Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Masz na myśli to?
http://allegro.pl/oslona-amortyzatora-c ... 42552.html
http://allegro.pl/oslona-amortyzatora-c ... 42552.html
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Myślałem Mariuszku że Ty na xpsie jeździsz ... U nas chyba Emil do swojej zalał zwykłe 5100 10W40
Ozo Drapers Squad
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
DKfan
tak dokladnie to,i rure w 800 zostawiałem pod licznikiem żeby nie ciąć plastików jest wtedy wystarczająco wysoko.
Ikar
myśle że w tym ori oleju nie ma nic nadzwyczajnego,to po co przepłacać.A może nawet ten olej leją też w którejś z firm olejowych.
tak dokladnie to,i rure w 800 zostawiałem pod licznikiem żeby nie ciąć plastików jest wtedy wystarczająco wysoko.
Ikar
myśle że w tym ori oleju nie ma nic nadzwyczajnego,to po co przepłacać.A może nawet ten olej leją też w którejś z firm olejowych.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Kiler, pomysł mam taki sam, chce rurę dać pod licznik żeby nie wystawala. Tylko jeszcze pytanie, jaki kształt ma twoje wyjście z Airboxa? Bo u mnie jest o kwadratowym przekroju.
Jeżeli chodzi o olej to na 100% jest to produkt obecny juz na rynku i kupowany od jakiejś firmy olejarskiej. Dla tego nie podają dokładnej specyfikacji bo by się wydało co to jest i kupowano by wersje bez logo Brp
Jeżeli chodzi o olej to na 100% jest to produkt obecny juz na rynku i kupowany od jakiejś firmy olejarskiej. Dla tego nie podają dokładnej specyfikacji bo by się wydało co to jest i kupowano by wersje bez logo Brp
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
W 1000 to mam oryginalnie pod licznikiem.
A w 800 miałem właśnie taki kwadrat z zaokraglonymi rogami.Dlatego stosowałem ten mieszek bo ma z jednej strony zwężenie i ładnie dolega.Zacisnij to kilkoma opaskami plastikowymi i będzie dobrze, trochę silikonu tez nie zaszkodzi. Robiłem to w kilku sprzetach i zawsze działało.
Ważne żeby rura przechodziła przez cały mieszek bo inaczej będzie się zaciskal od podciśnienia.
A w 800 miałem właśnie taki kwadrat z zaokraglonymi rogami.Dlatego stosowałem ten mieszek bo ma z jednej strony zwężenie i ładnie dolega.Zacisnij to kilkoma opaskami plastikowymi i będzie dobrze, trochę silikonu tez nie zaszkodzi. Robiłem to w kilku sprzetach i zawsze działało.
Ważne żeby rura przechodziła przez cały mieszek bo inaczej będzie się zaciskal od podciśnienia.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
U mnie w serwisie stosuje od lat motula do canamow i chodzą pieknie. Nie wiem dlaczego trzeba lac olej can ama jak to przeciez silnik rotaxa? Motul 300 V jest bardzo dobrym wyborem i na pewno lepszym od watpliwych parametrow olei oryginalnych. Najszybsze motocykle ma nim smigaja a tam dopiero motul ma co robić i nic sie nie dzieje.
Co do snorkla: rura na szrocie od tdi silnika zalatwi sprawę. Taka wygieta jak litera S.
Co do bandazy kupilem na allegro. Trzeba je bardzo dokladnie położyć, dosyc ciasno i na mokro. U mnie bylo tylko kolo skrxyni cvt. Wazne aby opaska metalowa zabezpieczyc końce, btam dalem go wiecej i nic mie odpadlo prze 5000 km.
Uszczelka to ta gumowa od cvt. Jak sie przypali to wpusci wode do srodka.
Co do snorkla: rura na szrocie od tdi silnika zalatwi sprawę. Taka wygieta jak litera S.
Co do bandazy kupilem na allegro. Trzeba je bardzo dokladnie położyć, dosyc ciasno i na mokro. U mnie bylo tylko kolo skrxyni cvt. Wazne aby opaska metalowa zabezpieczyc końce, btam dalem go wiecej i nic mie odpadlo prze 5000 km.
Uszczelka to ta gumowa od cvt. Jak sie przypali to wpusci wode do srodka.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
W 800 miałem założone między śrubami od góry takie klipsy spinajace dodatkowo obudowe.
Tam od temperatury potrafi się zrobić szpara na palec.
Tam od temperatury potrafi się zrobić szpara na palec.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
W moim sprzęcie w międzyczasie kilka zmian. Po CCW postanowiłem zainwestować w poszerzenia bo spadające z góry potoki błota wkurzały mnie przez znaczący część wyjazdu.
Przy okazji dodałem też małego leda firmy NSSC na przód bo w stosunku do Reni światła Outlandera pozostawiają wiele do życzenia.
Zakupiłem też oryginalny snorkiel podwyższający wyjście z CVT, bałem się czy spasuje ale okazało się że idealnie, nawet mocowanie na dole spasowało się z otworem na śrubę M10 w głowicy 2 cylindra do którego przykręciłem snorkiel.
Czeka mnie jeszcze przedłużenie wlotu do airboxa pod zegary i wlotu do cvt bo ich umiejscowienie sprawia że nie dość że są narażone na wodę (szczególnie airbox) to zgarniają cały brud wyrzucany przez koła, zwrócenie ich do tyłu z całą pewnością zmniejszy ilość dostających się zabrudzeń.
Przy okazji dodałem też małego leda firmy NSSC na przód bo w stosunku do Reni światła Outlandera pozostawiają wiele do życzenia.
Zakupiłem też oryginalny snorkiel podwyższający wyjście z CVT, bałem się czy spasuje ale okazało się że idealnie, nawet mocowanie na dole spasowało się z otworem na śrubę M10 w głowicy 2 cylindra do którego przykręciłem snorkiel.
Czeka mnie jeszcze przedłużenie wlotu do airboxa pod zegary i wlotu do cvt bo ich umiejscowienie sprawia że nie dość że są narażone na wodę (szczególnie airbox) to zgarniają cały brud wyrzucany przez koła, zwrócenie ich do tyłu z całą pewnością zmniejszy ilość dostających się zabrudzeń.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Taki sam snorkel zamówiłem do swojego tylko już bez tej końcówki pod licznik tam pójde normalną rurą . Można wiedzieć jaki koszt ?
Jak będziesz robił snorkel airboxa pochwal się jak to zrobiłeś bo mam u siebie kilka opcji ale jeszcze nic nie zrobiłem
Jak będziesz robił snorkel airboxa pochwal się jak to zrobiłeś bo mam u siebie kilka opcji ale jeszcze nic nie zrobiłem
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011
Koszt rury kanciastej :-p + łącznika + tego zakończenia pod mechanizm zmiany biegów 200zł ale spokojnie można kupić tą kanciastą i resztę dorobić z miekkiej rury silikonowej 55mm. Dlaczego z miekkiej silikonowej? Bo wyjscie z kanciastej ma średnicę ok53 mm więc musi być miekka rura którą ładnie ściśniemy. Mam jeszcze 50mm i będę próbował ją naciagnąć ale mam wątpliwości czy rozejdzie się o 3 mm. Łatwiej dać więc 55mm i troche silikonu pod spód.
Nie wiem jakie masz wyjście z airboxa, czy okrągły czy 4kątny takie jak ja. Moje będę podgrzewał opalarką i na gorąco wbijał w nie kibelrurę 50mm, na to kolanko i dalej miekką rurą do góry, zobaczymy jak to wyjdzie, zrobię fotorelację. Z materiałów do tego mam kolanko, miekką rurę silikonową 50mm i rurę do transportu zboża 50mm. Mam tylko nadzieję że to wszystko upcham pod licznikiem
Nie wiem jakie masz wyjście z airboxa, czy okrągły czy 4kątny takie jak ja. Moje będę podgrzewał opalarką i na gorąco wbijał w nie kibelrurę 50mm, na to kolanko i dalej miekką rurą do góry, zobaczymy jak to wyjdzie, zrobię fotorelację. Z materiałów do tego mam kolanko, miekką rurę silikonową 50mm i rurę do transportu zboża 50mm. Mam tylko nadzieję że to wszystko upcham pod licznikiem
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad