Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Tydzień temu zanurzyłem prawie cała d*** od mojego. I stojąc przy nim myślałem o snorklach.
Założenie ich da mi możliwość zanurzenia na głębokość ok. 20cm więcej niż teraz. Ponieważ nie zamierzam używać go jako u-bota, więc nie zakładam snorkli.
Osobiście jestem wrogiem serwisów i płacenia za coś co zrobione samemu jest lepsze/takie same i kosztuje duuuuużo mniej.
Wydaje mi się, że dopóki silnik chodzi to CVT nie nabierze wody od wylotu.
Założenie ich da mi możliwość zanurzenia na głębokość ok. 20cm więcej niż teraz. Ponieważ nie zamierzam używać go jako u-bota, więc nie zakładam snorkli.
Osobiście jestem wrogiem serwisów i płacenia za coś co zrobione samemu jest lepsze/takie same i kosztuje duuuuużo mniej.
Wydaje mi się, że dopóki silnik chodzi to CVT nie nabierze wody od wylotu.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Woda jeśli wleci do cvt czyli przekładni pasowej, nie powinna narobić problemów, trzeba wyjechac maszyną, spóścic wodę i jeżdzić można dalej. Jesli bedize sie to powtażac, to warto rozebrac przekładnie i obejżeć jak czystość i czy smar na wariatorze i rolkach nie poszedł sobie w.......
A pewnie ,że nie warto płacić w serwisie za coć so można spokojnie zrobić samemu.
A pewnie ,że nie warto płacić w serwisie za coć so można spokojnie zrobić samemu.
- Paweł_wawa
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 29 paź, 2014
- Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Mnie przy ostatnim "nurkowaniu" zalało solidnie skrzynię, pierwszy raz usłyszałem pisk paska i musiałem odkręcić spust. Maksymalne zanurzenie nie sięgnęło kanapy. Za to Grizzli jadący za mną zdechł i zalało go przez wydech. Wieszanie na drzewie pomogło i ruszyliśmy dalej ale ja koniecznie chcę mieć przedłużkę na wydechu, tylko jak to zrobić bez śladów?
pzdr
pzdr
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Misiek moze ma problem ze świecą, skoro zgasł.
A co do wydechu to musisz skombinować rurkę o srednicy wewnętrznej takiej jak srednica zewnetrzna wydechu, zagiąść rurkę do góry, a po satysfakcjonujacej CIę wysokości zakrecik do tyłu, montaż najlepiej na wcisk i 2-3 sróbki skrecenie do wydechu i cos montowane najlepiej do bagażnika. Niestety ślady zostaną
A co do wydechu to musisz skombinować rurkę o srednicy wewnętrznej takiej jak srednica zewnetrzna wydechu, zagiąść rurkę do góry, a po satysfakcjonujacej CIę wysokości zakrecik do tyłu, montaż najlepiej na wcisk i 2-3 sróbki skrecenie do wydechu i cos montowane najlepiej do bagażnika. Niestety ślady zostaną
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Pasek to ja juz tez zalalem jak mialem 200 km na liczniku woda zakryla kanapę cvt zalalo i stoppp. Potem spuscilem i jezdził. Ale wkurza mnie perspektywa braku napędu przez zalanie wylotu. Samemu mozna taniej ale znalezc jakies patenty na canama .... myslalem ze bedzie proste a nie jest.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Niestety nabierze, o ile nie trzymasz silnika na wysokich obrotach i nie ma dużego ciśnienia powietrza to zaleje. A kiedyś odpuścić gaz musisz gdy quad w wodzie utknie. Rura przedłużająca wylot z CVT do G1 kosztuje mniej niż 200zł , samodzielny montaż zajmuje kwadrans.Cj_cezar pisze: Wydaje mi się, że dopóki silnik chodzi to CVT nie nabierze wody od wylotu.
Nie sądzę żeby Ci to groziło rurka wydechowa jest b cienka więc ciśnienie spalin duże. Jeżeli sam nie zgasisz silnika to woda go nie zdławi. Jedyna możliwość to zalanie świecy ale w can-amach nie słyszałem aby się to zdarzyło komukolwiek. Zrobienie snorkla wydechu jest relatywnie proste o ile średnica zewnetrzna rury wydechowej ma popularną srednicę. Wtedy wystarczy cybant i nacięta na koncu rura w kształcie litery L idąca do góry.Paweł_wawa pisze:Wieszanie na drzewie pomogło i ruszyliśmy dalej ale ja koniecznie chcę mieć przedłużkę na wydechu, tylko jak to zrobić bez śladów?
pzdr
Akurat na wylot z CVT nie, skąpa ilość miejsca i karkołomne wygięcia sprawiają że rękodzieło nie ma sensu.marioIII pisze:Samemu mozna taniej ale znalezc jakies patenty na canama .... myslalem ze bedzie proste a nie jest.
Dla czego nie chcesz zrobić tak jak proponowałem? Kupić oryginalny snorkiel wylotu z CVT i obniżyć kompa na płaskownikach o kilka cm?
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Jacek chce właśnie tak zrobić ale chciałem też mieć wiedzę, co zyskałbym inwestując w kpl zestaw pakietu snorkli, czy tam odpowietrza się coś więcej, czy jest tak jak pisałem na początku, czyli to samo co mam a różnica to długość i wysokość przewodów i rurek...+ komin osłaniający cały majdan.
Jeśli tylko tyle to chyba skłaniam się ku zamówieniu w moim seriwisie snorkla cvt mam na niego cenę 320 zł, sprzęt serwisuje u nich i u nich kupiełm, oni są skłonni mi to zamontować i rzeźbić w ramach akceptowalnych dla gwarancji, choć napewno trzeba będzie ciąć obudowę licznika aby wypuścić gorące powietrze daleko od wlotu do cvt i filtra pow. i to mnie trochę martwi, czy nie rozszczelnię tym sposobem dosyć szczelnej póki co zabudowy dwóch już podciągniętych snorkli i całej elektroniki w tym miejscu. Zastanawiam się też nad kupnem dodatkowo samego komina na ebay jest za 89 $ wówczas myślę że wyszłoby to za ok 1000 zł z robotą, muszę ustalić za ile taki komin można sam zakupić.
Jeśli tylko tyle to chyba skłaniam się ku zamówieniu w moim seriwisie snorkla cvt mam na niego cenę 320 zł, sprzęt serwisuje u nich i u nich kupiełm, oni są skłonni mi to zamontować i rzeźbić w ramach akceptowalnych dla gwarancji, choć napewno trzeba będzie ciąć obudowę licznika aby wypuścić gorące powietrze daleko od wlotu do cvt i filtra pow. i to mnie trochę martwi, czy nie rozszczelnię tym sposobem dosyć szczelnej póki co zabudowy dwóch już podciągniętych snorkli i całej elektroniki w tym miejscu. Zastanawiam się też nad kupnem dodatkowo samego komina na ebay jest za 89 $ wówczas myślę że wyszłoby to za ok 1000 zł z robotą, muszę ustalić za ile taki komin można sam zakupić.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Jeśli chodzi o gwarancję, to odpowiedź jest prosta:
Zadzwoń do serwisu, gdzie kupiłeś quada i zapytaj, czy możesz sam to zrobić. Teraz zależy to od upierdliwości serwisu. Zawsze mogą udać podczas naprawy gwarancyjnej, że tego nie widzą. Zwłaszcza, że i tak nie ingerujesz w konstrukcję quada i nie ma to wpływu na jakiekolwiek możliwe uszkodzenia innych części.
Sądzę, że nie będą robić problemów, bo brak gwarancji, to brak napraw, przeglądów i kasy.
Zadzwoń do serwisu, gdzie kupiłeś quada i zapytaj, czy możesz sam to zrobić. Teraz zależy to od upierdliwości serwisu. Zawsze mogą udać podczas naprawy gwarancyjnej, że tego nie widzą. Zwłaszcza, że i tak nie ingerujesz w konstrukcję quada i nie ma to wpływu na jakiekolwiek możliwe uszkodzenia innych części.
Sądzę, że nie będą robić problemów, bo brak gwarancji, to brak napraw, przeglądów i kasy.
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Serwis mam 4 km od garazu takze znamy sie juz b dobrze
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
No to chyba po sąsiedzku nie będą robili Ci "pod górkę"