Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
U mnie w Hondzie jest tak samo - wlewam zawsze aż zacznie wylatywać.
Po 10000 km wymienione 2 uszczelniacze - ale to jest bardziej wada konstrukcyjna - inżynierowie Hondy nie popisali się i wielowypust obu tylnych wewnętrznych przegubów nie jest niczym chroniony w środku dyfra - nie pracuje w oleju. W rezultacie powoduje to przerwanie uszczelniacza po pewnym przebiegu, korozję wieloklinu i problemy z wyciągnięciem przegubów z dyfra.
Po 10000 km wymienione 2 uszczelniacze - ale to jest bardziej wada konstrukcyjna - inżynierowie Hondy nie popisali się i wielowypust obu tylnych wewnętrznych przegubów nie jest niczym chroniony w środku dyfra - nie pracuje w oleju. W rezultacie powoduje to przerwanie uszczelniacza po pewnym przebiegu, korozję wieloklinu i problemy z wyciągnięciem przegubów z dyfra.
Ozo Drapers Squad
-
- Lucky ATV Team
- Posty: 204
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: Taki fajny
- Lokalizacja: Myślenice
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Jeśli sprawdzasz na ciepłym silniku, to zawsze będzie go więcej, po prostu zwiększa swoją objętość. W 800 od strony tylnego wału, lubiła dostawać się woda po jeździe po rzece na wysokich obrotach. Oryginalna tulejka metalowa jest kiepskiej jakości, ja dotoczyłem i zahartowałem z naddatkiem, + dwie setki. Wymianę tulejki robiłem przy przebiegu jak dobrze pamiętam 3 tysiące. Teraz mam 18 tysi i spokój.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
hehehe z tym olejem to sie nie zgodzę, po uruchomieniu silnika olej sie rozpryskuje po tym , co ma i jest go mniej na miarce.
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
w skrzyni biegów ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
-
- Lucky ATV Team
- Posty: 204
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: Taki fajny
- Lokalizacja: Myślenice
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
robertmuszka pisze:hehehe z tym olejem to sie nie zgodzę, po uruchomieniu silnika olej sie rozpryskuje po tym , co ma i jest go mniej na miarce.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
może niej, może więcej...wg mnie było go stanowczo za dużo..ale jak pisałem. Już nie grzebie i nie sprawdzam. Interesoweało mnie to co najważniejsze - czyli czy oleje wogóle są. Jak są to reszta pytanie do serwisu i ewentualna gwarancja. Niech wyjaśniają jeśli coś jest nie tak.
Puki co zgodnie z zaleceniami jeżdżę do 1 przeglądu
Puki co zgodnie z zaleceniami jeżdżę do 1 przeglądu
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
A teraz żeby nie było, że tylko narzekam
Wrażenia z jazdy
Bomba mnie non stop zaskakuje pozytywnie. Przede wszystkim pomimo że nie zainwestowałem w Foxa (XTP) to maszynka trzyma się drogi rewelacyjnie - także przy maksymalnych przebiegach na jakie mogę sobie na razie pozwolić (a właściwie kluczyk mi pozwala) czyli 70 km/h.
Jazda na podjazdach i trawersach, także daje dużo przyjemności i (niestety) usypia czujność a dokładniej "rozochoca" raidera. Przypuszczam że przyczyna leży w niżej położonym środku ciężkości, gdyż quadzik trzyma się góreczek jak przyklejony. W miejscach w których CFkę musiałem mocno balastować tu mogę delikatnie przesunąć moją najcięższą część balastu czyli brzuch
Oczywiście mocy wg mnie nawet teraz jej nie brakuje i nie jest pustym słowem stwierdzenie do kolegów z teamu "że na Ukraine polecę na zielonym kluczyku a i tak was objadę"
Doceniam krótkość i zwinność quada wynikające z jego wymiarów ale również perfekcyjnie pracującego systemu wspomagania kierownicy - ustawione na minimum - dla mnie rewelacja - nie widzę potrzeby na razie zmiany na inne poziomy (napakowało się w łapkach przy CFie ).
Niestety z mocą trzeba uważać - ostatnio nieźle przypikowałem wylatując z podjazdu, gdyż coś odwróciło moją uwagę i maneta była o sekundy za długo trzymana ...efekt piękne wyjście na tylne koła i w ostatniej chwili przeważenie na przód... (szkoda że nie ma zdjęcia - było by piękne do albumu)
W sobotę zapowiada się jazda w teamie więc.... pewnie będzie więcej wrażeń
Wrażenia z jazdy
Bomba mnie non stop zaskakuje pozytywnie. Przede wszystkim pomimo że nie zainwestowałem w Foxa (XTP) to maszynka trzyma się drogi rewelacyjnie - także przy maksymalnych przebiegach na jakie mogę sobie na razie pozwolić (a właściwie kluczyk mi pozwala) czyli 70 km/h.
Jazda na podjazdach i trawersach, także daje dużo przyjemności i (niestety) usypia czujność a dokładniej "rozochoca" raidera. Przypuszczam że przyczyna leży w niżej położonym środku ciężkości, gdyż quadzik trzyma się góreczek jak przyklejony. W miejscach w których CFkę musiałem mocno balastować tu mogę delikatnie przesunąć moją najcięższą część balastu czyli brzuch
Oczywiście mocy wg mnie nawet teraz jej nie brakuje i nie jest pustym słowem stwierdzenie do kolegów z teamu "że na Ukraine polecę na zielonym kluczyku a i tak was objadę"
Doceniam krótkość i zwinność quada wynikające z jego wymiarów ale również perfekcyjnie pracującego systemu wspomagania kierownicy - ustawione na minimum - dla mnie rewelacja - nie widzę potrzeby na razie zmiany na inne poziomy (napakowało się w łapkach przy CFie ).
Niestety z mocą trzeba uważać - ostatnio nieźle przypikowałem wylatując z podjazdu, gdyż coś odwróciło moją uwagę i maneta była o sekundy za długo trzymana ...efekt piękne wyjście na tylne koła i w ostatniej chwili przeważenie na przód... (szkoda że nie ma zdjęcia - było by piękne do albumu)
W sobotę zapowiada się jazda w teamie więc.... pewnie będzie więcej wrażeń
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
No to jesteś pierwszym który tak mówi G2 ma dużo wyżej przesunięty środek ciężkości w porównaniu do G1. Widać to przede wszystkim na podjazdach jak i wtedy gdy chcemy quada postawić na gumę - wchodzi bardzo łatwoZmora1966 pisze:Przypuszczam że przyczyna leży w niżej położonym środku ciężkości, gdyż quadzik trzyma się góreczek jak przyklejony. W miejscach w których CFkę musiałem mocno balastować tu mogę delikatnie przesunąć moją najcięższą część balastu czyli brzuch
Sprawdzone w praktyce. Na ccw pojechałem Rinconem z kolegą na XTP 1000 w wąwozie canam przewrócił się tam gdzie delikatnie mówiąc nawet bym nie pomyślał że można się przewrócić - na szczęście na bok. Dalszy długi stromy podjazd - około 30 m stwierdziłem że odpuszczamy bo o ile mnie może braknąć mocy to Canam na pewno walnie fikołka przez tylny bumper. Szczerze - jeden z gorszych quadów do podjeżdżania górek
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Bez dystansów Can Am jest straaaasznie wywrotny.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia
Taaaa tylko że miał takowe 30 na przód 45 na tył
Ozo Drapers Squad