Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Na każdych się da jeździć Sławku jeżeli się dostosuje technikę więc myślę że twoje obietnice nie są bezpodstawne. Poprostu jedne opony pomagają tobie a innym ty musisz pomagać.Jedyna opona z którą się nie dogadałem to Itp Bajacross.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Moja pierwsza część , opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Temat opon i wyższości jednej nad drugą po raz trylion któryś MODE: ON
Sorry Jacku miałeś rację, chodziło o dystanse u Czopera a nie poszerzenia błotników, nie chwalił się, że ma taki pomysł w głowie
Sorry Jacku miałeś rację, chodziło o dystanse u Czopera a nie poszerzenia błotników, nie chwalił się, że ma taki pomysł w głowie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Dyskusja o oponach to zazwyczaj dysputa o wyższości świat Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy. Można w kółko cały rok i nigdy się nie znudzi. Często zdanie jest subiektywne i pojawiają się opinie całkiem się wykluczające na temat tego samego produktu.
Najważniejsze żeby mieć na czym jeździć i z kim. Nawet jeżeli opona nie da rady to koledzy pomogą i jest fajnie bo coś.się dzieje. A jeżeli chodzi o poszerzenia/dystanse to.dobrze mieć czasem rację ale najważniejsze umieć że sobą rozmawiać nawet gdy jest problem z ustaleniem po czyjej stronie ta racja lezy
Najważniejsze żeby mieć na czym jeździć i z kim. Nawet jeżeli opona nie da rady to koledzy pomogą i jest fajnie bo coś.się dzieje. A jeżeli chodzi o poszerzenia/dystanse to.dobrze mieć czasem rację ale najważniejsze umieć że sobą rozmawiać nawet gdy jest problem z ustaleniem po czyjej stronie ta racja lezy
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Jacku bo to chyba nie chodzi o opony ale o to by podyskutować a jak byśmy pisali ,, te i tylko te '' to jaka była by dyskusja ?
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
dokładnie... nawet nie oponuje że w Poscie o mojej bombie zrobił się "bombowy" temat o oponach
Z innej bajki - jak zapewne użytkownicy Bomb wiedzą główne bezpieczniki pod siedzeniem są dziwne Przed wyjazdem na Ukrainę postanowiłem zrobić sobie ich zapas, wychodząc z założenia że są to typowo "BOMBOWE" bezpieczniki.
Już wiem że nie a cena odbiega znacznie od tych w CanAmie - jak namierzę (takie są podobno również w Hyundai'u) to dam wam namiary - może się komuś przydać
Z innej bajki - jak zapewne użytkownicy Bomb wiedzą główne bezpieczniki pod siedzeniem są dziwne Przed wyjazdem na Ukrainę postanowiłem zrobić sobie ich zapas, wychodząc z założenia że są to typowo "BOMBOWE" bezpieczniki.
Już wiem że nie a cena odbiega znacznie od tych w CanAmie - jak namierzę (takie są podobno również w Hyundai'u) to dam wam namiary - może się komuś przydać
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
W ramie G1 ze wspomaganiem bezpieczniki te są przy regulatorze napięcia.
Popełnię jeszcze małą dygresję.
Jak skończę BH26' a to nastąpi niedługo ta mam ciekawego kandydata na zastępstwo
http://www.csttires.com/int/atv/utility/stag-rear-cu58/
Jak BH ale jednak nie BH, jest szansa na lepsze trzymanie na trawersie
Popełnię jeszcze małą dygresję.
Jak skończę BH26' a to nastąpi niedługo ta mam ciekawego kandydata na zastępstwo
http://www.csttires.com/int/atv/utility/stag-rear-cu58/
Jak BH ale jednak nie BH, jest szansa na lepsze trzymanie na trawersie
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Ponieważ Jacek zakończył tekst na temat gum więc napisze tak:
Oryginalne gumy Bomby spisały się na Ukrainie bardzo dobrze. Oczywiście można dyskutować co by było gdyby były inne itp...tylko po co? ja nie zanotowałem większych problemów z gumami przy moim stylu jazdy.
A mieliśmy błoto, glinę, wodę, piasek i szybkie szutry oraz skałę... wszędzie tam guma spisywała się super (zresztą jak i cała bomba)
Wycisk plastiki dostały w głębokich koleinach, gdzie mocno się odgięły - teraz widze że pozostał po tym biały ślad - typowe przy odgięciu plastików..ale na pozytw, wróciły do swojej dawnej pozycji
Bombe dopiero zacząłem czyścić więc trudno mi ocenić szkody.
1. Na pewno mocno dostały osłony aluminiowe szczególnie przednia - osłona wyciągarki - przyjęła kilka dobrych kamieni
2. Straciłem jeden odblask który jest nad kołem tylnym - myślę że podejdzie z jakiegoś roweru
3. Dość mocno są sfatygowane poszerzenia błotników - musze dopiero ocenić skale złamań w uchwytach itp....
Obiecałem zdjęcia i dane dotyczące bezpiecznika które są pod siedzeniem. Zapłaciłem 15 zł za szt..więc znaczna różnica w stosunku do oryginałów Wygląd bomby po Ukrainie (trzeba zaznaczyć że była już wstępnie przemyta w rzece przed przekroczeniem granicy) filtr powietrza raczej do czyszczenia tak jak i CVT
jak zacznę rozbierać to podam co dalej
Oryginalne gumy Bomby spisały się na Ukrainie bardzo dobrze. Oczywiście można dyskutować co by było gdyby były inne itp...tylko po co? ja nie zanotowałem większych problemów z gumami przy moim stylu jazdy.
A mieliśmy błoto, glinę, wodę, piasek i szybkie szutry oraz skałę... wszędzie tam guma spisywała się super (zresztą jak i cała bomba)
Wycisk plastiki dostały w głębokich koleinach, gdzie mocno się odgięły - teraz widze że pozostał po tym biały ślad - typowe przy odgięciu plastików..ale na pozytw, wróciły do swojej dawnej pozycji
Bombe dopiero zacząłem czyścić więc trudno mi ocenić szkody.
1. Na pewno mocno dostały osłony aluminiowe szczególnie przednia - osłona wyciągarki - przyjęła kilka dobrych kamieni
2. Straciłem jeden odblask który jest nad kołem tylnym - myślę że podejdzie z jakiegoś roweru
3. Dość mocno są sfatygowane poszerzenia błotników - musze dopiero ocenić skale złamań w uchwytach itp....
Obiecałem zdjęcia i dane dotyczące bezpiecznika które są pod siedzeniem. Zapłaciłem 15 zł za szt..więc znaczna różnica w stosunku do oryginałów Wygląd bomby po Ukrainie (trzeba zaznaczyć że była już wstępnie przemyta w rzece przed przekroczeniem granicy) filtr powietrza raczej do czyszczenia tak jak i CVT
jak zacznę rozbierać to podam co dalej
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Sławku , w miśku skrzywiony drążek kierowniczy, plastiki spoko, bo nie wystają za koła, co do osłon spodu, to ja mam tylko alu na przednich wachaczach a reszta orginał, manszety ok, zmartwiło mnie zdjęcie filtra powietrza . Swoją drogą ten w bombce jest fajniejszy niż w miśku, bo lepiej sie go myje w przepołowionym pojemniku po np 5 litrowym płynie do spryskiwaczy, miśkowy jest płaski.
Bardzo podobała mi sie jazda Twoja w terenie i ostaniego dnia postawiłem sobie za cel jazde z najmniejszym uslizgiem opon, czyli im mniej utraty przyczepności tym jestem bardziej zadowolony, polecam wszystkim taki sposób jazdy, można sie wiele nauczyć i poznac nowe możliwości swoje i maszyny.Żeby nie było, że sie kogoś czepiam, poprostu jest to ciekawe doświadczenie.
Właśnie i sie przypomniało dla odmiany, że był taki czas, kiedy cukier zgubił schowek i ta jazda na pełnej petardzie w dół a potem spowrotem też była niczego sobie.
Bardzo podobała mi sie jazda Twoja w terenie i ostaniego dnia postawiłem sobie za cel jazde z najmniejszym uslizgiem opon, czyli im mniej utraty przyczepności tym jestem bardziej zadowolony, polecam wszystkim taki sposób jazdy, można sie wiele nauczyć i poznac nowe możliwości swoje i maszyny.Żeby nie było, że sie kogoś czepiam, poprostu jest to ciekawe doświadczenie.
Właśnie i sie przypomniało dla odmiany, że był taki czas, kiedy cukier zgubił schowek i ta jazda na pełnej petardzie w dół a potem spowrotem też była niczego sobie.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Robert, to oczywiście nie jest oryginał tylko TwinAir... notabene jego się w ogóle łatwo myje bo to co widzisz to filtr na stelażu metalowym z którego się ściąga i myjesz jak gąbkęrobertmuszka pisze: zmartwiło mnie zdjęcie filtra powietrza . Swoją drogą ten w bombce jest fajniejszy niż w miśku, bo lepiej sie go myje w przepołowionym pojemniku po np 5 litrowym płynie do spryskiwaczy, miśkowy jest płaski.
No i zaglądnij...bo podejrzewam że Twój wygląda tak samo - to efekt 3 i 4 dnia
A dziękuję - to chyba przyzwyczajenia z auta terenowego z przed lat i jazdy na rajdy off-rodowe... Tam się nauczyłem że pyta jest fajna i bardzo efektowna..ale niestety nieraz nie jest do niczego potrzebna a łatwo np. urwać lub ukręcić manszetę lub drążek.robertmuszka pisze: Bardzo podobała mi sie jazda Twoja w terenie
Na wszystkich rajdach quadowych też tak jeżdżę i... dojeżdżam bez awarii zazwyczaj dosyć wysoko, więc chyba się to sprawdza
No i zapomniałem dodać, że praktycznie 95% Ukrainy robiłem na zielonym kluczyku
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Wcale o oponach nie skończyłem. Mi się gadka o nich nigdy nie kończy.Zmora1966 pisze:Ponieważ Jacek zakończył tekst na temat gum więc napisze tak:
Apropos nowiutkie Carlisle ACT już w garażu, jak znajdę chwilę to wskakują na miejsce mocno zużytych BH26, tylko potrzebuję nieco czasu na zabawę z beadlockami. Będę miał komplet na turystykę, Rumunię itd.
Wracając do tematu bomby bo jak juz wiecie Paweł zakupił taką samą jak Sławek, zrzuciliśmy dzisiaj plastikową osłonę kierownicy bo na jej miejsce instalowana będzie aluminiowa kierownica z XXC/XTP. Jakie wrażenia z tym związane? Oryginalne mocowanie jest zaskakująco niechlujne, cieniutkie i niższe od spotykanego w wersji XTP o około 2cm. Różnica wykonania zaskakuje, obok stał XTP2014 i mieliśmy możliwość porównania obu.
Jeżeli więc komuś wydaje się że kierownica w Outlanderach w wersjach do XT jest niższa to ma rację, niższe jest samo mocowanie jak i profil kierownicy, może być to nawet 3-4cm różnicy wysokości.
Ogromny plus w ewolucji wersji G1 do G2 to przeniesienie akumulatora pod siedzenie (wreszcie koniec katorgi z dostawaniem sie do klem) i rozbudowane osłony boków chłodnicy. Minus, nawet w XTP nie ma 2 klamek.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad