polaris sportsmen 400 lub 500HQ

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 19 lis, 2007

:lol: ile chcesz wydać :wink: :?:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » pn 19 lis, 2007

Sprawdź pierwsze oferte w Polsonie, lepiej kupić nówkę z mniejszą pojemnością niż rozjechaną kupe z większą pojemnością która i tak już ledwo odpala....

O ile sie nie mylę to 700H.O. nie było, jedynie 700Twin oraz EFI z czego polecam EFI.
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » pn 19 lis, 2007

prezziguzzi napisał: kokos to człowiek oddany sprawie, nasz przyjeciel
Bardzo mi miło... :D Wszyscy wiemy że ja nie konkurencja tylko przyjaciel :lol:
Ostatnio zmieniony pn 19 lis, 2007 przez KoKoS, łącznie zmieniany 1 raz.
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » pn 19 lis, 2007

a ja uważam, że 500 HO to najlepsza wersja Polarissa EVER
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

Post autor: emil » wt 20 lis, 2007

witam ponownie
jest szansa dostac jakąs konkretną odpowiedz ?
kolega kokos troche pomógł
zawsze to juz cos ale troche pytan pozostało
moze ktos odpowie na moje pytania ?
pozdro
luuuuuuuuuuuzik

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » wt 20 lis, 2007

Objawy kończenia się silnika - dymienie, branie oleju. Jak w każdym silniku...
Miejsc wadliwych raczej nie ma, sprawdź ramę i wachacze czy nic nie było spawane, czy nie ma pęknięć.
Przy zawieszeniu patrz ogólnie na stan wszystkiego, drążki, końcówki drążków...
Przy skrzyni równiez normalne objawy, sprzęgło szarpiące lub nie łapiące. Najczęściej zużywa sie pasek, poprostu się ślizga - nowy około 400pln, jest to normalna rzecz eksploatacyjna...
Przeglądy zaleznie jak kto jeździ, średnio do 1500km jest ok.
Co do kosztów przy każdym podobnie, nie ma rozpiętości cenowej przy różnych modelach.
Eksploatacja to wymiana olejów, klocków, końcówek drążków kierowniczych, opon, czasem manszet jak je patyk podziurawi w terenie... Potem już większe straty albo przy zakatowanym quadzie albo po rolce...
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 01 gru, 2007

500HO bardzo miły sprzęt,polecam!! niaki e wiem tylko czy taki oszczędny ale napewno mocny jest

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 01 gru, 2007

nie wiem tylko czy taki oszczędny

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » ndz 02 gru, 2007

Ja tez polecam 500 większy silnik przyda Ci sie przy przeprawie... Tylko zerknij sobie na niego dobrze albo weź kogoś ze sobą bo wiesz jak to może być z używkami.
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”