
Wersja długa to już w ogóle

Własnie z tego powodu nie kupiłem pojazdu na ramie G2 tylko na G1, może nie a tak bajeranckiego wyglądu, ale po pierwszej jeździe na Renegade zakochałem się w w tym jak nisko się siedzi, prawie Rincon, siedzi się jak na psie i czuć rezerwy możliwości w tej kwestii. Na razie jestem w sprzęcie zakochany i o ile mi się coś nie odmieni to nie zamierzam zamieniać go na nowszy model. W razie czego wymienię silnik i podzespoły na nowsze a ramę wzmocnię. Ostatnio moja bombka stała przy 1000 i górna powierzchnia siedzenia litrówki była prawie 10cm wyżej niż u mnie, usiadłem i uczucie "jak na kozie"...ble nie podobało mi się.Ikar pisze: No to jesteś pierwszym który tak mówiG2 ma dużo wyżej przesunięty środek ciężkości w porównaniu do G1. Widać to przede wszystkim na podjazdach jak i wtedy gdy chcemy quada postawić na gumę - wchodzi bardzo łatwo
![]()