SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 17 gru, 2016

Suzuki Ltr wersja Ucywilizowana do Enduro i na ulice :) made By A.S.G zrobiona Dla mojego Kolegi tak sobie wymyślił a ja mu to tylko wykonałem :) Quadzik :) wstaje na ośke bez zająknięcia z manety na 2 biegu z 3 tez wystarczy lekko szarpnąć kierę i dodać gazu bez problemu przy 100km/h można go poderwać nakręcę filmik to wrzucę go dla tych którzy są pozytywnie zakręceni w tym kierunku ci co nie widza sensu niech nie oglądają bo ja też nie widzę sensu by to oglądali ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CbZmqmrYQOo[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

toomek_124
Posty: 7
Rejestracja: czw 15 gru, 2016
Quad:: brak
Imię: Tomasz

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: toomek_124 » sob 17 gru, 2016

Marcin ATV SWAP Garage pisze: nakręcę filmik to wrzucę go dla tych którzy są pozytywnie zakręceni w tym kierunku
koniecznie zrob to jak najszbciej mozesz :D

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » sob 17 gru, 2016

Wysoka kierownica to przez wzrost tego kolegi czy aby zniwelować również nie wygodną pozycję? ;) Nie żebym miał problem o bazę: D

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 18 gru, 2016

Juraas olej typów .. oni mają lepsze doły jak patrzą jak my jeździmy :) kilka fotek z dzisiaj :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 18 gru, 2016 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 18 gru, 2016

StaLION4242 pisze:z prowokatorami którzy zostali wysłuchani a teraz płaczą o uwagę :) łyżka dziekciu w beczce miodu. Jak ten ltr lata? Dzisiaj zastanawiałem się nad tym czy może nie zaszaleć za jakiś czas z takim mocniejszym swapem. Marcin dodaj filmik myślę że nie tylko ja czekam.

Przyjdzie lepsza pogoda bo teraz ślisko to pokaże jak to lata i jak startuje na ośkę :)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Daniel z Przasnysz
Posty: 150
Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
Quad:: był LS-250,był LS-CB500 i znowu LS-CB500
Imię: Daniel

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Daniel z Przasnysz » pn 19 gru, 2016

...zmienię temat... a raczej pozwolę sobie wrócić do tematu. Rok temu oryginalnym LS250 nie dojechałem nad Zegrze pod Warszawą pobawić się na wielkiej ślizgawce, jak już zmienił się w LSCB-500 to lód był zbyt cienki, ale teraz takie deja vu tylko w kolorze czerwonym ale tym razem muszę poczekać kilka tygodni aż będę mógł tam "bezpiecznie" wjechać.
Załączniki
sdfsdfsdgdbdr5yndrtbfbjfybujmfygby (1).jpg
dgsxfjmd,dmxretfgdcfvbgdcvyjgy (2).jpg
Dzisiaj, tutaj kapali sie Morsy dlatego brak czesci lodu.
Dzisiaj, tutaj kapali sie Morsy dlatego brak czesci lodu.
... a tym w tym roku w koncu sie poslizgam
... a tym w tym roku w koncu sie poslizgam
Ostatnio zmieniony pn 19 gru, 2016 przez Daniel z Przasnysz, łącznie zmieniany 1 raz.
...moja nowa zabawka... https://www.youtube.com/watch?v=gJFX60Xb-2Q&t=0s

Awatar użytkownika
Aknot
Posty: 59
Rejestracja: pt 02 paź, 2015
Quad:: LS Cinquecento
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Pabianice

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Aknot » pn 19 gru, 2016

Dlaczego twierdzicie że er6 ma słaby dół? Ja po wykresach widzę co innego. Dla przykładu wykres Raptora 700 i er6:
I przestańcie obrażać jeden drugiego, to jest forum quadzika a nie sekcja komentarzy na onecie czy wp.
Załączniki
2010-Yamaha-raptor-700-Modified-Dyno.jpg
ER-6N_Dyno_Chart.jpg

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ONION123 » pn 19 gru, 2016

Ma słaby dół... Ale jak chcesz wymianę oleju co 6 tyś km i remont po 150 tyś km to z tego względu się z tym pogodzisz :D

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » pn 19 gru, 2016

Słaby dół nie jest może w 100% trafnym określeniem. Benzyniak to nie diesel, każdy silnik zasilany bezołowiówką potrzebuje wyższych obrotów aby uzyskać maksymalny moment. Różnica między silnikami seryjnymi a tymi od ER6 jest zasadnicza. ER6 jest silnikiem stricte na szosę - tam wymagane są długie przełożenia - takie właśnie długie przełożenia powodują że silnik znacznie dłużej wkręca się na te obroty które rzeczywiście "dają kopa". W przypadku seryjnych silników Raptor/LTR tego problemu nie ma, jest 5 biegów które są wystarczająco krótkie aby wydusić 100% ze swojego silnika. Oczywiście coś kosztem czegoś dzielność terenowa jest na dużo wyższym poziomie, ale na asfalcie oczywiście seria nie ma szans.

Kolega Gateway fajnie to opisywał - długi podjazd z wybiciem w 3/4 górki, LTR wspina się na 3 biegu - przed wybiciem odjęcie gazu, bieg jest na tyle krótki, że silnik bez problemu wyciągnie się na wyższe obroty i nie zostanie zdławiony.

Ta sama górka ER6 - bieg 1 - nie podejdzie bo za niska prędkość, bieg 2 - prędkość znowu zbyt wysoka - dużo niższe obroty podczas wspinania, odjęcie gazu na hopce powoduje zdławienie silnika no i zostajemy z ręką w nocniku.

Tak to wygląda z mojej strony, oczywiście jest to już bardziej ekstremalna sytuacja niż niedzielne pyrkanie z chłopakami po żwirowni. Do takich w zupełności wystarcza Access z Cb500 - moim zdaniem baaardzo udany sprzęt. Tak samo wyprawy długie proste jazda twardymi szutrami czy asfaltem, mega temat - mamy do wyboru szeroki wachlarz obrotów, nie zarzynamy silnika przy 120km/h tylko sobie luźno pyrkamy w ciszy, spokoju, przy niskim zużyciu paliwa nie martwiąc się wymianą oleju co 1000km. Oczywiście tutaj kontr argumentem jest wymiana zębatki, oczywiście to pomoże - ale nie na tyle żeby dorównać obrotami serii. Dlatego moim zdaniem w przypadku porównania dzielności terenowej seryjnego LTR a LTR ER6 ten pierwszy zbiera wszystko - pod warunkiem że nie ścigają się na prostej.

Na grafice którą wkleiłeś też widać że seria Raptora uzyskuje maks moment 1200 obr niżej niż ER6 (który moment ma minimalnie większy). Czy jest to dużo czy mało - w połączeniu z długimi biegami ? Na to najlepiej odpowiedzieć sobie po przejechaniu się jednym i drugim quadem.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: oolsztyniak » pn 19 gru, 2016

Ponieważ część z Was zapomniała co to jest netykieta obowiązująca na tym forum, pragnę Wam przypomnieć, że należy pisać i zachowywać się w sposób kulturalny.
Część tej kultury albo nie ma albo nie wie w ogóle co to jest.

Oczywiście nie dotyczy to wszystkich.

Temat został wysprzątany a Wasze "wywody" trafiły w odpowiednie miejsce.
Dodatkowo, żeby część z Was mogła sobie ochłonąć i odpocząć temat zostaje zamknięty.

Do dyskusji w tym temacie powrócicie po Świętach.

Dla malkontentów dodam, że wszelkie uwagi i zażalenia proszę składać do Administracji forum.

Pozdrawiam Wszystkich i życzę Wam Wesołych Świąt czy to na Er6 Cb500, LTR czy na baszanie 200 czy 250.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”