Post
autor: KoKoS » wt 20 lis, 2007
Objawy kończenia się silnika - dymienie, branie oleju. Jak w każdym silniku...
Miejsc wadliwych raczej nie ma, sprawdź ramę i wachacze czy nic nie było spawane, czy nie ma pęknięć.
Przy zawieszeniu patrz ogólnie na stan wszystkiego, drążki, końcówki drążków...
Przy skrzyni równiez normalne objawy, sprzęgło szarpiące lub nie łapiące. Najczęściej zużywa sie pasek, poprostu się ślizga - nowy około 400pln, jest to normalna rzecz eksploatacyjna...
Przeglądy zaleznie jak kto jeździ, średnio do 1500km jest ok.
Co do kosztów przy każdym podobnie, nie ma rozpiętości cenowej przy różnych modelach.
Eksploatacja to wymiana olejów, klocków, końcówek drążków kierowniczych, opon, czasem manszet jak je patyk podziurawi w terenie... Potem już większe straty albo przy zakatowanym quadzie albo po rolce...
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...