaże jak to lata i jak startuje na ośkę
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Daniel z Przasnysz
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
- Quad:: był LS-250,był LS-CB500 i znowu LS-CB500
- Imię: Daniel
Re: SWAP Lucky Star
...zmienię temat... a raczej pozwolę sobie wrócić do tematu. Rok temu oryginalnym LS250 nie dojechałem nad Zegrze pod Warszawą pobawić się na wielkiej ślizgawce, jak już zmienił się w LSCB-500 to lód był zbyt cienki, ale teraz takie deja vu tylko w kolorze czerwonym ale tym razem muszę poczekać kilka tygodni aż będę mógł tam "bezpiecznie" wjechać.
- Załączniki
Ostatnio zmieniony pn 19 gru, 2016 przez Daniel z Przasnysz, łącznie zmieniany 1 raz.
...moja nowa zabawka... https://www.youtube.com/watch?v=gJFX60Xb-2Q&t=0s
- Aknot
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 02 paź, 2015
- Quad:: LS Cinquecento
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Pabianice
Re: SWAP Lucky Star
Dlaczego twierdzicie że er6 ma słaby dół? Ja po wykresach widzę co innego. Dla przykładu wykres Raptora 700 i er6:
I przestańcie obrażać jeden drugiego, to jest forum quadzika a nie sekcja komentarzy na onecie czy wp.
I przestańcie obrażać jeden drugiego, to jest forum quadzika a nie sekcja komentarzy na onecie czy wp.
Re: SWAP Lucky Star
Ma słaby dół... Ale jak chcesz wymianę oleju co 6 tyś km i remont po 150 tyś km to z tego względu się z tym pogodzisz
Re: SWAP Lucky Star
Słaby dół nie jest może w 100% trafnym określeniem. Benzyniak to nie diesel, każdy silnik zasilany bezołowiówką potrzebuje wyższych obrotów aby uzyskać maksymalny moment. Różnica między silnikami seryjnymi a tymi od ER6 jest zasadnicza. ER6 jest silnikiem stricte na szosę - tam wymagane są długie przełożenia - takie właśnie długie przełożenia powodują że silnik znacznie dłużej wkręca się na te obroty które rzeczywiście "dają kopa". W przypadku seryjnych silników Raptor/LTR tego problemu nie ma, jest 5 biegów które są wystarczająco krótkie aby wydusić 100% ze swojego silnika. Oczywiście coś kosztem czegoś dzielność terenowa jest na dużo wyższym poziomie, ale na asfalcie oczywiście seria nie ma szans.
Kolega Gateway fajnie to opisywał - długi podjazd z wybiciem w 3/4 górki, LTR wspina się na 3 biegu - przed wybiciem odjęcie gazu, bieg jest na tyle krótki, że silnik bez problemu wyciągnie się na wyższe obroty i nie zostanie zdławiony.
Ta sama górka ER6 - bieg 1 - nie podejdzie bo za niska prędkość, bieg 2 - prędkość znowu zbyt wysoka - dużo niższe obroty podczas wspinania, odjęcie gazu na hopce powoduje zdławienie silnika no i zostajemy z ręką w nocniku.
Tak to wygląda z mojej strony, oczywiście jest to już bardziej ekstremalna sytuacja niż niedzielne pyrkanie z chłopakami po żwirowni. Do takich w zupełności wystarcza Access z Cb500 - moim zdaniem baaardzo udany sprzęt. Tak samo wyprawy długie proste jazda twardymi szutrami czy asfaltem, mega temat - mamy do wyboru szeroki wachlarz obrotów, nie zarzynamy silnika przy 120km/h tylko sobie luźno pyrkamy w ciszy, spokoju, przy niskim zużyciu paliwa nie martwiąc się wymianą oleju co 1000km. Oczywiście tutaj kontr argumentem jest wymiana zębatki, oczywiście to pomoże - ale nie na tyle żeby dorównać obrotami serii. Dlatego moim zdaniem w przypadku porównania dzielności terenowej seryjnego LTR a LTR ER6 ten pierwszy zbiera wszystko - pod warunkiem że nie ścigają się na prostej.
Na grafice którą wkleiłeś też widać że seria Raptora uzyskuje maks moment 1200 obr niżej niż ER6 (który moment ma minimalnie większy). Czy jest to dużo czy mało - w połączeniu z długimi biegami ? Na to najlepiej odpowiedzieć sobie po przejechaniu się jednym i drugim quadem.
Kolega Gateway fajnie to opisywał - długi podjazd z wybiciem w 3/4 górki, LTR wspina się na 3 biegu - przed wybiciem odjęcie gazu, bieg jest na tyle krótki, że silnik bez problemu wyciągnie się na wyższe obroty i nie zostanie zdławiony.
Ta sama górka ER6 - bieg 1 - nie podejdzie bo za niska prędkość, bieg 2 - prędkość znowu zbyt wysoka - dużo niższe obroty podczas wspinania, odjęcie gazu na hopce powoduje zdławienie silnika no i zostajemy z ręką w nocniku.
Tak to wygląda z mojej strony, oczywiście jest to już bardziej ekstremalna sytuacja niż niedzielne pyrkanie z chłopakami po żwirowni. Do takich w zupełności wystarcza Access z Cb500 - moim zdaniem baaardzo udany sprzęt. Tak samo wyprawy długie proste jazda twardymi szutrami czy asfaltem, mega temat - mamy do wyboru szeroki wachlarz obrotów, nie zarzynamy silnika przy 120km/h tylko sobie luźno pyrkamy w ciszy, spokoju, przy niskim zużyciu paliwa nie martwiąc się wymianą oleju co 1000km. Oczywiście tutaj kontr argumentem jest wymiana zębatki, oczywiście to pomoże - ale nie na tyle żeby dorównać obrotami serii. Dlatego moim zdaniem w przypadku porównania dzielności terenowej seryjnego LTR a LTR ER6 ten pierwszy zbiera wszystko - pod warunkiem że nie ścigają się na prostej.
Na grafice którą wkleiłeś też widać że seria Raptora uzyskuje maks moment 1200 obr niżej niż ER6 (który moment ma minimalnie większy). Czy jest to dużo czy mało - w połączeniu z długimi biegami ? Na to najlepiej odpowiedzieć sobie po przejechaniu się jednym i drugim quadem.
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: SWAP Lucky Star
Ponieważ część z Was zapomniała co to jest netykieta obowiązująca na tym forum, pragnę Wam przypomnieć, że należy pisać i zachowywać się w sposób kulturalny.
Część tej kultury albo nie ma albo nie wie w ogóle co to jest.
Oczywiście nie dotyczy to wszystkich.
Temat został wysprzątany a Wasze "wywody" trafiły w odpowiednie miejsce.
Dodatkowo, żeby część z Was mogła sobie ochłonąć i odpocząć temat zostaje zamknięty.
Do dyskusji w tym temacie powrócicie po Świętach.
Dla malkontentów dodam, że wszelkie uwagi i zażalenia proszę składać do Administracji forum.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę Wam Wesołych Świąt czy to na Er6 Cb500, LTR czy na baszanie 200 czy 250.
Część tej kultury albo nie ma albo nie wie w ogóle co to jest.
Oczywiście nie dotyczy to wszystkich.
Temat został wysprzątany a Wasze "wywody" trafiły w odpowiednie miejsce.
Dodatkowo, żeby część z Was mogła sobie ochłonąć i odpocząć temat zostaje zamknięty.
Do dyskusji w tym temacie powrócicie po Świętach.
Dla malkontentów dodam, że wszelkie uwagi i zażalenia proszę składać do Administracji forum.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę Wam Wesołych Świąt czy to na Er6 Cb500, LTR czy na baszanie 200 czy 250.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.