SWAP Lucky Star
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Kiedy odbierasz?
Re: SWAP Lucky Star
Dawno mnie nie było ale widzę ,że się dzieje ciągle w temacie . Fajnie Danielu ,że powracasz na quadziory. Ja uporałem się z przerywaniem jednak to nie gazniki bo po regulacji znowu zaczal szalec... Ale slaba masa. Ogolnie wszystko spoko tylko dzisiaj tak zakończyłem jazdę . I to to dość spokojnie bo może z 30 min po lesie delikatnie, pojechałem na myjkę. Wróciłem i na samym skręcie do domu wyprzedziła mnie ośka :p
- Załączniki
-
- 222.jpg (66.5 KiB) Przejrzano 1317 razy
-
- 20161108_144043.jpg (47.77 KiB) Przejrzano 1317 razy
-
- 20161108_144049.jpg (38.41 KiB) Przejrzano 1317 razy
- Daniel z Przasnysz
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
- Quad:: był LS-250,był LS-CB500 i znowu LS-CB500
- Imię: Daniel
Re: SWAP Lucky Star
Niezła akcja z tą ośką, z siodła nie wyleciałeś? ...sprzedałem Tobie mojego Lucka, ale jednak to była zbyt szybka decyzja. Ty przesiadłeś się z czerwonego na zielonego a ja z zielonego na czerwony. Myślałem żeby kupić w przyszłym roku, ale... trzeba mieć jakieś hobby.
...wiedziałem, że tamto to jakaś pierdoła choć obstawiałem syf w baku
...wiedziałem, że tamto to jakaś pierdoła choć obstawiałem syf w baku
...moja nowa zabawka... https://www.youtube.com/watch?v=gJFX60Xb-2Q&t=0s
Re: SWAP Lucky Star
Całe szczęście ,ze to na wjeździe do mojego domu już i dlatego było bardzo spokojnie i tylko mnie obrocilo ale bez wywrotki. Ale jak sobie pomyślę ,ze wcześnie leciałem na polnych drogach 80km/h bokiem to mnie ciarki na samą myśl przechodza jakby się to skończyć mogło.
No to faktycznie się wymienilismy barwami. Obyś i Ty był zadowolony z nowego sprzęta
No to faktycznie się wymienilismy barwami. Obyś i Ty był zadowolony z nowego sprzęta
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Nieźle a pamietacie jak ja testowałem Quada kolegi Eser i zapitalałem prawie 140 po czym zwolniłem wjechałem na podwórko i tez koło odjechało wtedy to byłem posr any ja sam upierniczyłem 3 ośki ale te stare te nowe nie słyszałem jeszcze o takim przypadku by komuś strzeliła najlepiej było by ja wymieniac na dzieńdobry na ta nową ale to koszta dodatkowe i niemałe ok 500 zł pocieszajace jest tylko to ze znam ok 12 przypadków peknietej oski w lucku i zawsze sie to dzieje przy małych prędkosciach i oby tak dalej
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
To jedyny plus tej oski ,ze pęka i nikomu nie robi krzywdy :p. No i teraz mam pytanie co do trudności wymiany tego polamanca :p. Na co zwrócić uwagę szczegolna i co ewentualnie wymienić przy okazji tej opracji oprócz łożysk. Czy zostawić tak jak było? A i czy te nowe oski są poprostu mocniejsze, czy kupowałes od 450? Czy jak to z tym jest?
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Trauma... przy okazji wymiany sprawdz lozyska... jezeli sa dobre to zostaw.. chyba ze nie byly wymieniane to zapobiegawczo mozna je wymienic(i uszczelniacze oczywiscie)... i chyba nic innego tam nie ma co by trzeba bylo przy tej okazji wymieniac..
Tak ogolnie to nie wyobrazam sobie sytuacji w ktorej leci sie grubo ponad stowke i urywa sie kolo
Re: SWAP Lucky Star
Tylko że te nowe ośki nie pasują plug and play
Trauma teraz robią tylko te cieńsze ośki
Trauma teraz robią tylko te cieńsze ośki
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Zibi co masz na mysli ze nie pasuja p&p? Trzeba cos przerabiac?
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Teraz już nie ma innych osiek sa tylko te cieńsze do 450 ale za razem mocniejsze ja w swoim lucku er6 miałem ta właśnie założona Generalnie wszystko normalnie pasuje Róznica polega tylko na tym ze na starej był fabrycznie wytoczony pierscien który był tak zwanym ogranicznikiem przy w suwaniu osi w korpus z łozyskami a na tej nowej nie jest wytoczony tylko osobno zakładany taki pierscień i to tyle .. Jest natomiast jeden mały problem przy skrecaniu wszystkiego do kupy ponieważ piasta ta do której przykręcona jest tarcza hamulcowa powinna być dosunieta do owego zabespieczenia (pierścienia ) a dopiero dokrecona ta duza nakretką i tu jest własnie problem bo ona nie chce dojsc do samego pierścienia brakuje ok 2-3 mm dla tego ze ta nowa os ma o te 2-3 mm za krótkie wyfrezowanie , frez się kończy a piasta do chodzi do konca frezu i brakuje te 2-3mm wiadomo że nikt nie bedzie robił wiecej frezu na ośce bo to bez sensu wystarczy w piaście tej od tarczy hamulcowej usunac troche frezu tak by doszła do pierscienia i sie nie blokowała wczesniej i to cały zabieg jak chce ci sie tego szukac to na 100% sa tu gdzieś foty bo wrzucałem frez w piaście wyszlifowałem kamieniem( Frezem) na wiertarkę .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .