Gwarantuje że to co będę pisał będzie do bólu obiektywne i może niektórym Forumowiczom nie będzie się podobać ale cóż - taki jestem i staram się nigdy nie zamiatać problemów pod przysłowiowy dywan za co jedni mnie lubią a inni nie cierpią

Nie mam też nic przeciwko żeby inni użytkownicy Bomb o podobnych parametrach umieszczali swoje spostrzeżenia - wiedzy nigdy za mało

No to do rzeczy:
Poprzedni Quad o którym dużo pisałem to CF Moto X8
Obszerne podsumowanie znajdziecie w tym miejscu:
Obecny to:
Nowy CanAm Outlander 800XT, model 2015, rocznik 2014.
Na wstępie doposażony w oryginalne osłony podwozia, oraz ledę do cofania.
Dodatkowo zakupiony oryginalny kufer na przód (który podchodzi również na tył)
No to czas na pierwsze wrażenia:
Pozytywy:
1. Super się prowadzi (krótki)
2. System wspomagania (3 stopniowy) działa rewelacyjnie - ustawiony na minimum, jak dla mnie idealnie do jazdy - kompletnie lepsze odczucia niż system EPS w Polarisie
3. Czuje się moc (pomimo że narazie uzywany tylko zielony kluczyk)
4. Dźwięk miły dla ucha, choć piszczenie podobne jak w CFce (to chyba typowe dla silnika w Vce)
5. Jakoś wykonania fajna i wygląda solidnie
6. Bardzo fajnie trzyma się drogi i terenu (na razie bez wyczynów) nawet na oryginalnym zawieszeniu.
7. Na lekkich podjazdach i drapkach trzyma się dużo lepiej niż CFka przy tym moc powoduje że czuje się lekkość.
Negatywy
1. Wspomniane piszczenie silnika - myślałem że to bolączka CFki ale widzę że CanAm nie daje się wyprzedzić w tym dźwięku
2. Przy dodawaniu i odejmowaniu gazu stukot pewni na krzyżakach - również myślałem że to bolączka CFki ale i w tym CanAm też sobie daje palmę pierwszeństwa
3. Jak na markowy sprzęt to głośno pracujące mosty no i.......
4. PIERWSZY POWAŻNY NIESMAK...przedni most wręcz wyje po zrobieniu 80 km - bez trudnego terenu i na dotarciu (zielony kluczyk).
Pierwsze co zrobiłem sprawdziłem stan oleju ale jest ok, więc po uzgodnieniach z serwisantem dziś będę zlewał olej i ocenię co w nim jest. Nie wiem jaki tam jest był wlany ale zaleje go Motulem 75W140 i zobaczymy czy będzie poprawa.
Zresztą już sama zawartość starego powinna dać odpowiedź co się dzieje.
Załączam link gdzie możecie usłyszeć jak to brzmi - kamera jest na kasku, więc dla mnie to stanowczo za głośny dzwięk.
Dziś mam również zamiar zamontować kamerę koło przedniego mostu i przejechać na tym samym terenie którym pojadę później po wymianie żeby można było posłuchać różnicy.
Co planuje zrobić:
1. Będą montowane ledy na przód
2. Zakup kufra tylnego z oparciem na wyprawy
3. Wymiana opon na BH - jak ktoś szuka oryginalne będą sprzedawane z małym przebiegiem (zaraz po 300 km)
4. Możliwe że dokupie 3cm dystanse a wówczas poszerzenie quada - choć na razie nie widzę takiej potrzeby i decyzje podejmę dopiero po zamontowaniu BH.
5. Planuje wymienić linkę stalową na syntetyczną w wyciągarce.
6. W późniejszym okresie montaż oryginalnego KITa snoorkli
Generalnie, pierwsze wrażenia byłyby w samych superlatywach gdyby nie zepsuł ich wspomniany most.